כותרות אחרונות
Search

ארונות ריביירה תציג בתערוכת "ריהוטים 2016" את קולקציות "טיילור מייד" 2016

ארונות ריביירה מציגה: קולקציות "טיילור מייד" 2016

לרגל תערוכת ריהוטים 2016  מציגה רשת ארונות ריביירה קולקציית ארונות טיילור מייד במגוון עיצובים חדשניים, החל מארונות משרביה בצבעים חדשים של כחול כפרי, צהוב ושחור ועד לסדרת מדיצ'י ובה מגוון ארונות לבנים בעיצוב וינטאג' כפרי, ארון במבוק עם חיבור לטבע ושמירה על מראה נקי לצד ארון עם דלתות פורניר דמויי בטון. גולת הכותרת משרביה שחורה בעיצוב חדשני ואלו הם רק חלק מדגמי הקולקציה החדשה שטרם נחשפה ותוצג בתערוכת ריהוטים 2016.  ביתן הרשת מרהיב ביופיו, יעוצב כולו בהשראה של הטבע עם נגיעות של צמחיה ירוקה ועוד הרבה הפתעות. מוזמנים לבקר – לא לפספס!

לדברי אורי סגרה, בעלים של רשת ארונות ריביירה, קולקציות הטיילור מייד 2016 מהווה חלק מקו שיווקי חדש בו יוצאת הרשת במסגרתו היא משיקה מחלקה לעיצוב בהתאמה אישית העושה שימוש ביכולותיה וניסיונה של הרשת בתחום עיצוב וייצור ארונות. "לקוחות רבים הפונים כיום לחנויות הרשת מבקשים לקבל מענה מקיף בנושא עיצוב ארונות, החל מארונות סטנדרטיים ועד לארונות שתפורים למידותיהם. במהלך זה אנו מאפשרים להם ליהנות משירות אישי עם ניסיון של שנים גם בקטגוריית הפירימיום וארונות בהתאמה אישית. הרשת מעמידה לרשות הלקוח מבחר עצום של סגנונות עיצוב לצד היכולת לקחת חלק בבחירת האלמנטים השונים וירידה לפרטים מדוייקים החל מהתאמות של עבודות צבע, בחירת קרניזים, גימורים, חלוקה, מידות ארון, אביזרים משלימים, פתרונות אחסון, פרזול ועוד. כל זאת תוך שמירה על מחירים נגישים יחס אישי, איכות ואחריות".

דגם צפרו – קולקציית טיילור מייד משרביה סדרת יסמין – ארונות ריביירה, צילום ישראל כהן.

דגם וג'דה – קולקציית טיילור מייד משרביה סדרת יסמין – ארונות ריביירה, צילום ישראל כהן.

בקולקציית אביב- קיץ 2016 מציגה ארונות ריביירה שני קווים עיצוב עיקריים, בהם:

סדרת "יסמין" וסדרת "מדיצ'י"

בסדרת יסמין ארונות משרביה חדשים ומהפנטים, קולקציה זו עושה שימוש בצורות גיאומטריות ופאטרנים של לולאות ואליפסה על גבי דלתות מראה. המשרביה יוצאת מהעולם המרוקאי האתני ומקבלת פרשנות עדכנית, חדשנית, יותר קלאסית ובעיקר ורסטיליות בכך שמתאימה למגוון סגנונות עיצוב. צבעי המשרביה החדשים לאביב – קיץ 2016 הינם כחול כפרי וצהוב חרדל. כחלק מקו הטיילור מייד במסגרתו משיקה הרשת את קולקציה זו, ניתן לבחור בארונות אלו בין מספר פארטנים שונים, במגוון עצום של צבעים, כמו גם בסגנון ידיות (ברזל, פורצלן ועוד), רגלי עץ ועוד.               טווח מחירים: החל מ 13,000 ₪ בהתאם למידות ושינויים בהתאמה אישית.

סדרת "מדיצ'י"  מציגה רשת ארונות ריביירה ארונות פרי סטנד בשילוב מגוון זכוכיות שקופות בהם: זכוכית סבתא, זכוכית רטרו סטפס וזכוכית עם עיטורי פרחים המשווים לארונות מראה וינטג' עדכני. בארונות אלו שילובי קרניזים ורגלי עץ וכן שימוש בזכוכית שקופה המעניק להם מראה של "ויטרינה" רומנטית ואצילית. גולת הכותרת של קולקציה זו היא ללא ספק ארון הבמבוק וארון דגם בולוניה, ארון שמנת בשילוב תא עשוי פורניר, אשר לוקחים אותנו למחוזות הטבע. דלתות ארון הבמבוק עשויות שטחי במבוק שעוברים עיבוד וצביעה בלקה תוך שמירה על חומר הגלם בצורתו הטבעית והנקייה. ארון הפורניר שמנת עם תא עץ, נראה כמו רהיט בחלל ומעוצב בקו ישר נקי ומינימליסטי המוסיף חום ותחושת אסתטיקה לבית.                         

טווח מחירים: החל מ 7,990-8,990 ₪ בהתאם למידות ושינויים בהתאמה אישית.

דגם בולוניה ודגם פירנצה החל מ 8,990 ₪. קולקציית טיילור מייד משרביה סדרת יסמין – ארונות ריביירה, צילום ישראל כהן.

סטיילינג: טל וולנסקי סגרה – מעצבת ארונות ריביירה ובוגרת שנקר במחלקה לעיצוב מבנה. צילום: ישראל כהן.

riviera-8

צילום: ישראל כהן.

אודות ריביירה:

ריביירה הינה חברה ותיקה בתחום הארונות. לצוות הרשת ידע מקצועי רב וניסיון של שנים בתחום. על ידי שילוב טכנולוגיות ייצור ובקרת איכות מתקדמות, מבטיחה החברה ללקוח הנאה מושלמת מהמוצר הסופי.

בריביירה מאמינים בפתרון עבור כל לקוח באופן פרטני המתאים לצרכיו האישיים, ארונות קיר עם דלתות הזזה, ארונות עם דלתות פתיחה  וחדרי ארונות הממשיכים לככב, ובצדק: הם מעוצבים להפליא, נוחים לתפעול ומצוידים בשלל פטנטים ופתרונות אחסון מתקדמים. בריביירה עוזרים לכם להגשים את הפנטזיה האישית שלכם וזו לא רק אמרה.

מפעל החברה כיום הינו מפעל תעשייתי מהגדולים בארץ המשלב טכנולוגיות חדישות מאפשרות גמישות מירבית לצד עיצוב וייצור מתקדם. במפעל חדר צבע מתקדם המאפשר להגיע לרמות גימור גבוהות תוך שילוב בטכניקות צביעה עדכניות כגון צביעה אטומה וצביעת פורניר. סי אן סי ומכונות ממוחשבות אחרות המאפשרות שליטה ובקרה על תהליך הייצור.

משרד טכני המפרק ומתרגם את הזמנת הלקוח לתהליך ייצור ממוחשב.