כותרות אחרונות
Search

דאסו סיסטמס ו- CDR-Life בשיתוף פעולה להאצת פיתוח טיפולים נגד מחלת הסרטן.

צילום: יח"צ דאסו סיסטם

 

דאסו סיסטמס ו- CDR-Life בשיתוף פעולה להאצת פיתוח טיפולים נגד מחלת הסרטן.

* דאסו סיסטמס, חברה מבוססת מדע, המובילה את חוויות התאומים הוירטואליים משתפת פעולה עם CDR-Life, חברת הביותרפיה השויצרית, במטרה לחקור את היציבות של חומרים מבוססי נוגדנים.

* צוות ה-Contract Research של דאסו סיסטמס השתמש בתוכנת BIOVIA כדי לבצע ניסויי "What If", וירטואליים, שהצליחו לזהות וריאנטים התורמים ליציבות.

 

דאסו סיסטמס הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת הביותרפיה השויצרית CDR-Life, במטה להאיץ את הפיתוח של הדור הבא של טיפולים אימונותרפיים מוכווני-גידול (tumor-selective)  באמצעות פלטפורמת M-gager® של CDR-Life.

 

מדענים מצוות ה-Contract Research של דאסו סיסטמס עבדו בצמוד עם מדענים מחברת CDR-Life וביצעו ניסויי “what if” על חומרים מבוססי נוגדנים, הנקראים T-cell engagers. בעבודתם הם השתמשו בתכנית BIOVIA של דאסו סיסטמס ובנתונים קליניים של CDR-Life.

 

צוות ה-Contract Research של דאסו סיסטמס, עם המומחיות במדע ובטכנולוגיה, יצר מודלים וירטואליים של מולקולות שונות במטרה לזהות מולקולות, שיכילו את המאפיינים הרצויים כמו יציבות, בלי לייצר השפעה על תפקודים מולקולריים אחרים. לאחר ניתוח הוליסטי ושיטתי של התוצאות, הצוות סיפק את הווריאציות שהיו צפויות להיות בעלות סבירות גבוהה להצלחה כאשר נבדקו במעבדה על ידי .CDR-Life   

 

"שיתוף הפעולה שלנו עם צוות ה-Contract Research של דאסו סיסטמס, האיץ את מאמצי המחקר והפיתוח שלנו, באמצעות הטכנולוגיה מבוססת הנוגדנים שלנו, להנעת תאי T לאינטראקציה עם קומפלקס MHC.

 

העבודה השיתופית מאפשרת לנו לקחת תובנות שעולות מן המודל הוירטואלי ולעשות בהן שימוש בפלטפורמה  שלנו להנדסת חלבונים וכך לסלול את הדרך לטיפולים אפקטיביים יותר ויעילים יותר נגד סרטן" אמר פביאן שייפל, Discovery Leader בחברת .CDR-Life  הדור הבא של הטיפולים האימונורפיים הוא צעד משמעותי בדרך להצלחה בטיפול בסרטן. טיפולים אלה מעניקים את הכח למערכת החיסונית, להיפטר מהתאים הממאירים בדיוק חסר תקדים. לשיפור היציבות של מעוררי תאי T מבוססי נוגדנים יש פוטנציאל לשפר את מדדי חיסול התאים הסרטניים, להאריך את האפקט הטיפולי ולהקטין את הסיכון להשפעה שלילית של הטיפול על המערכת החיסונית.

 

"המורכבות של אתגרים רפואיים שטרם נמצא להם פתרון, משפיעה על חוויית המטופלים ועל תוצאות הטיפול.

 

 חברות תרופות וביוטכנולוגיה מכל הגדלים שואפות להאיץ את הפיתוח של טיפולים שיעזרו לאנשים לחיות חיים בריאים יותר", אמרה קלייר ביוט, סגנית נשיא תעשיות מדעי החיים, דאסו סיסטמס.

 

 "שירות ה- Contract Research מבוסס התוצאות שלנו מבטא שינוי מהותי באופן שבו אנו עובדים עם הלקוחות שלנו על פרויקטים. CDR-Life הצליחה למקד את הזמן והאנרגיה שלה ולתעדף ניסויים עם סיכויי הצלחה טובים יותר. זה לא רק צמצם את מספר הניסויים שהמדענים שלה היו צריכים לבצע במעבדה שלהם, זה סיפק תובנות חדשות שעזרו להם להשיג את המטרה הסופית בזמן קצר יותר.

 

דאסו סיסטמס, בתור חברה מבוססת מדע ובאמצעות צוות ה- Contract Researchשלה, מספקת פתרונות לאתגרים מדעיים שהם קריטיים מבחינה עסקית עבור לקוחותיה החדשים והקיימים, בכל התעשיות.

 

לדוגמא, במהלך המגיפה, שירותים אלה סיפקו תוצאות ותובנות מעשיות עבור פרוייקטים שעבדו עם מודלים וסימולציות להערכת סיכוני התפשטות הנגיף בבתי חולים, משרדים וחללים ציבוריים.