כותרות אחרונות
Search

"אלקטרו קנול" חברה ולשיווק של ציוד קוסמטי וריהוט קוסמטיקה למכוני יופי מציגה את המגוון הרחב באולם תצוגה מרהיב ברחוב יגאל אלון 159 תל אביב

"אלקטרו" קנול nהחברות הוותיקות  והגדולות ביותר בארץ לייצור ולשיווק של ציוד קוסמטי וריהוט קוסמטיקה למכוני יופי, ספא ובתי מלון, מרפאות אסתטיקה, מציגה את המגוון הרחב באולם תצוגה מרהיב ברחוב יגאל אלון 159 תל אביב

חברת "אלקטרו קנול" נוסדה בשנת 1939 על ידי דויד קנול ונמצאת בבעלות משפחת קנול מאז ועד היום. בעלי החברה ומנהליה, יורם ורפי קנול, הם דור שני וממשיכי חזונו של אביהם – מייסד החברה. כיום הדור השלישי הצעיר השתלב בחברה במטרה להובילה קדימה אל חדשנות בתחום מכשור הקוסמטיקה וטיפולי הגוף.

כחברה מובילה באספקת ריהוט ומכשור למכוני יופי,  ב"אלקטרו קנול" מחוייבים לספק ללקוחותיהם את הציוד האיכותי ביותר עם שירות בלתי מתפשר.

צילום: אבי בר

המכשירים עוברים בדיקות איכות ותפקוד  ומקבלים תו תקן ישראלי במכון התקנים להבטחת איכות ובטיחות המוצרים.  איכותם הגבוהה של המוצרים מבטיחה ללקוחותיהם שקט נפשי ומאפשרת ביטוח מקצועי למכון היופי. מעבדת התיקונים שלהם בעלת ניסיון רב ומחוייבת לתת שירות מהיר ויעיל ככל האפשר.

בעת הרכישה באלקטרו קנול, הלקוח עובר הדרכה פרטנית מעמיקה  על המוצר שרכש כך שיוכל לתפעל אותו ולמקסם את תוצאותיו על הצד הטוב ביותר.

צילום: אבי בר

באלקטרו קנול מבצעים התאמות של מגוון המוצרים בהתאם לצורכי הלקוח ולתקציבו, לחברה ישנם מוצרים בטווח מחירים נרחב ביותר אשר יכול להעניק מענה לצרכים השונים של הלקוחות שלהם.

עבור אלקטרו קנול כל  לקוח הוא VIP ואין זה משנה אם הוא מעוניין לרכוש מוצרים ב-1,000 ₪  או ב-100,000 ₪. החברה רואה בענקת  שירות אדיב, מקצועי ומסור כל לקוח שליחות וחובה.

צילום: אבי בר

את מוצרי אלקטרו קנול ניתן למצוא ברוב מרכזי השיווק בארץ, בבתי הספר הגדולים לקוסמטיקה, אסתטיקה וכמובן שבאולם התצוגה וההדרכה.

בחירת המכשירים המשווקים לצרכן נעשית על ידי בעלי החברה בצורה קפדנית ביותר שדואגים לבצע בדיקות עצמאיות על כל מכשיר ומכשיר למרות ואף על פי שעבר אישור של מכון התקנים.

צילום: אבי בר

הבחירה של אלקטרו קנול במוצר זה או אחר נעשית על ידי צוות מקצועי ובעל ניסיון עשיר שיודע לזהות בוודאות את טיב המוצר ואת התאמתו לשוק הישראלי.

צילום: אורי גרון

בקולקציית המוצרים של אלקטרו קנול, ניתן למצוא את המוצרים הבאים:

  • מכשיר אפילציה להסרת שיער לצמיתות.

  • מכשיר לטיפול באקנה- מכשיר תדר גבוה

  • מכשיר מזופן- לטיפולי מזותרפיה, לעור הפנים והגוף שעוזר  להתחדשות של תאי העור. (מיקרונידלינג)

  • Rf  – רפאל מולטי פולאר -מכשיר גלי רדיו, נועד למיצוק פנים וגוף

קוסמטיקאיות רבות משתמשות במכשיר זה עבור טיפולי מיצוק, צלוליט, הרזיה וסימני מתיחה.

  • Hifu   דור שני מכשיר  אולטרסאונד חזק ומדויק שתפקידו למצק ולבצע פעולת הרמה. (lifting and tightening ) חימום נקודתי עמוק, הגורם לחידוש תאי העור. המכשיר הלא פולשני המתקדם בעולם

אולם התצוגה וההדרכות החדש של אלקטרו קנול נמצא ברח' יגאל אלון 159 ת"א.

ניתן להתרשם, להתרגש ,להתייעץ, להתנסות, לרכוש ולהירשם להדרכות דרך אולם התצוגה או דרך האתר החברה:

www.electroknoll.com

 או באמצעות מספר טלפון: 03-5254556