כותרות אחרונות
Search

אשת התקשורת והטלוויזיה דנה גרוצקי נבחרה לפרזנטורית של מותג ההנעלה "טבע נאות".

אשת התקשורת והטלוויזיה דנה גרוצקי נבחרה לפרזנטורית של "טבע נאות" מותג הישראלי מוביל בתחום נעלי הנוחות האופנתיות.

"טבע נאות" הינו מותג ישראלי מוביל הנמכר  ב – 40  מדינות, ב – 6000 נקודות מכירה ברחבי העולם.

 

אשת התקשורת והטלויזיה , דנה גרוצקי נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של טבע נאות מותג נעלי הנוחות האופנתיות המוביל.  גרוצקי תככב בקמפיין חדש שצפוי לעלות בקיץ 2019 , לצידה יופיע אחיה, בר גרוצקי ששחק ב "כדברא", ומפתח בימים אלה גם קריירה מוזיקלית. דנה גרוצקי מגישה ב "ערב טוב עם גיא פינס" ובפינה קבועה בתוכנית הבוקר של ניב רסקין.

 

לדברי מיכאל אילוז, מנכ"ל הקבוצה: "לקראת השקת קולקציית קיץ 2019 ולאחר עבודת מחקר בחרנו את הפרזנטורית התאימה למותג בארץ ובעולם . דנה נבחרה לפרזנטורית של החברה משום שהיא מסמלת נשיות אנרגטית, מלאת חיים וחיובית הדוגלת באורח חיים בריא ומביאה עמה רקע מקצועי בעל אמירה כנה ואותנטית, היא מוכרת ומעניינת גם בעשייתה ועומדת בהלימה עם המותג וקהל היעד שלו. אני שמח ונרגש מהצטרפותה  למשפחת טבע נאות".

 

דנה גרוצקי פרזנטורית של טבע נאות צלם אלכס ליפקין

 

"טבע נאות" הינו מותג ישראלי מוביל הנמכר   ב כ-  40  מדינות ב – 6000 נקודות מכירה ברחבי העולם.

 

תקציב הפרסום של חב' טבע נאות לשנת 2019 מוערך  בכ- 5 מליון שקל.