כותרות אחרונות
Search

איך לשמור על שגרת טיפוח יומית בזמן הבידוד בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, בלי הצורך ללכת לטיפול אצל הקוסמטיקאית. באדיבות: לאונרדו קוסמטיקה".

צילום: אבי בר

 

איך לשמור על שגרת טיפוח יומית בזמן הבידוד בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, בלי הצורך ללכת לטיפול אצל הקוסמטיקאית.

ימים לא קלים עוברים על העולם בכלל, ועל עם ישראל בפרט. וירוס הקורונה נכנס לחיינו ומסרב ללכת. הגבלות ואיסורים חמורים, ובעיקר ההסגר בבתים המונע הגעה לטיפולים אצל הקוסמטיקאית. ההגבלות אף אוסרות על טיפולים אסתטיים מכל סוג בגלל אי היכולת לשמור על מרחק של 2 מטרים.

 

חג הפסח בפתח. למרות שנסעד את ארוחת החג בהרכב מצומצם עדיין חשוב לנו להיראות במיטבנו ולטפח את עור הפנים גם בימים לא קלים אלה.

 

איך ניתן לשמור על שגרת טיפוח יומיומית בימים לא קלים אלו, מבלי להגיע לקוסמטיקאית?

 

חברת "לאונרדו קוסמטיקה" היא השילוב המנצח בין מכשירים ותכשירים מקצועיים שפועלים באופן סינרגי מצוין ומביאים לתוצאות חסרות תקדים בטיפולי פנים וגוף.

 

החברה ממוצבת בשורה הראשונה בשוק הקוסמטיקה בארץ ובעולם עם מכשירים ומוצרים ייעודיים לכל סוגי העור שיסייעו לכם בטיפול, שמירה וטיפוח העור ובהשגת מראה עור בריא, קורן וזוהר.

 

במיוחד בימי וירוס הקורונה, מתגייסת חברת "לאונרדו קוסמטיקה" עבור קהל לקוחותיה ויוצאת במבצע חסר תקדים לרכישת מכשירים קטנים ומקצועיים המיועדים לשימוש ביתי. בעזרת מכשירים אלה תוכלו לסגל שגרת טיפוח יומיומית למראה עור צעיר, זוהר ורענן, ומוצקות של רקמות העור. המכשירים במחירי מבצע מטורפים חסרי תקדים.

 

מכשירי הטיפוח הביתיים של "לאונרדו קוסמטיקה" ניתנים לרכישה באתר החברה, או בהזמנה טלפונית לחייג *6104. משלוח עד הבית ללא עלות.

 

מכשיר ביתי "איי ליפט" Eye Lift לעיסוי והמרצה סביב העיניים:

המכשיר המושלם לעצירת ההזדקנות סביב העיניים. מעניק לרקמת העור העדינה סביב העיניים מראה זוהר, מוצק, ואחיד.

הטיפולים המגוונים שבמכשיר, הפועל בתדר חשמלי נמוך, משפרים את מרקם העור, מונעים צניחה של הרקמה, מעלימים קמטים וקמטוטים, ומטשטשים כתמי שמש ופיגמנטציה. התדר החשמלי מעודד ייצור קולגן, הוא החלבון המהווה מרכיב עיקרי בעור ועם השנים רמת נוכחותו בו יורדת, מסיע עודפי נוזלים מתחת לשק העין אל המערכת הלימפתית ומעניק לרקמת העור עיסוי והמרצה המאיטים את תהליך ההזדקנות.

אופן השימוש:  פעולה קלה וללא כאבים. לאחר ניקוי העור, יש למרוח חומצת סרום היאלורונית ולעסות עם המכשיר בתנועות מעגליות. לתוצאות מירביות  מומלץ להשתמש 2-3 פעמים בשבוע, כ-3-6 דקות בסמוך ליד כל עין, ובאזורים שונים בפנים.

המכשיר מתאים לכל סוגי העור, לנשים וגברים כאחד בין הגילאים 25 ומעלה.

מחיר לצרכן: 179 ש"ח בלבד. (בנוסף מתנה: חומצה היאלורונית בשווי 185 ש"ח.)

 

ננו איקס – מזותרפיה ביתית לטיפול אנטי אייג'ינג Nano-X.

מכשיר ביתי לטיפול מזותרפיה-המשפר את מרקם עור הפנים, הצוואר והדקולטה.

שיטת מזותרפיה/מיקרונידלינג מעודדת תהליך פיזיולוגי של קליטת חומרים בעומק העור ויצירת סיבי קולגן ואלסטין. זאת בעזרת ראש מחטים זעירות מסיליקון אשר ממריצות את זרימת הדם ויוצרות מיקרו נקבים בעור המעודדים את תהליך החידוש.

אופן הטיפול:

לאחר ניקוי יסודי של עור הפנים מומלץ להשתמש בפילינג אנזימתי  BUTTER PURE לכ- 10 דקות, למרוח סרום חומצה היאלרונית על כל אזורי הפנים ולעבור בעזרת המכשיר בתנועות מעגליות. הפעולה ללא כאב ומעודדת ייצור קולגן חדש על ידי הרס מבוקר של החלק החיצוני בעור, וייצור תאים חדשים, בריאים, צעירים, ורעננים יותר. בתום הטיפול מומלץ למרוח קרם לחות SPRINGS  BALM .

לתוצאות טובות בשימוש ביתי מומלץ טיפול של פעמיים בשבוע כ-5-10 דקות על כל אזור הרצוי.

יתרונות שיטת המזותרפיה

שיטת המזותרפיה מיקרונידלינג יעילה לטיפול במרקם העור, לטיפול בצלקות וחטטים, נקבוביות פעורות, קמטוטים, ובסימני הגיל. בסוף הטיפול העור ייראה צעיר וחיוני יותר, מוצק ויפה.

עלות הערכה היא 199 ש"ח והיא כוללת 2 מחטי סיליקון וסוללה. המחט היא אישית ומיועדת לעד 6 טיפולים אישיים.

 

עכשיו גם את תוכלי לטפח את עורך, לשמור על שגרת הטיפוח, ולהשיג את התוצאות המקסימליות, זאת מבלי לצאת מהבית ובמחירים חסרי תקדים.

ניתן להשיג באתר החברה

https://www.leonardo-tech.com/ 

או בטלפון : * 6104

משלוחים חינם