כותרות אחרונות
Search

בכירי "קפה גרג" משיקים תפריט חדש בסניף בבירת הנגב.

צילום: אסף לוי

 

בכירי "קפה גרג" משיקים תפריט חדש בסניף בבירת הנגב. 

אורחת הכבוד באירוע, פאני ברביבאי המנכ"לית החדשה של  קניון הנגב באר שבע,  שהחלה את תפקידה החדש באותו בוקר.

 

בכירי קפה גרג, הדרימו בחמישי האחרון (2.2) לבאר שבע,  לרגל השקת  תפריט חדש – מנות מהטאבון,  שיכנס לסניפי הרשת ברחבי הארץ,  והראשונים להשיק זה סניף קניון הנגב של עזריאלי, בירת הנגב. 

 

מימין: גלעד אלמוג, איציק אלול, ניר אדרי, שי פרץ – צילום: אסף לוי

 

גלעד אלמוג וניר אדרי מבעלי רשת קפה גרג הגיעו יחד עם מנהל הרשת יריב גניס שארחו  את המוזמנים באירוע חגיגי שכלל מינגלינג, ארוחת צהריים שהתבססה על התפריט של מנות מהטאבון והיכרות עם הזכיינים  איציק אלול ושי פרץ שהשיקו את מתחם הטאבון החדש.

 

מימין גלעד אלמוג יריב גניס וניר אדרי צלם אסף לוי (4)

 

אורחת הכבוד היתה:  פאני ברביבאי, מי שמונתה כמכ"ל קניון הנגב של קבוצת עזריאלי, והחלה את תפקידה בבוקר האירוע.   ברביבאי סיפרה שבתפקידה האחרון שימשה כמנהלת הנכסים של פרץ בונה הנגב ולפני כן שמשה כמנהלת הנכסים של חברת ישפרו.

 

מימין: גלעד אלמוג, פאני ברביבאי מנכ"לית קניון עזריאלי הנגב, ניר אדרי – צילום: אסף לוי 

 

גלעד אלמוג מבעלי גרג  פתח את האירוע וברך את ברביאי בתפקידה החדש ואמר: " רשת גרג מציבה החל מהשבוע הקרוב עמדות טאבון ב  25 סניפים ברחבי הארץ,  ומשיקה בסניף באר שבע את התפריט החדש: 'מנות מהטבון' – בשורה קולינארית חדשה.

 

השף אלעד אמסלם צלם אסף לוי

 

יריב גניס מנהל רשת גרג חתם את האירוע ואמר: "הטאבון הוא תנור אפייה מסורתי ששימש קהילות רבות בעבר להכנת לחמים,  פיצות, פוקצות ועוד מגוון מאפים המתבססים על בצקים. הטאבון הפך בשנים האחרונות לסצנה בעולם המסעדנות ובעיקר במסעדות שמוכרות אוכל איטלקי אוטנטי וחדשני".

 

בתום האירוע ערכה פאני ברביבאי  לבכירי גרג סיור בקניון ולאחר מכן קנחו במנות אחרונות.