כותרות אחרונות
Search

רשת "חינאווי Wine & More" מציגה מבצעים לרגל יום הבחירות.

צילום: אביב פרסום

 

רשת "חינאווי Wine & More" מציגה מבצעים לרגל יום הבחירות.!

יום ללא מע"מ לחברי מועדון על כל מחלקת היין, בתשעת סניפי הרשת.

בנוסף יוצעו שלל מבצעים אטרקטיביים במחלקת המשקאות האלכוהוליים.

 

רשת חינאווי Wine & More, מציגה מבצעים לרגל יום הבחירות: יום ללא מע"מ (הנחה של 17%) על כל מחלקת היין ללא הגבלה, בכל תשעת סניפי הרשת ברחבי הארץ. ההנחה תחול על כל סוגי היינות מכל היקבים. בנוסף, יוצעו שלל מבצעים נקודתיים ואטרקטיביים במחלקת המשקאות האלכוהוליים ביניהם: וודקה, ויסקי, קוניאק, בירות, קאווה, שמפניה, ג'ין, ליקר, רום ועוד…

 

פרטים נוספים:

http://wineandmore.co.il/

https://www.facebook.com/WineandMoreI/

 

צילום: אביב פרסום

 

אודות רשת חינאווי Wine & More

רשת חינאווי wine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 9 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, ראשון לציון, הוד השרון ובאירפורט סיטי. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן, יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.

 

 

בשנים האחרונות בולטת במיוחד גם פעילותה של חברת הייבוא אנוטקה, בבעלותה של קבוצת חינאווי. אנוטקה  בעלת פורטפוליו עשיר המורכב בעיקר ממותגי יין מוכרים כגון פרסקובלדי, פרקשנט, שמפניה פול רוג'ר, מוגה, יקב צובה ועוד, כמו גם מותגי אלכוהול דוגמת וודקה  KREMLIN AWARD וודקה LAPLANDIA וקוניאק  HINE . .בתחום הבירה בולט המותג הספרדי המוביל סן מיגל.