כותרות אחרונות
Search

אתר האינטרנט :ZDNet: קובע, מדפסת "WF Pro WF-C8690" של "Epson" היא מדפסת הזרקת דיו לעסקים הטובה ביותר בשוק בשנת 2020.

 

אתר האינטרנט  :ZDNet: קובע, מדפסת "WF Pro WF-C8690" של "Epson" היא מדפסת הזרקת דיו לעסקים הטובה ביותר בשוק בשנת 2020.

מדפסות הזרקת הדיו ממשיכות לדחוק מהזירה העסקית והמשרדים הביתיים את מדפסות הלייזר. ״אתם תופתעו מהחידושים והשיפורים ומהפיכת מכלי הדיו שינתה את כללי המשחק״, אומר צוות השיפוט.

 

אתר האינטרנט  "ZDNet", הסוקר ומדרג את תחום הטכנולוגיה הגלובלי, הכתיר את מדפסת ה- "WF Pro WF-C8690" של "Epson" כמובילת תחום מדפסות הזרקת הדיו לעסקים לשנת 2020. ״הביקוש למדפסות הזרקת דיו נמצא בנסיקה והמגמה הזו רק תמשך הלאה״, אומרים האנליסטים של "ZDNet". על פי סקר חדש של ResearchAndMarkets.com שוק ההדפסה בטכנולוגיית הזרקת דיו שווה מעל 45 מיליארד דולר והוא גדל בקצב שנתי של 7.2%.

 

צילום: יח"צ "אפסון"

 

״יש חידושים ושיפורים רבים בתחום״, אומרים אנשי "ZDNet" ומציינים בעיקר את מהפכת מכלי הדיו, אותה החלה חברת "Epson" לפני מספר שנים, כשהיא גורמת למהפכה בתחום. ״יש אמנם עוד יצרנים שמשתמשים במחסניות דיו במדפסות שלהם אבל אנו רואים עלייה משמעותית באימוץ מדפסות הזרקת דיו שמצוידות במכלי דיו, שלמעשה מפחיתות את זיהום הסביבה ומורידות עלויות למשתמשים״. עוד הם מציינים את השדרוגים המשמעותיים באבטחה, קיבולת ואיכות ההדפסה.

 

ירון פרץ, מנהל התחום העסקי בחברת Epson ישראל: "מדפסת ה- "WF Pro WF-C8690" היא מדפסת צבע רב תכליתית All in one להדפסה בגדלים של עד A3. ניתן להכיל בה עד 1830 דפי נייר והמשמעות היא שניתן להדפיס, להדפיס ולהדפיס………..בסביבה העסקית, המשמעות היא שאתה מטעין את המדפסת בנייר, משגר הוראת הדפסה והיא עושה את שאר העבודה. זה נוח ביותר לפרוייקטי הדפסה גדולים שכעת לא צריכים לעמוד ולהשגיח על התקדמותם״………״מדובר כאן בסוס עבודה של ממש שמתאים למשימות הדפסה ארגוניות כבדות. היא חוסכת לארגון כ-35% מעלויות ההדפסה בהשוואה למדפסות לייזר, מדפיסה בקצב של 24 עמודים בדקה, כוללת יישומי אבטחה מובנים (נושא חשוב לארגונים) קיבולת דיו מרשימה, סריקה מהירה והדפסה אלחוטית״.

 

סרטון:

 

אודות אפסון ישראל:

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. אתר הבית: www.epson.co.il.

 

אודות אפסון:

אפסון היא מובילה טכנולוגית גלובלית המקשרת אנשים, התקנים ומידע באמצעות הטכנולוגיות והמוצרים שלה, ביניהם: מדפסות ומקרנים לבית ולמשרד, רובוטים תעשייתיים ושעונים. החברה מונהגת על ידי Seiko Epson Corporation שבסיסה ביפן ומעסיקה כ- 76,000 עובדים ב- 87 חברות ברחבי העולם. החברה גאה בתרומתה ההולכת וגדלה לאיכות הסביבה ולקהילות שהיא פועלת בהן

global.epson.com/

 

 חדשות ישראל בעסקים

כל ישראל בעסקים