כותרות אחרונות
Search

בהלת הניקיון ביום שאחרי האובך

 איך מתמודדים עם תוצאות האובך שפקד אותנו ערב החג ?

כולנו רוצים להגיע לחג עם בית נקי ומחכים בסבלנות לשינוי במזג האוויר ושמיים כחולים וחושבים, מה נעשה ביום שאחרי האובך?…. אגב, לידיעתכם, ישראלים רבים קונים ממש ברגע זה שואבי אבק כדי להתגבר על האבק הרב שהצטבר.

אז איך לגשת למלאכה בצורה האפקטיבית ביותר?

טיפים לניקיון  באדיבות: דנה ענתבי, מנהלת מותג אג'קס

  1. יש להתחיל עם סמרטוט יבש שיעזור להתמודד עם שכבות החול. סמרטוט רטוב בשלב הראשון יצור בוץ שקשה יותר להתמודד עם הסרתו.

    יש לנגב תחילה את החלונות ולהסיר את כל החול והאבק שהצטברו. חשוב לעבוד לפי סדר ולהתחיל בניקוי החלונות והתריסים ורק אז את פנים הבית.

  2. אחרי שהוסרה שכבת החול הראשונה מומלץ להמשיך עם שואב אבק. לשאוב מסילות ופינות.

  3. לניקוי החלונות והתריסים מומלץ להתיז אג'קס לניקוי והברקת חלונות. תכשיר ייעודי שמנקה ביעילות משטחים אלו.

  4. לאחר ריסוס תכשיר הניקוי יש לנקות ולהבריק באמצעות מטלית מיקרופייבר או עיתון (שלא משירים סיבים) בתנועות סיבוביות ואחידות.

  5. לאחר ניקוי חלונות הבית מומלץ להמשיך לניקוי הרצפות בבית בעזרת תכשירי ניקוי המיועדים לכך. (כמו אג'קס מציעים את סדרת הפרחים בניחוחות רעננים וחגיגיים כמו פרחי בר, ורדי בוקר, פרחי אביב ופרחי לוטוס). גם רצפות ומשטחים יש לנקות לפי אותה שיטה: ראשית יש לטאטא את האבק  ובהמשך יוצקים לתוך דלי מים פקק מלא של נוזל ייעודי לשטיפת הרצפות כמו חגיגת פרחים, ושוטפים את הרצפות. הבית יוצף בניחוח מרענן.

  6. לניקוי יעיל ונוח של משטחים בבית מומלץ להשתמש בתרסיסי ניקוי ייעודיים לכל משטח. תרסיסי הניקוי של אג'קס נוחים ויעילים לשימוש, עם ידית אחיזה המותאמת לשימוש קל ויעיל    בסדרה תרסיסי ניקוי יעילים לניקוי כללי, למטבח ולאמבטיה.

    ajax 1

    המלצות למוצרי ניקוי לאחר האובך

  1. מטליות לחות לניקוי כללי אנחנו תמיד מתחזקים ומנקים את הבית. לכל פעולה צריך לקחת מטלית, לשטוף אותה, לנגב, לשטוף שוב, לסחוט, לייבש. בשביל זה בדיוק יש את המטליות הלחות לניקוי כללי של ניקול. מתאימות לכל מטרה. מנקות ביעילות משטחים שונים. פשוט שולפים , מנקים וזורקים. קל, פשוט ומהיר.

  2. מטליות לחות לניקוי חדרי שירותים ואמבטיה.

    ajax 3

  3. מטלית המבריקה לניקוי מסכי טלוויזיה ומחשב להברקת משטחים ללא חומרי ניקוי ואינה משאירה סימנים וסיבים.

  4. המטליות הלחות לחיטוי וניקוי חדרי שירותים ואמבטיה מסייעות לצרכניות לשמור על חדר אמבטיה והשירותים נקיים בפעולה אחת פשוטה. הן משמידות 99.9% מהחיידקים, מסירות לכלוך, ידידותיות לעור הגוף והידיים ומותירות ריח רענן של ניקיון.

ajax 2

אז כמה שואבי אבק הישראלים יקנו לקראת ראש השנה?
רשת מחסני חשמל, המונה 35 סניפים ברחבי הארץ, מדווחת כי בשל האובך הכבד השורר ביומיים האחרונים והסמיכות לערב החג, חל גידול בתנועת הלקוחות בחנויות הרשת ברחבי הארץ, מדובר על פי 2 גידול לעומת התקופה המקבילה אשתקד ופי 2 לעומת תחילת החודש (לפני שבוע). בתוך כך, תוגברו מלאי מוצרי הניקיון בסניפים בכלל ושואבי האבק בפרט ואף יצאו במבצעים רלוונטיים, כך למשל: קונים אחד משואבי האבק של המותג SHARK המשתתפים במבצע ומקבלים מטאטא נטען ליתיום בשווי 499 ₪ במתנה!

השואבים המשתתפים במבצע:

שואב אבק Shark Rotator 3 in 1 – NV500:

השואב עוצמתי ומהיר בעל טכנולוגיה ייחודית להגברת עוצמת השאיבה. השואב חובט, יונק ונישא כאשר הוא משלב מערכת אטימה מושלמת לאוויר נקי, ללא אבק ואלרגניים וללא אובדן עוצמת היניקה. ל – Shark Rotator מנוע כפול ויכולת תמרון גבוהה לניקוי כל פינה בבית. כולל  אביזר פרימיום לניקוי שיער בע"ח. חמש שנות אחריות מלאות.

מחיר לצרכן – 1,590 ₪.

שואב  אבק 1

שואב אבק Shark Rocket – HV300:

שואב קל במיוחד, במשקל של 3.6 ק"ג בלבד, המאפשר ניקיון יסודי בכל חללי הבית ובמשטחים שונים. השואב הייחודי מאפשר שאיפה עוצמתית ונוחה לשטיחים, מרצפות, פרקטים, ומשטחים מעל הרצפה. לשואב מנוע ייעודי למברשת הסיבים הייחודית החובטת בלכלוך ובאבק מעומק השטיח ומנוע נוסף לשאיבה. כולל אביזר פרימיום לניקוי שיער בע"ח. חמש שנות אחריות מלאות.

מחיר לצרכן – 1,590 ₪.

מוצר המתנה – מטאט נטען ליתיום בעל 2 מהירויות  – V3900:

המטאט הנטען של Shark בעל 2 המהירויות הוא הפתרון המושלם לניקוי יומיומי של שטיחים, רצפות ופרקטים בכל הבית. למטאט תאורת LED והיגוי משופר לניקוי מתחת לרהיטים ומתאים לניקוי גם מתחת לרהיטים ולאורך פנלים באמצעות מגבי הצד האוספים לכלוך ואבק. למטאטא סוללת ליתיום המבטיחה משך שימוש בין הטענות של עד כ – 90 דק' רציפות. בעל ידית טלסקופית ולחצן מיוחד לריקון מיכל הלכלוך ללא צורך במגע יד.

שווי המתנה – 499 ₪.

קיטרונים:

Shark Steam Pocket Mop:

מכשיר עוצמתי המפעיל לחץ גבוה של אדי מים לניקוי כל סוגי הרצפות והפרקטים. בעל פטנט ייחודי המציע ראש דו צדדי מסתובב ומנגנון קיטור מסוג Push&Pull  המופעל באופן טבעי בעת תנועת הגוף. Shark Steam Pocket Mop מחסל 99.9% מהחיידקים ללא חומרים כימיקליים מזיקים.

מחיר – 499 ₪.

מחיר מבצע – 299 ₪.

 

Shark סטימר נייד Clean All:

באמצעות שימוש באדי מים בלחץ גבוה הסטימר הנייד Clean All של Shark מחסל 99.9% מן החיידקים ללא שימוש בכימיקלים מזיקים. מתאים לניקוי משטחים מגוונים כגון כיורים, אסלות, תנורים, שיש ועוד.

מחיר – 499 ₪.

מחיר מבצע – 299 ₪.

Shark Lift Away Pro-Steam:

מערכת משולבת המציעה גם שואב אבק רצפתי וגם שואב אבדק ידני נשלף. מחסל 99.9% מהחיידקים ללא שימוש בחומרים כימיקליים מסוכנים כאשר הוא מאפשר ניקיון של משטחים שונים ובקלות שימוש נוחה להפליא.

מחיר – 899 ₪.

מחיר מבצע – 762 ₪.