כותרות אחרונות
Search

אורית טראוב מלבישה את הבית

 

אורית טראוב מלבישה את הבית

משיקה חנות לאופנת הבית ביפו הכוללת מותגי על, פריטי אופנת הבית,  מתפרה שקופה וקולקציות בלעדיות פרי עיצובה

אורית טראוב, מעצבת הטקסטיל וכוהנת הלבשת הבית משיקה בימים אלו חנות סטודיו חדשה שכולה אופנת הבית. החנות החדשה שגודלה 120 מ"ר ממוקמת ברחוב המלך חירם 8 ביפו, סמוך לשוק הפשפשים, במקום שוקק חיים, והיא משלבת תצוגה של פרטי אופנת בית יחודיים  לצד מתפרה שקופה הממחישה הלכה למעשה את תהליך הגשמת משאלותיהם של הלקוחות. טראוב מציגה בחנות קולקציות בלעדיות פרי עיצובה, בהן וילונות, מצעים, ריפודים ועוד. כל זאת עם אמירה אישית, טוב טעם, שילוב פשוט של נוחות, טקסטורות וחומרי גלם איכותיים. כמובן ניתן להתאים באופן מלא את פתרונות הטקסטיל לצרכים האישיים של הלקוח.

טראוב מעצבת עם גדולי המותגים העוסקים בטקסטיל, ביניהם ניתן למצוא את: Designers Guild,Ralph Lauren, Christiane Lacroix, Wind  ועוד רבים וטובים ובכך מספקת ואת המגמות החמות בעולם אופנת הטקסטיל בצורת אנסמבל אינסופי של סיגנונות, טקסטורות וחומרים.

החנות החדשה מהווה למעשה one stop shop ומאגדת בתוכה פיתרונות כוללים לעיצוב והלבשת הבית החל מוילונות, טפטים, בדי ריפוד ואף שטיחים, מצעים וכיסויי מיטה, פתרונות תאורה אהילים ועוד. התצוגה של החנות החדשה מהווה בעצם תצוגת תכלית של כל הסגנונות וסוגי התיפורים הקיימים וזאת על מנת להמחיש ללקוחות מה התוצאה הסופית הצפויה להתקבל. כמו כן החנות מציעה אופצייה ליצירת מגע אישי לכל פריט ע"י רקמה של ראשי תיבות, שילוב ושיבוץ של אבני סברובסקי וכד'.בחנות החדשה אף ניתן למצוא מוצרי מדף  כדוגמת מצעים לתינוקות, ילדים, נוער ומבוגרים, כריות נוי, אקססוריז כגון שמיכות, כרבוליות וסלסלאות.

טראוב מאמינה שבית המעוצב בצורה חלומית הוא תוצאה של השילוב הפשוט והטבעי בין נוחות, יופי וסגנון. המטרה הסופית היא לייצר עבור כל לקוח עיצוב באמירה אישית  בהתאם לרצונות והמאווים האישים וללוות את תהליך העיצוב והלבשת כל חלל עד שהלקוח ירגיש שהוא… הגיע הביתה.

מחירים לדוגמה: כריות נוי החל מ-390 ש"ח, גליל טפט של מותגים ומעצבי על החל מ- 490 ש"ח, סט מצעים זוגי קולקציית 2015 החל מ-690 ש"ח.

אורית טראוב: המלך חירם 8 יפו, www.orittraub.com