כותרות אחרונות
Search

רשת מועדוני הכושר "גרייט שייפ" חגגה את אירועי יום הגבר !

בתמונה: ירון סלע מנכ"ל ובעלים של רשת גרייט שייפ , ליאור אורן, אליה ויובל אורן. צילום: יח"צ

 

רשת מועדוני הכושר "גרייט שייפ" חגגה את אירועי יום הגבר !

השבוע חגגה רשת מועדוני הכושר "גרייט שייפ" את אירועי יום הגבר. מועדון הכושר גרייט שייפ באר שבע, אף הוא הצטרף לחגיגה , ועשה את זה בגדול. מאות מתאמנים ותושבי העיר הגיעו לחגוג את החגיגה הגדולה.

 

עוד הגיעו לחלוק כבוד בחולצות אדומות, שחקני קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, שהתקבלו בתרועות , מחיאות כפיים ולחיצות ידיים. אז מה הקשר בין שחקני הקבוצה לבין מועדון גרייט שייפ? לאורך השנה מעמיד  המועדון את חדר הכושר שלו, עם המתקנים ברמה הגבוהה ביותר, לרשות הקבוצה. יום הגבר היווה  הזדמנות מצויינת לחברי הקבוצה לבוא ולומר תודה.

 

חברת מאניה ג'ינס אשר לקחה חסות על תצוגת האופנה הגברית, הלבישה את מאמני גרייט שייפ בבגדי המותג, אליהם הצטרפו 3 הכוכבים העכשווים של סוכנות "רוברטו", האחים  ליאור ויובל הראל, אשר הגיעו מצויידים במצלמת סלפי , לתעד  את עצמם לתוכנית חדשה בסגנון "מחוברים". הצטרף אליהם הדוגמן הצעיר אף הוא מסוכנות רוברטו : אליה אוחנה.

 

ירון סלע מנכ"ל רשת מועדוני הכושר גרייט שייפ  והילה שוורץ מסרו כי: "זוהי השנה העשירית שהרשת עורכת את אירועי יום הגבר. "חשבנו להקדיש לגברים יום מיוחד שלא קיים בלוח השנה לעומת יום המשפחה ויום האישה." מידי שנה מגיעים מאות מתאמנים לחגוג איתנו יום שכולו כושר, בריאות והרבה פאן.

 

בתמונה: ירון סלע מנכ"ל רשת גרייט שייפ ושחקני קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע – צילום: יח"צ