כותרות אחרונות
Search

ביקונקט משיקה ליין מצלמות אבטחה ביתיות של מוטורולה

ביקונקט משיקה ליין מצלמות
אבטחה ביתיות של מוטורולה

ביקונקט החלה לשווק את קו מצלמות האבטחה הביתיות והאלחוטית של מוטורולה אשר מופעלות בחיבור Wi-Fi אלחוטי ונשלטות על ידי הסמארטפון. המצלמות מאפשרות שימוש בענן הפרטי לצורך שמירת הצילומים והמערכות משלבות תכונות נוספות כגון חיישנים המפעילים את המצלמה רק עם זיהוי תזוזה ועוד.

דגם 66Focus

מצלמה עם מערכת ראיית לילה אינפרא אדום טווח קליטה עד 250 מטר מהראוטר, מיקרופון בעל רגישות גבוהה והתקנה מהירה וקלה באמצעות אפליקציה חינמית  המאפשרת שימוש בענן הפרטי לצורך שמירת הצילומים- Hubble.

מחיר 499 ₪.

b&o 11

דגם Focus 85

מצלמה באיכות HD 720p, עם מערכת ראיית לילה אינפרא אדום, תצוגת טמפרטורת החדר, סאונד דו-כיווני המאפשר שמיעה של חלל החדר ואפשרות דיבור מהנייד לרמקול המצלמה, טווח קליטה עד 250 מטר מהראוטר, זווית הצילום והזום נשלטים על ידי הסמארטפון, מיקרופון בעל רגישות גבוהה, אזהרת "מחוץ לטווח קליטה"  והתקנה מהירה וקלה באמצעות אפליקציה חינמית  המאפשרת שימוש בענן הפרטי לצורך שמירת הצילומים Hubble -.

מחיר 799 ₪.

b&o12

דגם Focus 73

מצלמה באיכות HD 720p, עם מערכת ראיית לילה אינפרא אדום, תצוגת טמפרטורת החדר, סאונד דו-כיווני המאפשר שמיעה של חלל החדר ואפשרות דיבור מהנייד לרמקול המצלמה, טווח קליטה עד 250 מטר מהראוטר, זווית הצילום והזום נשלטים על ידי הסמארטפון, מיקרופון בעל רגישות גבוהה, אזהרת "מחוץ לטווח קליטה" והתקנה מהירה וקלה באמצעות אפליקציה חינמית  המאפשרת שימוש בענן הפרטי לצורך שמירת הצילומים-Hubble . אפשרות לחיבור באמצעות כבל LAN טווח ראיית לילה 15 מטר מיועדת לשימוש מחוץ למבנה עמידה במים ובעלת מתקן תליה ייחודית לשימוש חיצוני.

מחיר 1299 ₪.

 

ניתן להשיג ברשתות KSP באג  ובחנויות המובחרות ובאתר האינטרנט של היבואן ביקונקט: www.bconnect.co.il