כותרות אחרונות
Search

איך מחברים את המורשת היפנית של אפסון עם אזור גיאוגרפי שכולל, בין השאר, את המזה״ת, טורקיה והקווקז?

 

 

איך מחברים את המורשת היפנית של אפסון עם אזור גיאוגרפי שכולל, בין השאר, את המזה״ת, טורקיה והקווקז?

נשיא Epson CISMETA: המודל העסקי שלנו בא לידי ביטוי במומחיות שלנו, בכוח האדם המגוון והמכיל ובחזון לעתיד בר קיימא.

ניל קולקהון, נשיא חברת המכירות החדשה של תאגיד "אפסון" שחולשת על שווקי אפריקה, מרכז אסיה, המזה״ת (כולל ישראל), טורקיה, אוקראינה, מולדובה ואזור הקווקז.

 

Neil-Colquhoun-EPSON נשיא אפסון – צילום: אפסון

 

ניל קולקהון נשיא Epson CISMETA: "אנו צוות אחד, מאוחד וממוקד מטרה, המתמקד בהעשרת חיים ובסיוע ללקוחות ליצור עולם טוב יותר. זה מהדהד עם המורשת היפנית של Epson של מצוינות באמצעות חדשנות יעילה וטכנולוגיה קומפקטית ומדויקת״.

 

״המטרה שלי ב-Epson היא לשתף פעולה עם הצוותים המוכשרים בכל אזור ואזור, כדי לחשוב מחדש על המשמעות של שותף טכנולוגי כמונו עבור צרכנים, עסקים וכדור הארץ בכלל״, אומר ניל קולקהון (Neil Colquhoun) נשיא Epson CISMETA, חברת המכירות החדשה של תאגיד Seiko Epson היפני. קולקהון, מונה לעמוד לפני שנה בראש גוף מכירות חדש שמשקף את ההכרה בפוטנציאל ההתרחבות של החברה בשווקי אפריקה, מרכז אסיה, המזה״ת (כולל ישראל), טורקיה, אוקראינה, מולדובה ואזור הקווקז.

 

לדברי קולקהון, על ידי הדגשת ארבעת עמודי היסוד עליהם מושתת החברה: Craft, Care, Creativity ו- Collaboration, שעומדים בליבת האתוס המקומי של הגוף החדש, החברה ממשיכה לבנות על המודל העסקי המבוסס שלה, כזה שמתממש באמצעות מומחיות בשוק שאין תחרות, כוח עבודה מגוון ומכיל וחזון מקיף לקיימות.

 

״תמיד האמנתי שארגון מצליח רק כמו סך חלקיו״, אומר קולקהון. ״אמונה זו עיצבה את החזון שלי עבור Epson כארגון בעל ביצועים גבוהים ברמה עולמית באזור זה. על ידי התאמה למטרות Epson  אנו שואפים ליצור ערך עבור אנשיה, אשר בתורם יוצרים ערך עבור השותפים והחברה שלנו״.

 

קולקהון מציין כי מטרה מכרעת עבורו היא ליצור תרבות שבה כולם נהנים לעבוד ב-Epson ומוצאים תחושת מטרה בתפקידים שלהם, כזו שמתיישרת עם החזון של Epson. ״גישה זו מדגישה כי אנו צוות אחד, מאוחד וממוקד מטרה, המתמקד בהעשרת חיים ובסיוע ללקוחות ליצור עולם טוב יותר. זה מהדהד עם המורשת היפנית של Epson של מצוינות באמצעות חדשנות יעילה וטכנולוגיה קומפקטית ומדויקת. במובן זה, מדדי אושר והגשמה הם חיוניים בדיוק כמו ביצועים פיננסיים בבניית ארגון ברמה עולמית״.

 

לדברי קולקהון, סקר העובדים האחרון של החברה הראה של-93% מהעובדים יש אמון במטרה, בסדר העדיפויות וביעדיה, בעוד ש-88% דיווחו על תחושת רווחה גבוהה. ״בנוסף, היה לי חשוב להבטיח שהפעולות שלנו משקפות את האמונה שלנו בטיפוח כישרונות ללא קשר למיקום גיאוגרפי, או רקע. ב-12 החודשים האחרונים, גם חיזקנו את המנהיגות שלנו באזור כדי לעזור להניע את המשימה הזו קדימה״.

 

קולקהון מציין כי חלק מהמטרה שלו היא להנחות כיצד Epson יוצרת השפעה חיובית בחברה על ידי מתן אפשרות לקהילות וקידום יוזמות המתואמות ליעדי הפיתוח בר-קיימא של האו"ם UNSDG)). אני שואף ליצור רושם מתמשך וחיובי המעשיר את חייהם של אנשים – בארגון זה ובתוך החברה בכלל״.

 

 

אודות אפסון

אפסון היא מובילה טכנולוגית גלובלית המקשרת אנשים, התקנים ומידע באמצעות הטכנולוגיות והמוצרים שלה, ביניהם: מדפסות ומקרנים לבית ולמשרד, רובוטים תעשייתיים ושעונים. החברה מונהגת על ידי Seiko Epson Corporation שבסיסה ביפן ומעסיקה כ- 76,000 עובדים ב- 87 חברות ברחבי העולם. החברה גאה בתרומתה ההולכת וגדלה לאיכות הסביבה ולקהילות שהיא פועלת בהן.

 

global.epson.com/