כותרות אחרונות
Search

"אישה קולך נשמע" – ענת שובל דמות ידועה בעולם הקוסמטיקה, בעלת המותג "ciel".

צילום: לימור כהן – עיצוב וגרפיקה: דפוס "אמגרף"

"אישה קולך נשמע"

ענת שובל דמות ידועה בעולם הקוסמטיקה, בעלת המותג "ciel". 

 

מזה  23 שנים ענת שובל מכשירה ומלמדת נשים בתחומי היופי. לפני כמה חודשים הרחיבה ענת את פעילותה והשיקה מיזם ללא מטרת רווח. מדובר במיזם התומך בנשים לצאת מתוך ממעגל האלימות.
 
ענת שובל: "במהלך השנים הכרתי המון נשים נפלאות ונחשפתי לסיפורים אישיים קשים ומורכבים וליבי יצא אל אותן נשים שבסה"כ רוצות שקט נפשי ואת החופש לחיות ללא כל אלימות נפשית או פיזית. כמו כן ישנם אירועי אלימות מורכבים יותר, בהם מעורבים גם ילדים שחווים את האלימות והופכים גם הם לנפגעים".
 
 
ענת שובל שהנושא נגע לליבה והיה קרוב אליה, למדה רבות על הנושא והחליטה שתשתמש בידע הנרחב שלה יחד עם חמלה כדי לעזור לזולת.
 
 
ענת שובל: "אין מאושרת ממני אחרי שאני מקבלת (הרווח שלי, זה לקבל) את הכרת התודה, החיבוק האוהב ואת ההערכה הגדולה מצד הנפגעות ולעיתים גם מהמשפחות שלהם ומכל מקרה אני למדה עוד ועוד"…
 
 

צילום: לימור כהן – עיצוב וגרפיקה: דפוס "אמגרף"

 
 
 – ענת שובל מוסיפה ואומרת: במצב שאישה השרויה בתוך מעגל של אלימות קשה בבית, לא מבינה ברוב המקרים שהיא בכלל שם והיא כל הזמן בציפייה שמשהו ישתנה, אולי הוא יפסיק, אולי הוא יכבד, אולי הוא כעס וזה יפסק, אולי אני לא הייתי בסדר וזה מוביל אותה להיות מרצה יותר ויותר…אבל ברגע שהצד השני מעלה הילוך ופוגע בעוד ועוד רבדים, היא מתחילה להבין שמשהו לא בסדר. אבל הפחד והבושה עצומים והיא חוששת לספר ולשתף. ואם לא די בכך היא מאמינה שיש גם סיכון אמיתי בלשתף. שהאלימות תגבר, שלא יבקרו אותה, ישפטו אותה וישאלו למה נתת לזה לקרות?. בשלב הזה היא חווה אלימות רגשית נוספת על כל מה שעברה ועדיין עוברת. השינוי מגיע כאשר היא מחליטה להגיד די… אבל  את התהליך הזה צריך וכדאי לא  לעבור לבד. כדי להתחיל בתהליך צריך לפנות ולהגיע לאנשי מקצוע תומכים. חשוב לדעת שהפציעות הפנימיות הקשות יישארו עוד זמן רב. 
 
 
המיזם של ענת שובל פתוח בברכה לכל אישה ואישה.
ישנו גם דף פייסבוק – "אישה קולך נשמע"
כל אישה תתקבל בברכה