כותרות אחרונות
Search

בכירי הטניס הישראלי נפגשו במרכז הטניס הישראלי, במהלך כנס שערכה יזמית הנדל"ן HAP INVESTMENT

טניס חוצה גבולות

בכירי הטניס הישראלי נפגשו במרכז הטניס הישראלי, במהלך כנס שערכה יזמית הנדל"ן HAP INVESTMENT. אלוף ישראל לשעבר בזוגות, אנדי רם, אמר שנשאל על מוטיבציה: ״מי שלא יודע להסתכל על החצי כוס המלאה שיעביר לכוס קטנה יותר״

 

ביום חמישי התקיים במרכז הטניס בישראל כנס יוצא דופן בהשתתפות אלוף ישראל לשעבר בזוגות, אנדי רם ורונן מורלי, מבכירי מאמני הטניס בארץ בחסות יזמית הנדל"ן, HAP INVESTMENT, נותנת החסות לתחרויות הנוער במרכז.

 

בכנס שנערך במרכז הטניס הישראלי ברמת השרון, שארגנהHAP , משקיעיה למדו מגדולי הטניסאים הישראלים על עבודה בצוות, עמידה ביעדים וחתירה למצוינות. המשקיעים והטניסאים פתחו את הבוקר בארוחת בוקר מפנקת במסעדת גומא, ולאחריה השתתפו בהרצאה של רונן מורלי. בהמשך עלו המשתתפים על המגרש והודרכו על ידי לא אחר מאשר אנדי רם בשיתוף מורלי.

 

מימין- ניר אמזל, אנדי רם, אמיר חסיד – צילום: יח"צ

HAP יוזמת בימים אלו 12 פרויקטים בניו יורק ובאזור, ובעיקר במנהטן. החברה נוהגת לגייס הון לפרויקטים היזמיים שהיא מקימה, תוך שהיא מקפידה להשקיע מהונה העצמי כ-20 אחוז לכל פרויקט, על מנת לייצר זהות אינטרסים בינה לבין משקיעיה. עד כה סיימה HAP את בנייתם של ארבעה פרויקטים וכעת כ-250 יחידות נמצאות בבניה. מבין הפרויקטים שהסתיימו ניתן למנות את HAP Five , שעוצב על ידי אדריכל העל קארים ראשיד. לפני מספר שבועות גזרה HAP סרט לאחר שסיימה את פרויקט HAP Ten, הכולל 12 קומות ו-108 יח"ד – גם הוא במנהטן.