כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף, מותג סניידרס (SNTDER'S) משיק מטבל סלסה בשני טעמים

בקצב הסלסה! עם מותג סניידרס (SNTDER'S)  משיק: מטבל  סלסה בשני טעמים: חריף ובחריפות עדינה

חברת "ליימן שליסל" מרחיבה את משפחת מוצרי סניידרס (SNTDER'S) בישראל ומשיקה מטבל סלסה, מוצר משלים לסדרת סניידרס נאצ'וס.

מטבל הסלסה של סניידרס מכיל עגבניות ועשבי תיבול המעשירים את טעמו. מרקמו סמיך בדיוק במידה הנכונה והוא מהווה תוספת מושלמת לנשנוש, לאירוח ולכיבוד לצד חטיפי נאצ'וס המוכרים של סניידרס.

מטבל הסלסה של סניידרס מגיע בשני טעמים – חריף ובחריפות עדינה. הוא ארוז בצנצנות זכוכית השומרות על טריות המוצר לאורך זמן ומאפשרות סגירה ופתיחה נוחה מבלי לפגוע בשמירה על איכות המוצר.

סניידרס, מותג חטיפי הבייגלה והנאצ'וס הגדול והמצליח ביותר בארה"ב, הגיע לישראל לפני יותר משנה עם סדרת שברי הבייגלה, הפרעצל וחטיפי נאצ'וס בעלי הטעמים הייחודיים וזכה מיד להצלחה בקרב קהל הצרכנים. כעת כאמור, מושקים גם מטבלי הסלסה של סניידרס , המאופיינים אף הם באיכות המוצר והסטנדרטים המוקפדים של כל מוצרי סניידרס.

snyders 2

צילום יח"צ

מחיר והיכן ניתן להשיג: את רוטבי הסלסה של סניידרס, כמו גם את כל מוצרי המותג, ניתן להשיג ברשתות השיווק הגדולות, במרכולים ובחנויות הפרטיות. הרטבים מגיעים בצנצנות המכילות 439 גרם ומחירם המומלץ: 16-15 ₪. מטבלי הסלסה של סניידרס כשרים בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

על חברת "ליימן שליסל"
חברת ליימן שליסל, יבואנית, משווקת ומפיצת מותג סניידרס בישראל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת מובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון.  ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 איש. פרטים נוספים אודות החברה והמותגים אותם היא מייבאת ומשווקת בישראל ניתן למצוא באתר החברה: www.l-s.co.il