כותרות אחרונות
Search

במהלך תערוכת CES 2019 תחשוף חברת LG שני מחשבים ניידים gram חדשים, העומדים בסולם איכות חדש לגמרי !

 

 במהלך תערוכת   CES 2019 תחשוף חברת LG שני מחשבים ניידים חדשים מדגם gram, העומדים בסולם איכות חדש לגמרי.

המחשבים מעוצבים כך שיעניקו חווית משתמש יוצאת דופן, הדגמים החדשים כוללים את המחשב הנייד ה-17 אינץ בעל התצוגה הגבוה ביותר ונוחות ניידת ייחודית, ואת המחשב הנייד החדשני ה-14 אינץ' עם פתרון ה-2 ב-1

 

חברת LG Electronics צפויה לחשוף במהלך CES 2019 את עדכוני הגרסה החדשים בסדרת מחשבי הנייד ultra-light gram- המחשב הנייד החדש של LG ה-gram 17 (דגם 17Z990) וה- 14אינץ'  LG gram 2-in-1(דגם 14T990). שני המחשבים הניידים זכו בפרס החדשנות של CES 2019.

 

עם הגדלת עוצמת המעבד ושיפור חוויית המשתמש, ה-LG gram 17 נשאר נאמן לנוסחה המנצחת של LG gram, תוך איזון הטכנולוגיה, עמידה בדרישת המשתמשים בנוגע לתוכנות, רמה גבוה של נוחות השימוש והמשקל הקל של המחשב, כל מה שנחשב בעבר בגדר בלתי אפשרי כשמדובר במחשב נייד בגודל של ה- LG gram 17. דגם LG gram  14 אינץ' הוא  2 ב- 1 שמתקפל בקלות ויכול לעבור ממצב לפטופ רגיל למצב טאבלט והפוך, מציג למשתמשים גמישות שאין דומה לה לפתרון מחשוב רב-תכליתי.

 

LG gram 17

 

צילום: LG

 

בעוד מוצרים מתחרים רבים גורמים לצרכן לבחור בין נוחות וקלות המחשב לבין רמת הביצועים, LG  gram 17 לא זונח את הנוחות והקלות ולא את רמת הביצועים והאיכות ובהצלחה רבה מספק לצרכן את שני הגורמים המכריעים. פרס החדשנות של CES 2019  מוענק על מהירות, עוצמת המעבד והרזולוציה הגבוהה של ה-17 אינץ' הכל יחד במחשב נייד בגודל של 15.6 אינץ'.

 

ה-17 אינץ' LG gram מצויד בתצוגת Wide Quad Extended Graphics Array (WQXGA), עם כפול פיקסלים (2560 1600 x) משל מסך מחשב HD מלא וכתוצאה מכך התמונה ברורה מאוד עם צבע מדויק. תצוגת ה-16:10 מציעה יותר מקום מסך מהפורמט הרגיל של 16:9, מה שהופך את המחשב הנייד לאידיאלי עבור עריכת תמונות ווידאו, הצגה בו זמנית של מסמכים מרובים ולשורה של יישומים נוספים. הדגם החדש הוא בחירה מצוינת לאנשי תקשורת ואנשי מקצוע המחפשים מחשב נייד גדול במיוחד המספק ביצועים חזקים.

 

בשוק בו רוב מחשבי הנייד ה-17 אינץ', עומדים על משקל של יותר משני ק"ג, LG gram 17  שוקל  1,340 גרם בלבד ובכך מחזיק בתואר מחשב הנייד ה-17 אינץ' הקל ביותר הקיים היום בשוק. המשקל הזעום מקל על הצרכן ליהנות מחוויית המסך הרחב בכל זמן נתון ובכל מקום. בנוסף, הדגם החדש כולל את סוללת ה-72W היעילה המאפשרת עד 19.5 שעות של פעילות לאחר טעינה מלאה, כלומר הצרכנים יכולים להספיק יותר מבלי לדאוג לטעינת הסוללה. דק ומעוצב, ה- LG gram 17 הוא גם מאוד יציב וקשיח, העומד בקריטריונים מחמירים של צבא ארה"ב, ה-MIL-STD-810G, ועומד לפי שבעה גורמים כולל מכות חשמל, אבק וטמפרטורות קיצוניות.

 

בניגוד למה שניכר מגודלו, ה- LG gram 17הוא תחנת עבודה ניידת עוצמתית. הודות למעבד ה- Intel® Core™  מדור 8 החדש ועם  GB 16 של זיכרון DDR4, המחשב הנייד פועל ביעילות ובאופן חלק, גם בזמן הפעלה של יישומים ואפליקציות כבדים. המחשב הנייד מגיע עם כונן קשיח 256GB  (SSD) ויש לו חיבור עבור SSD נוסף, המאפשר להכפיל את האחסון במחשב.

 

ה- LG gram 17 משלב מגוון של תכונות המספקים נוחות רבה יותר לחיי המשתמשים. בין התכונות, ThunderboltTM 3, המאפשר טעינה של מכשירים  חיצוניים למחשב הנייד, להעביר קבצים ולהציג תוכן דרך פורטל אחד. זאת ועוד, ל- ThunderboltTM 3מהירות העברה של עד 40 ג'יגה בשנייה- שמונה פעמים מהיר יותר מחיבור 3.0 USB קונבנציונאלי. משטח הזכוכית של המחשב הנייד, Precision Glass Touch, מבטיח בקרת תגובה ומציע זיהוי של ארבע נקודות מגע. המקלדת מגיעה עם תאורה אחורית עם שתי הגדרות בהירות המאפשרת להשתמש במחשב הנייד גם בסביבה מעוממת.

 

לקבלת צליל היקפי איכותי גם בחלל פתוח, ה-DTS Headphone X מדמה באופן מציאותי את מערך הערוץ 11.1 שבבתי קולנוע. תוך שיפור של אבטחת המחשב וחיסכון בזמן, קורא טביעות אצבע מדויק מאפשר למשתמשים בו זמנית להפעיל ולהתחבר למחשב הנייד.

 

LG gram 2-in-1

 

צילום: LG

 

המחשב נייד החדש הנוסף בסדרה של 2019  שזכה גם הוא בפרס החדשנות של CES 2019, הוא ה-LG gram 2-in-1. המחשב הנייד היצירתי מתקפל בנוחות ועובר מלפטופ לטבלט והפוך. תוך הצגת  גמישות ייחודית למשתמשים, LG gram 2-in-1 יענה בוודאות על הצורך של הצרכן המחפש פתרון מחשוב אמיתי ומגוון לניידות המחשב.

 

הדגם LG gram 2-in-1 מציע צורה ייחודי עם מסך מגע בגדול של 14 אינץ' תוך שמירה על משקל קל במיוחד. המוצר משלב בחוכמה ציר של 360 מעלות על מנת למקסם אפשרויות צדדיות ויצירתיות לכיוון המסך. הודות למבנה הצירים הייחודי שלו, ניתן להשתמש ב- 2 ב-1 כלפטופ ובמקביל גם כטאבלט, המעניק למשתמשים את האפשרות לבחור את אופן השימוש המועדף עליהם במוצר בכל שימוש שהוא, לדוגמא: גלישה באינטרנט, צפייה בסרטונים או יצירת תוכן והצגתו. גמישות המחשב לא מעידה על עדינות ושבריריות של LG gram 2-in-1. להיפך, גם הוא עונה  על תקן MIL-STD-810G של צבא ארה"ב בנוגע לעמידות המוצר.

 

המחשב נייד 2 ב-1 מגיע עם עט Wacom AES 2.0, ועם 4,096 רמות לחץ וגילוי הטיה, המאפשר חוויית ציור טבעית ומדויקת. תכונות ה-LG gram 2-in-1, Corning® Gorilla®  Glass 5 ידועים בעמידה נגד טיפות, שריטות או חבטות זאת במטרה לסייע בהגנה על הצג האיכותי של המחשב הנייד. זאת ועוד הגמישות 2 ב-1 כוללת את IPS הפרמיום של LG, המציגה טכנולוגיה מבטיחה של איכות תמונה יוצאת דופן מכל זווית צפייה. ה- LG gram 2-in-1 מופעל על ידי סוללת 72W גדולה,  המאפשרת שימוש של 21 שעות רצופות לאחר טעינה מלאה.

 

" LG gram התפתח בהתאם לדרישות וצרכי הצרכנים – מחשבים ניידים קלים במיוחד, עם ביצועים יוצאי דופן וניידות אופטימליים", אמר צ'נג איק-הואן, ראש חטיבת ה- IT של LG. "עם תצוגה מרהיבה, עיצוב מדיוק ומספיק כוח מעבר לפרודוקטיביות וגיימינג, דגמי LG gram 2019 מספקים נוחות בקנה מידה חדש לגמרי, ומבאים ערך חסר תקדים לחוויית הניידות של המחשב".

 

המבקרים ב-CES 2019 יהיו הראשונים לראות את דגמי ה- LG gram החדשים לשנת 2019.