כותרות אחרונות
Search

אשת הטלוויזיה והמומחית לרפואה טבעית, פאולה רוזנברג, נבחרה להוביל את קמפיין "לבריאות מניופאן"

שומרים על אורח חיים בריא עם חברת 'ניופאן' המובילה את המהלך האסטרטגי "לבריאות מניופאן"

פאולה רוזנברג מומחית לרפואה טבעית ואושיית טלוויזיה, נבחרה להוביל את קמפיין "לבריאות מניופאן" שמובילה חברת "ניופאן". את הקמפיין ילוו אפליקציה ואתר אינטרנט ייעודים הכוללים מגוון מתכונים וסרטונים המספרים על נבחרת המוצרים הבריאה מבית "ניופאן"  

nfan 5

מורן דאי, מנהלת מחלקת שיווק בניופאן – צילום: אבי בר

באירוע לעיתונאים, בלוגרים ומובילי דעה שנערך במתחם "ניופאן" במלון מנדרין בתל אביב, הציגו מורן דאי, מנהלת מחלקת שיווק בניופאן ופאולה רוזנברג הפרזנטורית  של המהלך "לבריאות מניופאן" את המלך החדש הכולל בישול בריא תוך שימוש במוצרי חשמל ואלקטרוניקה מובילים של חברת "ניופאן", שהופכים את הבישול לקל פשוט ומהיר. במהלך האירוע השתתפו הנוכחים בסדנת בישול וקיבלו הדגמה איך מכינים מאכלים תוך שימוש במוצרים מובילים של החברה. כמו כן שמעו הנוכחים הרצאה מפי הפרזנטורית וצפו בסרט המלמד שלב אחרי שלב איך מבשלים מרק שורש במכשיר אחד של חברת ניופאן שעושה את כל העבודה.

nfan 7

פאולה רוזנברג מומחית לרפואה טבעית ואושיית טלוויזיה

חברת 'ניופאן', המתמחה בייבוא והפצה של מגוון מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים, יוצאת במהלך בריאות אסטרטגי ומשיקה את "לבריאות מניופאן".  מדובר במהלך אסטרטגי רחב המציג את סדרת מוצרי הבריאות של החברה, שיכלול מגוון סרטוני איכות באתרי אוכל ייעודיים סביב עולם האוכל הבריא, בסלולר ובאתר אינטרנט ייעודי שיוקם ויקודם דרך הרשתות החברתיות שניופאן נוכחת בהם. מטרת הקמפיין לעזור לצרכן להנגיש את מוצרי הבריאות של ניופאן על ידי מגוון תכנים, טיפים מתכונים בריאים   טעימים וקלים להכנה ביתית.

NFAN 2

במסגרת הקמפיין, מצטרפת ניופאן למגמת הבריאות העולמית שמראה, כי הצרכן הישראלי עובר לאורח חיים בריא יותר הכולל צריכה מוגברת של ירקות ופירות, בדיקת רכיבי המזון והפחתה ברכישת מוצרים מעובדים.

מהלך ההשקה של "לבריאות מניופאן" יחל מאמצע חודש ינואר למשך כשלושה חודשים, בהשקעה של כמיליון וחצי ₪ ילווה במהלך דיגיטלי רחב היקף .

המהלך יכלול שני שלבים עיקריים:

  • הקמת אתר ייעודי שיעניק מידע לצרכן אודות נבחרת הבריאות של 'ניופאן' ויפרסם מתכונים בריאותיים לקהל הרחב (המתאימים עצמם לעונות השנה ולחגי ישראל).

  • בולטות ונראות מיוחדת ברשתות החשמל המובחרות ובסניפי ניופאן אואטלט על ידי : מדבקות טיפים, קטלוג ייעודי למוצרים, גלויות מתכונים להכנה ביתית תחת הסלוגן :"לבריאות מניופאן".

NFAN 3

כחלק מהמהלך, בחרה חברת 'ניופאן' את פאולה רוזנברג, שמנחה בימים אלו את התכנית "בוקר בריא" בערוץ 2, שידורי קשת לפרזנטורית שתלווה את הקמפיין שיקבל חשיפה בסלולר ובאתר אינטרנט ייעודי שיוקם. רוזנברג, אשר מנהלת קליניקה טיפולית ומומחית לרפואה טבעית, תוביל סדרת סרטוני איכות באתרי אוכל ייעודיים סביב עולם האוכל הבריא בקמפיין שיספקו לצרכן מגוון פתרונות ומתכונים בריאים וקלים להכנה בבית באמצעות הטכנולוגיות החדשניות של מוצרי 'ניופאן'. לדוגמא: טבעות בצל פריכות בכף אחת של שמן על ידי שימוש ב"אקטייפריי" בית 'ניופאן' – סיר טיגון המאפשר טיגון בכף שמן אחת ועוד.

nfan 4

מורן דאי, מנהלת מחלקת שיווק בניופאן: "אנו שמחים ונרגשים להוביל את המהלך האסטרטגי החדש ובחירתנו בפרזנטורית פאולה רוזנברג המייצגת עבורנו את  השאיפה לגוף בריא ונפש בריאה בעולם המזון". "מטרת הקמפיין הינו העברת מסרים לצרכן סביב התפישה שבישול ואוכל בריא הולכים יד ביד ואינם מצריכים עבודה קשה או היערכות מיוחדת, אנו פועלים בהתאם למגמת הבריאות המובחנת בישראל ולאור השינוי בהרגלי הצריכה. "

בין מוצרי האיכות של נבחרת "לבריאות מניופאן": אקטיפריי- Tefal, מג'ימיקסר- Magimix, בלנדר מוט- KitchenAid, מולטי קוקר- Tefal, מיקסר- KitchenAid, סיר אידוי- Magimix, מכין מרק- Moulinex, מסחטת מיצים- Magimix, מסחטת מיצים- Moulinex מעבד מזון-Magimix.