כותרות אחרונות
Search

מה הרכיב הסודי בחומוס החדש של "שטראוס" ?

מה הרכיב הסודי בחומוס החדש של "שטראוס" ?

שטראוס משיקה סדרת חומוס חדשה:

"אחלה הסדרה המובחרת" עם 20, 30 ו-40 אחוז טחינה גולמית

הסדרה החדשה מאפשרת לכל אחד לבחור את החומוס שהוא אוהב

בעלי חומוסיות וכל מי שמכין חומוס בבית,  יודע שכדי להכין חומוס טוב צריכים שני רכיבים עיקריים: גרגירי חומוס משובחים וטחינה גולמית משובחת.  טעמו של חומוס נבדל בעיקר בשל כמות הטחינה שמוסיפים לו.  זהו התבלין העיקרי של החומוס. הטחינה הגולמית נחשבת לסופר פוד, עשירה בברזל וסידן, ובימים אלה מקבלת גם הכרה בינלאומית כרכיב הכרחי בתזונה.

 

"הסדרה המובחרת" של חומוס אחלה מכילה גרגירי חומוס, שגודלו על ידי חקלאים ישראלים ועשירה בטחינה גולמית. הסדרה מכילה מגוון מתכונים של חומוס עם כמות טחינה גולמית שונה על מנת להתאים לטעמו האישי של הצרכן. "הסדרה המובחרת" של אחלה כוללת חומוס עם שלוש רמות של טחינה גולמית: חומוס עם 20% טחינה גולמית, חומוס עם 30% טחינה גולמית וחומוס עם 40% טחינה גולמית.

צילום סטודיו שטראוס

שירי בירמן-כהן, מנהלת השיווק של חטיבת מזון טרי בשטראוס: "החומוס בישראל הוא חלק  מהתרבות שלנו. לכל אחד עמדה לגבי החומוס שהוא הכי אוהב. בדומה לכמות הטחינה הנדיבה, שמוסיפים לחומוס בחומוסיות גם אנחנו מעשירים את מתכוני החומוס של "הסדרה המובחרת" בלפחות 20% טחינה גולמית. בהשקה הנוכחית אנחנו מאפשרים לכל אחד לבחור את החומוס שלו, כאשר לכל חומוס בסדרה יש טעם שונה שמושפע מכמות הטחינה הגולמית שנמצאת בו". 

 

"הסדרה המובחרת" תחליף את סדרת אחלה "החומוסייה של אבי".