כותרות אחרונות
Search

בזמן שכוחות צה"ל נלחמים בחאן יונס נעצר בסוף השבוע בסיוע חברת איתוראן תושב חאן יונס שגנב אופנוע באזור תל-אביב והי בדרכו לירושלים.

 

 

בזמן שכוחות צה"ל נלחמים בחאן יונס נעצר בסוף השבוע תושב בחאן יונס שגנב אופנוע באזור תל-אביב.

 

שוטרי משטרת מחוז ירושלים שקיבלו דיווח ממוקד חברת איתוראן עצרו תושב חאן יונס שגנב אופנוע מאזור תל-אביב בדרכו לכיוון ירושלים דרך כביש מספר 1.

 

בזמן שכוחות צה"ל נלחמים בחאן יונס נעצר בסוף השבוע תושב חאן יונס שגנב אופנוע באזור תל-אביב.

 

שוטרי משטרת מחוז ירושלים שקיבלו דיווח ממוקד חברת איתוראן עצרו תושב חאן יונס שגנב אופנוע באזור תל-אביב בדרכו לכיוון ירושלים על כביש מספר 1.

 

מיד עם קבלת הדיווח מחברת איתוראן נערכו כוחות המשטרה ומג"ב בגזרת מחוז ירושלים לאיתור האופנוע הגנוב ובמטרה לסכל את גניבתו והעברתו לשטחי איו"ש ובתוך כך, נפרסו כוחות המשטרה בצירי התנועה בגזרתם.

 

בין הכוחות שפעלו, שוטרי תחנת הראל של מחוז ירושלים יחד עם מתנדבי התחנה שבשלב מסויים ותוך פעילות מבצעית בכביש 1, איתרו את הקטנוע החשוד כגנוב בנסיעה, האטו את נסיעתו עד כדי עצירה וביצעו את מעצרו של הרוכב החשוד בגניבתו ונתפסו ברשותו כלי פריצה, כפפות ופריטים נוספים.

 

בדיקת זהותו של החשוד העלתה כי מדובר בלא אחר מאשר פלסטיני (27) תושב חאן יונס שברצועת עזה וללא רישיון נהיגה כחוק כלל. החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת המשטרה והאופנוע הגנוב יוחזר לבעליו לאחר שגניבתו סוכלה כאמור בפעילות נחושה של שוטרי תחנת הראל במחוז ירושלים.