כותרות אחרונות
Search

בחרת בסמרטפון כשר? אין צורך לוותר על קידמה וחווית משתמש.

צילום AI

 

בחרת בסמרטפון כשר? אין צורך לוותר על קידמה וחווית משתמש.

רכשת סמרטפון כשר? מתלבט לגבי סינון ותוכנות חסימה? שים לב – אם בעבר הייתה לכשרות  משמעות של ויתור על קידמה, אם פעם היית צריך להתפשר על חווית משתמש למען הכשרות, היום הסיפור לגמרי שונה! פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לצד חברות מקצועיות שמתמחות בתחום הסמרטפונים הכשרים מציעים למשתמשים פתרונות מתקדמים בחוויית משתמש מושלמת. אין צורך לוותר על חווית משתמש ולא על קידמה – מיטב המכשירים זמינים לכם עם סינונים מתקדמים ונוחים מאוד לשימוש.

עסקן – טלפון חכם כשר שלא מאכזב

חברת עסקן הינה חברה מובילה בציבור החרדי שמשתמש במכשירים חכמים שמציעה פתרונות סינון וחסימה חכמים ונוחים במיוחד. אלו מאפשרים לכל משתמש ליהנות משני ערכים נחוצים:

  • סינון מותאם לצרכים האישיים שלו – לכל משתמש יש צרכים ספציפיים שנחוצים לו. יש משתמש שצריך אפליקציות שימושיות ספציפיות שתהיינה זמינות לו, אחר זקוק לדפדפן שמאפשר ביצוע חיפוש. התאמה אופטימלית של הסינון בהתאם לצרכי השימוש הינה תנאי בסיסי ומשמעותי מאוד. כי מצד אחד לא תרצה ששימוש שנחוץ לך יהיה חסום, ומצד שני אינך מעוניין שמה שלא נחוץ יהיה פתוח וזמין.
  • חווית משתמש מתקדמת – כאשר אדם רוכש טלפון חכם מוגן או כשר הוא מעוניין שהמכשיר יעשה את העבודה. בלי לתת לו תחושה של מכשיר סוג ב' שלא מצליח לבצע פעולות בלי להיתקע או לקרוס רק בגלל הסינון שמותקן עליו.

אנחנו בעסקן –  askan.co.il מציעים ללקוחות המעוניינים בסמרטפון מסונן את הפתרון האידיאלי. זאת הודות לשיתוף פעולה הדוק של החברה עם חברת סמסונג המייצרת את המכשירים ומתאימה אותם לתוכנות הסינון. הודות לשיתוף פעולה זה אנו משווקים מוצרים שתוכנות הסינון מותאמת להם במדויק, היא לא פוגעת בתפקוד של המכשיר וגם לא מסירה את אחריות היצרן. בנוסף אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם ועדות הרבנים הרלוונטיות במטרה להשיק מכשירים מסוננים ונוחים לתועלת הלקוחות שלנו לפי דרישות הגופים הרלוונטיים.

כיצד בוחרים סמרטפונים כשרים?

כדי להיות מרוצים מהטלפון החדש שאתם קונים, חשוב לשים לב למספר היבטים חשובים.

בחירת מכשיר

שלב ראשון הוא בחירת המכשיר. יש בשוק לא מעט מכשירים חכמים תוצרת חברות שונות. חשוב שתבחרו מכשיר שמתאים לשימוש שלכם ומציע לכם את החוויה הרצויה לפי מה שמתאים ונכון לכם. עליכם לתת את הדעת לאחסון מידע, לאיכות מצלמה, איכות שמע וקול ועוד.

בחירת ספק סינון

בשלב הבא עליכם לבחור את ספק הסינון שלכם. חברת עסקן מציעה מגוון תוכניות סינון בהתאם לדרישות קהילות שונות כמו גם לפי צרכים של משתמשים בעלי מאפיינים שונים. כך שאצלנו תוכלו למצוא את תוכנת הסינון הנוחה והנכונה ביותר עבורכם. אז אם אתם מבררים על סמרטפונים כשרים וחשוב לכם להיות מרוצים ממכשיר איכותי וסינון אמין ונוח – עסקן זו הכתובת שלכם.