כותרות אחרונות
Search

בזק ממשיכה לקדם את הנתב המהפכני "Be", שהופך את הגלישה בבית לטובה יותר !

טרילי לי טרה לה לה טרילי, זה מדבק !

בזק עושה את זה שוב והפעם במחווה לטלוויזיה החינוכית:  עומר אדם וגידי גוב בקליפ חדש לשיר הנושא של "הקטקטים", אחת מסדרות הילדות הנוסטלגיות והאהובות.  אורח מפתיע במיוחד אלון (האווירון) מזרחי.  

בזק ממשיכה לקדם את "Be" הנתב המהפכני, שהופך את הגלישה בבית לטובה יותר, ומחדשת את השיר (המדבק) "בארץ הקטקטים" שמחזיר אותנו לילדות ולסדרות שכולנו גדלנו עליהן.

"אז בואו נעוף כולנו טרילי לי טרה לה לה טרילי ונגלוש בחדר שנמצא הכי רחוק"

 

אחרי ההצלחה המסחררת של "בוקר טוב", עומר אדם וגידי גוב חוזרים לשתף פעולה והפעם במחווה לטלוויזיה החינוכית. השניים ישחקו וישירו יחד בקמפיין הסדרות הנוסטלגיות החדש של בזק עם ביצוע מיוחד ומחודש לשיר "ארץ הקטקטים" מתוך סדרת האנימציה היפנית "קטקטים" משנות ה-80. הקמפיין החדש ממשיך לבשר את היכולות של ""Be, הנתב החדש של בזק, שהופך את חווית הגלישה באינטרנט לאיכותית וטובה יותר, ובאמצעות שירות נוסף ייחודי לבזק ,Bspot  מרחיב את יכולות הגלישה בבית גם לממ"ד, מרתף או חדרים בהם אין קליטה.

 

צילום: גבע טלמור

 

סדרת האנימציה המצוירת "הקטקטים" שודרה לראשונה בטלוויזיה החינוכית בשנת 1984. את שיר הפתיחה המקומי של הסדרה (שלקוח מתוך השיר המקורי היפני) שרה מיקי קם ותרגמה הסופרת והמשוררת דתיה בן דור, שלקחה חלק גם בכתיבת המילים לחידוש של בזק. תומר בירן ("אצל הדודה והדוד", "בוקר טוב") אחראי לגרסה המחודשת שכוללת גם טוויסט אלקטרוני ונגיעות של טראנס מדליקות. 

 

צילום: גבע טלמור

 

 

גיל רוזן סמנכ"ל שיווק וחדשנות: "כמו בקמפיינים הקודמים, גם הפעם, חשוב לנו לתת כבוד לתרבות הישראלית לדורותיה. בזק ממשיכה להעניק יתרון של גלישה איכותית ומשקיעה מאמצים בפיתוח מוצרים חדשים.  Be ו- bspot מאפשרים פתרון גלישה איכותי ("Megabyte to the Couch") ומגיע עם- WiFi חכם, הגנת סייבר מובנת, סטרימינג בצורה חלקה וכל זה בעיצוב חדשני ומקורי".

 

כן, זה ברצינות ולא בצחוק, בואו לעוף איתם, וצפו בגרסה החדשה >