כותרות אחרונות
Search

"איסתא ספורט" מצטרפת לשורותיו של משרד היח"צ "דולפין".

ענת שור מנכ"לית חברת "דולפין" פרסום ויחסי ציבור  – צילום: אילן בשור

 

 "איסתא ספורט" מצטרפת לשורותיו של משרד היח"צ "דולפין".

משרד "דולפין" פרסום ויחסי ציבור נבחר ללוות תקשורתית את חברת "איסתא ספורט", חברת תיירות הספורט, מוזיקה וטיולי התמריץ המובילה בישראל.

 

חברת "איסתא ספורט" משווקת חבילות חו"ל לאירועי ספורט, אירועי מוסיקה, טיולים ספורטיביים ייחודיים ומפיקה אירועי חברה ברחבי העולם.

 

בימים אלו, נמצאת החברה בעיצומם של שני פרויקטים בינלאומיים גדולים – משחקי היורו בגרמניה והאולימפיאדה שתיערך ביולי בפריז לשם החברה תטיס אלפי ישראלים חובבי ספורט. ההערכה היא שהנוכחות הישראלית השנה ביורו תשבור את שיא כל הזמנים בטורנירים הבינלאומיים והחברה נערכת לכך בהתאם עם חבילות לכל שלבי הטורניר.

 

 כמו כן, שולחת מידי שנה עשרות אלפי לקוחות לטיולים מרתקים, הופעות ענק ופסטיבלים כמו Tomorrowland, משחקי הליגה הספרדית, האנגלית, ליגת האלופות ומונדיאל.

 

רון שור סמנכ"ל חברת "דולפין" פרסום ויחסי ציבור – צילום: אילן בשור

 

רון שור, סמנכ"ל דולפין פרסום ויחסי ציבור: "איסתא ספורט הינה חברה מובילה בתחומה ואנחנו שמחים ללוות את פעילותה ולהביא אותה לידיעת הציבור הרחב. אני בטוח כי יחד בעבודה משותפת, נגיע להישגים ולמהלכים אסטרטגיים תקשורתיים מעולים".

 

עידו ווג מנכ"ל "איסטה ספורט" – צילום: "LOCALEYES"

 

עידו ווג, מנכ"ל איסתא ספורט: "אנחנו באיסתא ספורט שמחים ונרגשים לצאת לדרך משותפת עם משרד יחסי הציבור "דולפין", ובטוחים ששיתוף הפעולה יוביל לתוצאות נפלאות".

 

ענת שור מנכ"לית חברת "דולפין" פרסום ויחסי ציבור  – צילום: אילן בשור

 

משרד יחסי הציבור "דולפין" הוקם לפני כשלושה עשורים ע"י ענת שור, ששימשה בעבר כדוברת נשיא המדינה, וכיועצת תקשורת של חברי כנסת, שרים בממשלות ישראל וגורמים מובילים במשק ובכלכלה. לאורך השנים, הקפיד המשרד על תמהיל מגוון של לקוחות מתחומים שונים וכיום מנהלת חברת דולפין, בין היתר, את תקציבי היח"צ של "דלתות פנדור", קבוצת "ביסקול", קבוצת "אורון" אחזקות והשקעות, מיזם 929, vegan friendly ועוד…