ראשי תיירות בודפשט דוחקת מהמקום הראשון את פראג במדד הפופולאריות של אתר "למטייל", עם גידול של 16% בחיפוש המלצות על היעד !
בודפשט דוחקת מהמקום הראשון את פראג במדד הפופולאריות של אתר "למטייל", עם גידול של 16% בחיפוש המלצות על היעד !
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"07/02/2019תיירות
לרגל תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית 2019 IMTM, אתר "למטייל" מפרסם את 15 היעדים הפופולאריים ביותר של שנת 2018.
בודפשט דוחקת מהמקום הראשון את פראג במדד הפופולאריות של אתר "למטייל", עם גידול של 16% בחיפוש המלצות על היעד.
תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית- 2019 IMTM International Mediterranean Tourism Market, תיערך בפעם ה-25 בביתן 2 בגני התערוכה בתל אביב בתאריכים 12-13 לפברואר 2019 . בתערוכה ישתתפו אלפי מציגים, כ- 200 ביתנים ומתוכם כ- 50 מדינות אשר יגיעו וינסו לסגור עסקאות עם התייר הישראלי.
אתר "למטייל", אתר התיירות המוביל בתחום הטיולים, סיכם את שנת 2018 בעולם התיירות ובדק את הרגלי הנסיעה והחופשה של הקהל הישראלי על בסיס קהל המשתמשים באתר (בכל חודש נכנסים כ- 1.3 מליון מבקרים לאתר)
לרגל תערוכת התיירות, האתר יעניק תעודות ל- 15 היעדים הבולטים ביותר בחיפושי המידע, התוכן וההמלצות וליעד הזוכה במקום הראשון יופק סרטון וידאו תדמיתי על ידי למטייל.
נתונים:
במקום הראשון נמצאת בודפשט עם גידול של כ- 16% לאחר שעקפה את פראג שהובילה בשנת 2017. החיפושים הבולטים באתר "למטייל" על בודפשט היו:
אטרקציות מרכזיות בעיר:
⇐ קניות בעיר
⇐ החלפת מטבע בעיר
⇐ מרחצאות חמים בעיר
⇐ מסלול מומלץ בעיר
⇐ בודפשט עם ילדים
מקומות מובילים נוספים:
⇐ בוקרשט
⇐ מדריד
⇐ ברלין
⇐ פראג
צילום: יח"צ חו"ל
לפי אתר "למטייל", ב- 2018 מובילות הערים במזרח אירופה (בודפשט, פראג ובוקרשט) לעומת הערים האירופאיות המובילות הידועות כמו לונדון, ברצלונה, אמסטרדם, רומא וכדומה.
לפי הנתונים של האתר, ניתן לראות שבעמוד היעד בודפשט נרשמו בשנה האחרונה כ-205 אלף צפיות, זאת בפער ניכר מעמוד היעד במקום השני פראג עם 144 אלף צפיות ובוקרשט עם הפרש קטן של כ-140 אלף צפיות. מדריד שנמצאת במקום הרביעי השנה, רשמה כ-130 אלף צפיות.
IMTM הוא האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל ונערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת אל-על והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.
IMTM מיועד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.