כותרות אחרונות
Search

בכירי המותג לה רוש-פוזה משיקים קמפיין SLEEPIKAR וישנים טוב יותר !

 

ישנים טוב יותר !

בכירי המותג לה רוש-פוזה משיקים קמפיין SLEEPIKAR.

ומציעים  שינה טובה יותר לתינוקות, ילדים ומבוגרים.

 

בכירי מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, בראשם אילן נפתלי-  מנהל חטיבת  הדרמו קוסמטיקה בלוריאל ישראל, שהם כוכבי – מנהלת השיווק, ענבל קרמר – מנהלת המותג וקלרווי סולן מנהלת תקשורת של לה רוש פוזה,  חגגו אמש את החשיפה של המחקר החדשני מסוגו סביב שיפור איכות שינה בקרב הילדים ושימוש בסדרת ליפיקאר – המעניקה לחות והזנה לעור יבש ומגורה במיוחד.

 

מימין שוהם כוכבי, אילן נפתלי ודורית קרייזר – צילום גדי סיארה

 

האירוע נערך ב"מפלט" בתל אביב, אשר עוצב בסגנון חדר שינה, וכלל  מינגלינג על טהרת הבריאות, חשיפת המוצרים והתנסות אישית במוצרי הסדרה.

 

את האירוע פתחה מרצה אורחת  דורית קייזר  – יועצת שינה בכירה, שהסבירה כיצד  ניתן לישון שינה איכותית  ועל חשיבות השינה בלילה, בעיקר  בקרב תינוקות וילדים. לדבריה: "אסטמה של העור, זוהי מחלת עור כרונית הנפוצה אצל כ-20% מאוכלוסיית הילדים במדינות המפותחות. מחקרים הוכיחו כי מדובר במחלה תורשתית ומאפייניה  המחלה הם גירוד בלתי נשלט, יקיצות רבות בלילה, עייפות בשעות הבוקר, התקפי זעם ובכי. לא בכדי הוגדר הסימפטום כ"תסמונת הילד המתגרד". מחלה זו פוגעת באיכות חייו של התינוק או הילד".

 

מימין קלרוי סולן, שוהם כוכבי, אילן נפתלי ודורית קרייזר, צילום גדי סיארה

 

את האירוע חתם אילן נפתלי, שאמר:  "המותג לה רוש-פוזה שייך לתחום שבין רפואה לקוסמטיקה.  תחום הדרמו קוסמטיקה גדל בישראל באופן משמעותי במהלך שנת 2018, הרבה  יותר מתחום הקוסמטיקה כולו. לדבריו: "המותג לה רוש-פוזה הרחיב את ההפצה שלו במהלך 2018 ונמצא כיום בכ 1000 נקודות מכיחה בישראל, כולל את בתי המרקחת פרטיים, רשתות הפארם השונות וקופות החולים".

 

קלרווי סולן עדכנה שיעלה השבוע קמפיין SLEEPIKAR בישראל ובעולם לרגל השקת מחקר חדש בנושא שינה.