השחקנית והדוגמנית רוסלנה רודינה, תוביל את הקמפיין של מותג בגדי הים "ALMARIE"
השחקנית והדוגמנית רוסלנה רודינה נבחרה להוביל את קמפיין קולקציית קיץ 2019 של מותג בגדי הים ALMARIE בבעלותה של המעצבת מארי כץ
רוסלנה תקבל כ- 150,000 ₪ לעונה!
מותג בגדי הים ALMARIE הינו בבעלותה של המעצבת מארי כץ . קולקציית קיץ 2019 מאופיינת בצבעוניות ובשלל טרנדים לוהטים בשילוב מנצח של סגנון, יופי ותחושת נוחות מרבית המותאמים באופן הנכון והמדויק ביותר לגוף האישה. הבחירה ברוסלנה כפרזנטורית, נולדה מתוך המסר של העצמת "האישה החדשה" של ימינו – "האישה החדשה" – הינה אישה חזקה, בשלה ורכה, המשלבת בין קריירה למשפחה ומקפידה על אורח חיים בריא, תזונה, ספורט ואימהות, לצד חיי חברה. היופי הפנימי מקרין על היופי החיצוני .
מארי מקפידה על בדים איכותיים ותפירה עילית (בייבוא אירופאי). בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של ביקיני בדגמים צבעוניים ועדכניים בעבודת יד, דגמים בשילוב גימורים גיאומטריים המשלבים ראפלס ורקמות וחרוזים בשילוב תחרות. הגזרות נוחות וכוללות בטנה כפולה, גומי אלסטי המעניק גמישות, קשירה המאפשרת הגדלה והקטנה של רצועות בגד הים, מחשופים עמוקים ונשיים וגב פתוח.
בקולקציה, 3 קבוצות עיקריות המבוססות על הרשאותיה של מארי ממסעותיה ברחבי העולם : אווירה רומנטית, בוהו שיק, בייסיק וליין ייחודי לכלות ומסיבת רווקות -Bride to be קולקציית בגדי ים לכלה ( ולא רק לה) החל ממסיבת הרווקות ועד ירח הדבש – בהשראה וינטג'ית הבאה לידי ביטוי ברקמות לבן על לבן, תחרות, קרושה, חרוזים, פייטים, וולנים ועבודת אפליקציה של טקסטורות שונות. הקולקציה כולה על טהרת הלבן, והשמנת במראה כלתי, רך וטבעי .