כותרות אחרונות
Search

"אחוזת אלונים", מלון בוטיק בעל קונספט ייחודי קיץ 2016

"אחוזת אלונים "  מלון בוטיק השוכן בלב ליבו של חורש טבעי וצופה אל הים,  יפתח בקיץ 2016 במושב נטועה בגליל.

"אחוזת אלונים" , מלון בוטיק בעל קונספט ייחודי, שנבנה בהשראת היער הפראי המקיף אותו, ייפתח בקיץ 2016 במושב נטועה, שבגליל, ההשקעה בעיצוב מלון הבוטיק מוערכת בכ-2 מיליון שקלים .

אחוזת אלונים איריס קאופמן

איריס קאופמן : צילום: סטודיו לימור נג'ר

התכנון ועיצוב הפנים הופקדו בידי איריס קאופמן, אדריכלית ומעצבת פנים מגשר הזיו. היזמים: חברת קור הצפון

מלון "אחוזת אלונים" משתרע על שטח כולל של 3.5 דונם, וכולל  10 סוויטות. עיצוב מתחם הלובי משלב את כל מה שהטבע בסביבה מציע: אבן, עץ, ובטון , בפרשנות מודרנית.

השטחים הציבוריים של המתחם יכללו מתחמי ספא, בריכת שחיה, שולחן ביליארד, מטבח מאובזר פתוח לסלון לשימוש האורחים, ונוף אלוהי הנשקף מכל עבר. בחלל המרכזי משולבים אלמנטים מחומרים טבעיים. חלונות ענקיים, מאפשרים לנוף הגליל הפראי לחדור פנימה ולהשתלב בחלל. עוד במלון אזור המיועד לאירועים קטנים בעלי אופי משפחתי יוקרתי וחמים כאחד.

קאופמן בחרה לעצב את חדרי המלון על פי 3 סוגי אב טיפוס שונים, כשהמכנה המשותף לכולם הוא קו מודרני עם טוויסט עיצובי בהשראת האלונים המקיפים את האחוזה.

אחוזת אלונים 1

הדמיה : אתי גז

מבנה המלון  עמד נטוש במשך שנים, כפיל לבן. אודי.., מבעלי חברת קור הצפון, זיהה במקום, שהייתה בו עזובה רבה, את הפוטנציאל ושיתף בחזון את איריס קאופמן. איריס זיהתה את ממגוון האפשרויות העיצוביות הטמונות במקום, באופן שיעניק לאורחיו חווית טבע מדהימה.

המלון מיועד לארח משפחות, זוגות , חברים וכל מי שרוצה לחמוק אל השקט , לשבת בטבע להשקיף אל הים ועדיין להרגיש קצת אבל ממש קצת בבית.