כותרות אחרונות
Search

"חוף מציצים" המיתולוגי חוגג את ערב יום הבחירות עם הקרנת ענק של משחק הסופר-קלאסיקו על קו החוף הכי יפה בתל אביב.

צילום: יח"צ מציצים


"חוף מציצים" המיתולוגי חוגג את ערב יום הבחירות עם הקרנת ענק של משחק הסופר-קלאסיקו על קו החוף הכי יפה בתל אביב.

האירוע יתקיים בערב טרום יום הבחירות, ה-1.3.20, במסגרת שיתוף פעולה ייחודי עם קרלסברג ו-One אשר יכלול תפריט מיוחד.

למילות הסבר על החוף לחץ כאן.

 

צילום: יח"צ מציצים

 

חוף מציצים, החוף המיתולוגי התל-אביבי המזוהה עם סרט הקאלט "מציצים", חוגג את אירוע יריית הפתיחה לשיתוף הפעולה השנתי עם קרלסברג ו-One ערב טרום יום הבחירות, ומזמין את הקהל הרחב להנות מהקרנת ענק חגיגית של משחק הכדורגל הגדול ביותר של הכדורגל האירופאי, הסופר-קלאסיקו, בו יפגשו שתי ענקיות הכדורגל הספרדיות, ריאל מדריד וברצלונה, במשחק שנחשב בכל העולם לקרב סוער על המקום הראשון בליגה הספרדית.

 

ההקרנה תתקיים בתאריך ה-1.3.20, יום ראשון, בתוך מסעדת החוף "מציצים" בשעה 22:00 ותכלול תפריט שנבנה במיוחד עבור האירוע בשיתוף קרלסברג, במסגרתו הלקוחות ייהנו ממבצעים שונים, כגון: 1/3 קרלסברג ללא עלות בהזמנת מנת המבורגר ו/או חזה עוף, 1+1 על כל סוגי הצ'ייסרים, וכן מבצע של 4 חצאי בירות קרלסברג ב-100 ש"ח.

אירוע הקרנת הסופר-קלאסיקו הינו למעשה יריית הפתיחה המציינת את שיתוף הפעולה בין חוף מציצים, קרלסברג ו-One אשר יימשך לאורך כל השנה, במהלכה יערכו מספר אירועי ספורט נוספים.

 

צילום: יח"צ מציצים

 

אודות מסעדת מציצים

למעלה מ-40 שנה אחרי יציאת הסרט "מציצים" לאקרנים, נפתחה מסעדת החוף במקום הכי מיתולוגי בתל אביב. על הצד הקולינרי אחראי הראל בלו יחד עם השף של מסעדת סיטארה, מה שמבטיח תפריט ייחודי ומפתיע הכולל מצד אחד מנות המתאימות לכולם (ארוחות ילדים, חומוס אסלי, פלאפל ועוד), ומצד שני ארוחות בוקר עם טוויסט של דגים ופירות ים, סלטים מתוחכמים, פירות ים על הפלאנצ'ה ומבחר דגים היישר מ"זיקו הדייג" מקבוצת בלו. רונן מיילי אמון על האווירה העדכנית אשר מותאמת לחוף המיתולוגי, עם האנשים הנכונים, הסאונד הנכון ושירות בסטנדרט הגבוה ביותר.

 

בלו ומיילי הם גם הבעלים של חוף הילטון ביי הסמוך למציצים, ויחד מנהלים את רצועת החוף הצפונית של ת"א ומושכים אליה קהל רחב ומגוון, ממשפחות עם ילדים, דרך תיירים וחבר'ה צעירים שרוצים לבלות עם החברים.

 

גם המותג הבינלאומי "אפרול" ("Aperol Spritz") הצטרף לחוף כשותף ויחד הקבוצה יוצרת אווירה בניחוח איטלקי לצד אוכל ים תיכוני וקוקטיילים מיוחדים.

 

חוף מציצים, חבקוק הנביא 1, תל אביב | 03-711-8181