ישנים טוב יותר !
בכירי המותג לה רוש-פוזה משיקים קמפיין SLEEPIKAR.
ומציעים שינה טובה יותר לתינוקות, ילדים ומבוגרים.
בכירי מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, בראשם אילן נפתלי- מנהל חטיבת הדרמו קוסמטיקה בלוריאל ישראל, שהם כוכבי – מנהלת השיווק, ענבל קרמר – מנהלת המותג וקלרווי סולן מנהלת תקשורת של לה רוש פוזה, חגגו אמש את החשיפה של המחקר החדשני מסוגו סביב שיפור איכות שינה בקרב הילדים ושימוש בסדרת ליפיקאר – המעניקה לחות והזנה לעור יבש ומגורה במיוחד.
האירוע נערך ב"מפלט" בתל אביב, אשר עוצב בסגנון חדר שינה, וכלל מינגלינג על טהרת הבריאות, חשיפת המוצרים והתנסות אישית במוצרי הסדרה.
את האירוע פתחה מרצה אורחת דורית קייזר – יועצת שינה בכירה, שהסבירה כיצד ניתן לישון שינה איכותית ועל חשיבות השינה בלילה, בעיקר בקרב תינוקות וילדים. לדבריה: "אסטמה של העור, זוהי מחלת עור כרונית הנפוצה אצל כ-20% מאוכלוסיית הילדים במדינות המפותחות. מחקרים הוכיחו כי מדובר במחלה תורשתית ומאפייניה המחלה הם גירוד בלתי נשלט, יקיצות רבות בלילה, עייפות בשעות הבוקר, התקפי זעם ובכי. לא בכדי הוגדר הסימפטום כ"תסמונת הילד המתגרד". מחלה זו פוגעת באיכות חייו של התינוק או הילד".