כותרות אחרונות
Search

חב' הצורפים: גידול של 20% ביצוא כלי כסף ומוצרי יודאיקה מכסף לארה"ב

חב' הצורפים: ב 4 חודשים הראשוים לשנת 2015 יש גידול של 20% ביצוא כלי כסף ומוצרי יודאיקה מכסף לארה"ב

יעקב מרדינגר, מבעלי חב' הצורפים, מחזור המכירות של כלי כסף ומוצרי יודאיקה מכסף בארה"ב בשנת 2014 היה כ 280 מיליון ₪, נתח השוק של חב' הצורפים כ 60% משוק זה

ב 4 חודשים הראשונים לשנת 2015 יש גידול של כ 20% ביצוא  של כלי כסף ומוצרי יודאיקה מכסף בארה"ב, מחב' הצורפים שהינה יצרנית מס' 1 בעולם של כלי כסף נמסר שחלק מהגידול נובע מהעובדה שבשנתיים האחרונות גם לקוחות לא יהודים רוכשים מוצרי יודאיקה מכסף.

יעקב מרדינגר, מבעלי חב' הצורפים מציין שהחברה משווקת אלפי דגמים של כלי כסף במיוחד פמוטים, חנוכיות, גביעים לקידוש, סכו"מים ומוצרי נוי מכסף כגון כדים למזיגת יין ועוד.. בכ – 600 חנויות המתמחות בתחום כלי כסף ומוצרי יודאיקה בארה"ב.

הצורפים 1

בשנת 2014 היקף המכירות הקמעונאיות של כלי כסף בארה"ב היה כ 280 מיליון ₪ כאשר נתח השוק של חב' "הצורפים" הינו כ 60% עפ"י בדיקת לקוחות שנעשתה ע"י חב' הצורפים עולה ש 88% מהלקוחות בארה"ב היו יהודים וישראלים, 12% קהל אחר.

יעקב מרדינגר, מבעלי חב' "הצורפים", מציין שבשנה האחרונה החלה דרישה מצד האלפיון העליון בקרב הקהילה היהודית ליצר עבורם כלי כסף בהזמנה מיוחדת בעיצוב אישי ובעבודת יד של פריט אחד בלבד.

בשנה האחרונה מכרה חב' הצורפים בארה"ב כ – 50 מוצרי יודאיקה מכסף או כסף בשילוב זהב, בעבודת יד בלימיטד אדישן של מוצר אחד בלבד מכל עיצוב, במחיר שבין 15 אלף דולר ל 60 אלף דולר למוצר.