כותרות אחרונות
Search

הלהיט התורן – טיולי ספא מרפא מאורגנים – מוצר בלעדי לחברת "מסעות" המשלב טיולים גיאוגרפיים לצד טיפולי ספא מרפא.

טיולי ספא מאורגנים של חברת "מסעות" – צילום: יח"צ חו"ל

 

זינוק של כ-30% בהזמנת טיולי ספא מאורגנים לקיץ הקרוב ולחגי תשרי.

הלהיט התורן בקרב הנוסע הישראלי- טיולים המשלבים בין גוף לנפש.

טיולי ספא מרפא מאורגנים – מוצר בלעדי לחברת "מסעות" המשלב טיולים גיאוגרפיים ביעד, לצד טיפולי ספא מרפא יומיים בהתאמת מומחה.

 

גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות, "בחודשים האחרונים אנו עדים לקפיצה משמעותית בהיקפי ההזמנות לטיולי ספא מאורגנים, לקיץ הקרוב וגם לחגי תשרי. פיתחנו מוצר שלוקח את טיולי הספא צעד קדימה, כזה המשלב בין טיולים גיאוגרפיים וטיפולי ספא ברמה הגבוהה ביותר, במלונות וריזורטים ייעודיים ברחבי אירופה, בדגש על צ'כיה, רומניה, ליטא, פולין ועוד. לוח הזמנים בטיול מאפשר ליהנות מכל העולמות  כשהכל כלול ובמחיר סופי וידוע מראש. לוח הזמנים היומי נפתח ב- 3-5 טיפולים אישיים שהותאמו על ידי צוות מקצועי ולאחריהם, יציאה לסיורים בליווי מדריך ישראלי צמוד ביעד ומגוון פעילויות העשרה ותכנים המאפיינים את ה- DNA של החברה".

 

ריזורט באזור מרינסקה לזנה בצכיה  – טיולי ספא מאורגנים של חברת "מסעות" – צילום: יח"צ חו"ל 

 

רווה מוסיף, "החודשים האחרונים שעברו על כולנו בחברה הישראלית, מחזקים את הצורך בטיולי ספא מאורגנים, זה בהחלט מורגש במוקדי ההזמנות שלנו כשיותר מכל בולטת התעניינות ערה גם בקרב שכבת גיל צעירה יותר, תופעה שהייתה פחות נפוצה בהיקפיה בעבר. התחושה הכוללת היא שטיולי הספא בטוחים גם יותר-הם אומנם מתקיימים באירופה, אך עדיין בעיירות צדדיות ומבודדות מההמון ומהמרכז הסואן".

 

גיא רווה, מנכ"ל "מסעות", מקבוצת "אמסלם תיירות ונופש" – צילום: יח"צ

 

טיולי הספא, מספקים אלטרנטיבת איזון הרמונית בין הגוף לנפש. זהו סוד הקסם שהפך אותם לפופולאריים כל כך בקרב תרבויות רבות ברחבי העולם. במוצר שמציעה מסעות באופן בלעדי- קיים שילוב בין טיולים מאורגנים לטיפולי מרפא, המחיר כולל את כל הסעיפים וידוע מראש ללא צורך בתוספות נלוות, או הפתעות. מטרת העל בטיול זה היא להעניק תמריץ משמעותי לגוף ולנפש עם טיפולי ספא מתקדמים התורמים ומחזקים את ה-well being  של האדם. מוסיפים לנפש סיורים יומיים המתקיימים בעיירות ובסביבתן הקרובה.

 

במסעות, בחרו השנה להתמקד בערי מזרח אירופה, שבחלקן יש מעיינות טרמליים טבעיים ושמשך הטיסות אליהן הוא יחסית קצר (טיסות סדירות של חברות התעופה המובילות). משך הטיול הוא ל-11 ימים ובסיס האירוח ניתן לבחירה- בין חצי פנסיון לפנסיון מלא. הרכב הקבוצה מצומצם עד 33 משתתפים בלבד.

 

עם ההגעה לריזורט (לרוב דרגת אירוח של 4 כוכבים), מותאמת לכל אורח תכנית טיפול על ידי רופא מומחה שנועדה להטיב עמו בתום התקופה. היצע הטיפולים היומיים מגוון (בממוצע כ-3 טיפולים ליום, כדוגמת: תרסיסי אולטרסאונד שחודרים לעומק הנשימה, אלקטרותרפיה- להפחתת כאבים באזורים שונים, מנורת סולקוס חימום רקמת העור, אמבטיות בוץ ועוד). חציו השני של היום מוקדש לסיורים מודרכים רגלית, או באוטובוס ממוזג באזורים הסמוכים לסביבת האירוח. בנוסף לכך, מתקיימות פעילויות העשרה ברמת התוכן- הרצאות, מפגשי ערב, קבלת שבת ופינוקים שהם למעשה טביעת האצבע וסימן ההכר של מסעות.

 

טיולי ספא מאורגנים של חברת "מסעות" – צילום: יח"צ חו"ל

 

טיולי ספא מרפא זמינים במבחר מועדים לאורך כל חודשי הקיץ וגם לאורך חגי תשרי- ראש השנה וגם  סוכות 2024. בין היעדים הבולטים: בצ'כיה- מאריאנסקה לזנה, בפולין- וייניץ זדרוי,פולוניצה זדרויי, קודובה זדרויי, ברומניה- צפון אולטניה בחלק הדרומי של הרי הקרפטים, בליטא- עירת הנופש בירשטונאס.

 

מחיר לטיול ספא מאורגן – הכל כלול – טיסות בחברת תעופה סדירה+ העברות+ מלון על בסיס אירוח פנסיון מלא+ 3-5 טיפולים יומיים+ טיולים יומיים באוטובוס ממוזג+ מדריך צמוד לאורך כל ימי הטיול: החל מ- 2,490 אירו לאדם.

 

פרטים נוספים: https://www.massaot.co.il/

 

אודות "מסעות"

מסעות, מתמחה בהפקת טיולים גיאוגרפיים מאורגנים ברמה הגבוהה ביותר וחרטה על דגלה את נושא האיכות. כחברה מובילה בענף, היא מקפידה להוציא טיולי פרימיום ברחבי העולם שכל הפעילויות לכל אורך השהות כלולות בתשלום, בשונה מהנהוג בענף. לאחרונה, החברה החלה לשווק גם טיולי משפחות למגוון יעדים מסקרנים, כולל קרוזים משפחתיים מאורגנים כך שהיצע הטיולים המאורגנים שלה הוא המקיף והנרחב ביותר.

 

מסעות מציעה טיולים גיאוגרפיים מאורגנים, קרוזים מאורגנים, קרוזים מאורגנים למשפחות וכן, טיולי קונספט: טיולים לאוהבי לכת, טיולים מאורגנים לפסטיבלים ייחודיים בעולם, טיולים בדגש על אמנות וכן, טיולי קיימות, טיולי תרבות המקנים הכרות קרובה וייחודית עם תושבי המקום, תרבותם ואורח חייהם. טיולי ספא,, טיולי שייט נהרות, טיולי ג'יפים, טיולי יין וקולינריה, טיולי מוזיקה ועוד. 

 

החברה, מקפידה על הפקת חווית טיול בלתי נשכחת, תמחור הוגן, שירות אישי וליווי צמוד המסיר מהנוסע את הדאגה לפרטים הקטנים ביותר. טיולי מסעות מלווים בשני מדריכים מהמובילים בענף- מקומיים וישראלים.