כותרות אחרונות
Search

ללא חבילות ללא הפתעות כרטיס סים World8 Plus

 

בעידן בו יש תחרות כל כך גדולה בתחום הסלולר מדוע הצרכנים עדיין שבויים של מפעילות הסלולר?  רוב המחירים לשיחות וגלישה בארץ ירדו ומרגישים את התחרות מדוע חבילות על שיחות וגלישה בחו"ל הן עדיין משמעותית יקרות יותר ובעלות תנאים מגבילים? הרצון לטוס לחו"ל ולהיות חופשיים לנהל שיחות ולגלוש מביא את חברות הסלולר להציע חבילות לא משתלמות לצרכנים שהם שבויים שלה. הצרכן הממוצע לא מנצל את מלוא החבילות שחברות הסלולר מציעות ומאבד את הכסף וגם את היתרה שלא נוצלה.

World8 , הינו מותג של חברת  ״גלובל רומינג בע״מ״ ובעל יתרון מובהק על המתחרים. בזמן האחרון השיקו -SIM  חדש שנקרא  WORLD8 PLUS הדור הבא של כרטיס ה-SIM   לשיחות וגלישה בחו"ל עם התעריפים הזולים ביותר ביחסית למתחרים. מדובר על טעינות, ללא חבילות ובעיקר ללא הפתעות בחשבון. הם החליטו לאפשר לצרכנים שלהם לשלוט בהוצאות, לא להגביל את ה-SIM הבינלאומי לנייד אחד, לא להגביל בזמן, ללא דמי מנוי והיתרון הגדול הוא אם לא ניצלתם את היתרה, תוכלו לנצל את היתרה גם בנסיעות הבאות שלכם. שם המשחק פה הוא שקיפות מלאה. מבחינתם מדובר על חיסכון של מאות שקלים.

חברת גלובל רומינג נמצאת בהסכם הפצה ושיווק עם דואר ישראל.

ניתן לרכוש כרטיסי סים בכל סניפי דואר ישראל. רוכשים כרטיס סים בעלות של 99 שקלים כאשר הסים מגיע טעון ב- 50 שקלים לניצול שיחות והודעות SMS וניתן להטענה בכל עת. זהו כרטיס סים חכם שיודע כמה ניצלתם ובעיקר כמה לא! מה שהופך את הטעינות לטווח ארוך למשתלמות ביותר בשוק – תשלם רק על מה שאתה מנצל. לגבי אנשי עסקים שטסים מדי שבוע אין ספק ששום חבילה בשוק לא משתלמת ולכן שיטת ה-Pre Payed היא הנוחה, הקלה והמשתלמת ביותר.

w8-logo

כיום כרטיס הסים World8 Plus SIM פועל ב- 150 מדינות בעולם, דקות שיחה שלא נוצלו נשמרות לנסיעות הבאות, הכרטיס מגיע עם מספר בינלאומי אנגלי ומספר ישראלי משתנה עבור כל נסיעה. הכרטיס הינו רב פעמי וניתן לטעינה חוזרת. כמו כן ניתן להתעדכן במחירון המלא המתעדכן מעת לעת ומופיעה באתר האינטרנט של החברה  www.world8.co.il

חשוב לציין מכיוון שמדובר בטעינות ולא חבילות "הכל כלול", טעינת גלישה לחו"ל נפרדת מטעינת דקות שיחה/SMS. הצרכן תמיד יודע כמה שילם ומה היא היתרה שלו, לקראת סיום טעינה הלקוחות מקבלים הודעה ב- SMS וניתן לרכוש טעינה חדשה בדואר ישראל וגם על ידי חיוג מקוצר מהסים לשירות הלקוחות .

מבצעים של World8 Plus SIM נכון לעכשיו קיץ 2015 הם 0.59 ברוב ארה"ב ומדינות אירופה בטעינה 150 ש״ח ל 30 יום מיום הטעינה. במידה ונותרה יתרה אז היא נשמרת לנסיעות הבאות לפי תעריף של  0.75 ברוב ארה"ב ומדינות אירופה שזה עדיין הכי משתלם. ניתן לרכוש טעינת גלישה (נפרדת מטעינת דקות) ב95ש״ח  ולקבל 160 מגה במעל ל- 30 מדינות.  בטעינה כפולה של טעינת הגלישה ב 190ש״ח  הלקוח נכנס למבצע  וברגע שהוא מסיים את ה320 מגה  שהוא רכש נעניק עוד 320 מגה בייט נוספים במתנה-על חשבון הבית ל30 יום מיום הטעינה.

חשוב לזכור במידה ולא ניצלתם את הטעינה הראשונית של 320 מגה היתרה נשמרת לנסיעות הבאות.

 

 

את טבלת המחירים המלאה ניתן למצוא באתר:

תעריפי שיחות:

www.world8.co.il/pages/show/29

תעריפי גלישה:

http://www.world8.co.il/pages/show/35

 

סרטון ב- Youtube

https://youtu.be/2AowY3UfzHg