כותרות אחרונות
Search

בכירי בורסת היהלומים הישראלית חגגו חנוכה עם ילדים חולים !

בתמונה: פרופסור אשר ברזילי, יורם דבש – ילום: אחיקם בן יוסף

חגיגות חנוכה למען ילדים המאושפזים: באדמונד ולילי ספרא – תל השומר בבית חולים דנה – ת"א ובבית חולים מעייני הישועה – בני ברק

בכירי בורסת היהלומים הישראלית, בראשם נשיא הבורסה, יורם דבש, הגיע מלווה בחברי ההנהלה:  אשר איזן ויאיר רייכנברג, שיזמו אירוע חגיגי לחג החנוכה עבור ילדי בית החולים "אדמונד ולילי ספרא" שבתל השומר.

 

פרופסור ארנון אפק, פרופסור אשר ברזילי, יורם דבש, פרופסור רז סומך, יאיר ריינברג – צילום: אחיקם בן יוסף

 

את פני משלחת חברי הבורסה קיבל פרופסור אשר ברזילי, מנהל בית החולים "אדמונד ולילי ספרא" שאליו הצטרפו פרופסור ארנון אפק משנה למנכ"ל בית החולים שיבא תל השומר, פרופסור רז סומך מנהל מחלקת ילדים א' והשירות לאימונולגיה לילדים, ומתן הליצן.

 

חברי המשלחת יחד עם ליצנים קשטו את מחלקת הילדים בבלונים ובסמלי החג, עברו בין חדרי הילדים המאושפזים, והעניקו  מתנות, סופגניות, סביבונים, ממתקים  ותיק מהודר ממותג בסמלי מכבי ת"א. כמו כן הליצנים העניקו  לכל ילד בלון בצורה מיוחדת אותו ביקש.

 

יאיר ריינברג, יורם דבש, איליה קליגין. צלם אחיקם בן יוסף

 

את האירוע פתח נשיא בורסת היהלומים, מר יורם דבש שאמר: "במהלך כל שנות קיומה, בורסת היהלומים תרמה ותורמת לקהילה. גם השנה, כבשנים קודמות, הוחלט לאמץ את ילדי בתי החולים הנמצאים בגוש דן ואנו מתחילים בבית החולים "אדמונד ולילי ספרא" ובמהלך החג נגיע לבית חולים דנה בתל אביב ולבית חולים מעייני הישועה בבני ברק. כולי תקווה כי עם בית חולים זה, זוהי תחילתו של קשר הדוק וקרוב כפי שיש לנו עם בתי החולים האחרים."

 

פרופסור ברזילי סיפר כי יש לו קשרים אישיים משפחתיים עם בורסת היהלומים, שכן  אחיו, אחותו ואשתו הם יהלומנים ורק הוא "הכבשה השחורה" במשפחה שהלך ללימודי הרפואה.

 

יורם דבש, מנשה כהן, פרופסור איציק קרייס, יאיר רייכנברג, אשר אייזן – צילום: אחיקם בן יוסף

 

בסיום האירוע במחלקות הילדים קיבל את פני המשלחת מנהל בית החולים שיבא תל השומר פרופסור יצחק קרייס שאמר לנשיא הבורסה: "בכל פעם שיש לך יום קשה בבורסה תגיע לבית החולים לילדים, תראה את עבודת הקודש שהצוות הרפואי עושה שם ומצב רוחך יעלה."

 

יצחק קרייס ציין את הקשרים ההדוקים שיש לבית החולים עם בורסת היהלומים ואמר שבכל פעם שנזקקים בבית החולים לסיוע ותרומה, אנשי הבורסה נרתמים מיד ועוזרים רבות.

 

חברי בורסת היהלומים אשר הגיעו יחד עם נשיא הבורסה  יורם דבש לביקור היו ישראל וונצובסקי סמנכ"ל בורסת היהלומים, יאיר רייכנברג – יו"ר ועדת קשרי רפואה, אשר אייזן חבר הנהלת הבורסה ומנשה כהן חבר בורסת היהלומים.