כותרות אחרונות
Search

אירוע השקת KUFSI ART BOX בגלריה ספוטניק בתל אביב

בחמישי האחרון נערך בגלריה ספוטניק בתל אביב אירוע השקת KUFSI . לאירוע הגיעו סלבריטאים רבים, אנשי עסקים, מעצבי kufsi  ועוד…. לאירוע הגיעו סלבריטאים ואנשי עסקים רבים, בהם השחקנית ההריונית מיכל גבריאלוב, הזוג אלכסה דול ורז זלצרמן, אשת  יחסי הציבור  ציפי רומנו אשר מצטלמת בימים אלו למחוברים פלוס ועוד ועוד…..

באירוע הציג איש העסקים  ויזם הרעיון אלדד קרואני את פרויקט KUFSI בו מעוצבות שלל יצירות מרהיבות ומקוריות של אמני דיגיטל, ציירים, יוצרים ומעצבים ישראלים. KUFSI מהווה בעצם את בד הקנבס למעצבים ואומנים מתחילים וותיקים בכל תחום ומקדמת את האומנות על שלל צורותיה, ולכן כל אמן – מעצב מקבל את הקרדיט במוצרים שמודפסים ע"י החברה.

החברה מהווה במה אידיאלית ליוצרים צעירים ונותנת פתח להכרה והפצה של יצירותיהם בארץ ובעולם, ובעזרתה, יוכלו האומנים למכור את יצירותיהם והוצאת רעיונותיהם בדרך מהירה על גבי מוצר מוגמר, המציג את עיצוביהם לצד חותמם.מהפעילות העיקרית של החברה תתבצע באינטרנט וע"י כך ניתן יהיה להגיע גם למקומות מרוחקים ולהביא בשורות חדשות, יצירתיות, ייחודיות וביטוי עצמי המהווים את בסיס עולמות התוכן.

kufsi 1

הKUFSI –  הראשונה שיוצאת לאור הינה מארז ייחודי ומעוצב לקופסאות סיגריות כפלטפורמה לחשיפת האומנות, (לטענת המארגנים לא מדובר בעידוד לעישון). בעתיד הקרוב ייוצרו  ויוצגו ב-KUFSI מוצרים מעניינים ומיוחדים.

בארוע הוצגו עבודותיהם של מעצבי אופנה ביניהם: שגית רביבו למותג SAGA, רימה רומנו, מורן מדר  ואורית שלי למותג מיס גיישה. סטייליסטים  בלוגרים ומובילי דעת קהל: סנדרה רינגלר, ז'אן כהן, אייל חדד, יעל צ'רטוק, קארין אלוש וסלבריטאים: מאיה בוסקילה, חן יאני וגילי סער, רז זלצרמן ואלכסה דול.