כותרות אחרונות
Search

אילנית גריוביץ-ברגר מונתה לתפקיד מנכ"לית קניון עופר סירקין בפתח תקוה

 אילנית גריוביץ – ברגר מונתה לתפקיד מנכ"לית קניון עופר סירקין

 הפרויקט הראשון שלה  שת"פ עם רהיטי דורון לרגל חזרה לבית הספר

 

את המינוי כמנכ"ל קניון עופר סירקין, מקבוצת קניוני עופר, חגגה אילנית גריוביץ-ברגר,   באירוע חגיגי שנערך אמש עם בכירי חברת רהיטי דורון, בניהם: אופיר ליבר  מנכ"ל ובעלים של רהיטי דורון ואסף טייכמן סמנכ"ל רהיטי דורון.

 

האירוע נערך לקהל הרחב, לרגל השקת הפרויקט המשותף,  לקראת חזרה לבית הספר,  במסגרתו  הוקמו מתחמים מעוצבים על ידי רהיטי דורון למשך חודש ימים ובהם מוצגים 6 חדרי שינה בסגנונות שונים  לילדים, לבני נוער ולהורים, עם רהיטים מהקולקציה החדשה. כמו כן הקניון יצא בקמפיין נרחב ביותר הכולל הגעה למעל 50,000 בתי אב באזור המציע למבקרים להשתתף בהגרלה, במסגרתה יוגרלו 6 החדרים המוצגים.

 

אופיר ליבר, אילנית גריוביץ ברגר ואסף טייכמן – צלם- אלעד גוטמן

 

אופיר ליבר פתח את האירוע: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קניון סירקין, ואנו רואים בשיתוף פעולה זה מהלך אסטרטגי לחשיפת החדרים לקהל יעד ממוקד. משפחות רבות היוצאות לבילוי משפחתי בקניון יחשפו לעיצוב החדרים ויוכלו להתרשם ולקבל רעיונות עיצוב ורעיונות לצבעוניות חדשה ומודרנית, שמחנו לפגוש בהנהלת הקניון מנהלים החושבים לטובת המבקרים בקניון ורוצים לתת להם את החוויה הטובה ביותר".

 

אילנית גריוביץ-ברגר: "קניון עופר סירקין הוא קניון קהילתי שמעבר למגוון החנויות המפנק שבו, בא להעשיר את חוויית הביקור של לקוחותיו. הקיץ בחרנו לחשוף בקרב קהל הלקוחות את קולקציית הרהיטים המרהיבה והלא יקרה של חב' רהיטי דורון ולשמחתי מצאנו שותפים נפלאים לדרך!! החדרים יהיו בקניון לאורך חודש שלם ובסוף הקיץ 6 משפחות מאושרות יקבלו את החדרים האלה הביתה במסגרת ההגרלה הנערכת בקניון".

 

הפעילות בכפוף לתקנון