כותרות אחרונות
Search

מותג חדש נולד לחברת דיוק אופטיקס – SPEX

TAKE A LOOK AT SPEX

חברת דיוק אופטיקס, יבואנית מותגי המשקפיים הבינלאומיים המובילים בעולם. משיקה לראשונה בישראל את המותג SPEX . חברת דיוק אופטיקס בחרה  בדוגמנית שיר אלמליח כפרזנטורית של המותג.

המותג פונה לקהל הרחב, גברים ונשים כאחד ומציע קולקציית משקפי שמש וראייה המתכתבים עם הטרנדים החמים של עולם האופנה ובאיכות בלתי מתפשרת.

משקפי השמש מגיעים עם מסגרות אצטט איכותי בסגנונות שונים בהם: דגמים הכוללים הדפסים חייתיים, עדשות מראה צבעוניות שהוא אחד הטרנדים  הבולטים הקיץ, מסגרות אובר-סייז שיקיות וצבעוניות, משקפיים בסגנון ספורטיבי ומסגרות בסגנון חתולי עם שיק גיאומטרי מתחכם והקלאסיקה של משקפי הטייסים.

בין היתר, ניתן למצוא מסגרות בעיצוב קלאסי ואלגנטי, מסגרות בסגנון משקפי הטייסים האלמותיים או מסגרות עגולות דקיקות במגוון רחב של צבעים. לצד אלו ניתן למצוא במסגרת קולקציית השמש גם מסגרות מיוחדות שהמוטות שלהן מצופות זהב 14 קראט שמוסיפות נגיעה זוהרת למרכיבה אותן.

קו משקפי הראייה של המותג כולל דגמים בעיצוב קלאסי עם טוויסט עכשווי, הנעים בין דגמים בעיצוב נקי ובצבעוניות מונוכרומטית לבין משקפיים עם מסגרות בצבעוניות עזה ובסגנונות שונים שיתאימו לכל ומשלב את הטרנד הצעקני לצד הטרנד הקלאסי שמאפשר להתחפש לפאם פאטאל או פאשניסטית בלתי מעורערת כשמתחשק.

 

בין הדגמים ניתן למצוא משקפיים עם מסגרות פלסטיק צבעוניות בסגנונות שונים, מסגרות בסגנון חתולי, מסגרות מרובעות ומלבניות המשלבות מספר צבעים ועוד.

טווחי מחירים:

800-1200 ₪

את המשקפיים ניתן להשיג בחנויות האופטיקה המובילות ברחבי הארץ.

חברת דיוק אופטיקס 

דיוק אופטיקס, החברה ליבוא ולהפצת מותגי המשקפיים הבינלאומיים המובילים בעולם, חרתה על דגלה להציג בשורה אופנתית חדשה לעולם האופטיקה בישראל. בידיעה שמשקפיים הפכו בשנים האחרונות לאביזר אופנתי בעל אמירה אישית, דיוק אופטיקס מציגים בפניכם את מותגי המשקפיים המובילים והאיכותיים ביותר, תוך הקפדה על חדשנות, יצירתיות, ושירות אמין ומקצועי.

עריכה ועיצוב – אבי בר