כותרות אחרונות
Search

בני רוט מילואימניק שנפצע ברצועת עזה – יזם פרויקט אחדות להנצחת הנופלים.

בני רוט פרויקט הנצחה – מדבקות – צילום: באדיבות  המשפחה

 

בני רוט מילואימניק שנפצע ברצועת עזה – יזם פרויקט אחדות להנצחת הנופלים.

בני רוט, קצין בצנחנים שנכנס לעזה ב-7 באוקטובר, לחם במשך חודשים רבים ברצועת עזה. שנאלץ בעקבות פציעה, לעזוב את שדה הקרב ולהיפרד מחייליו.  יוזם כעת פרויקט אחדות והנצחה לזכר הנופלים בקרב.

 פרויקט הנצחת הנופלים – לזכור ולהנציח יחד, בני רוט וגיא אבגי, קציני מילואים בעלי עסק למדבקות בשם U.Name.It פתחו בפרויקט הנצחה מרגש המאפשר לכולנו לזכור ולהנציח את הגיבורים שלנו שנפלו במלחמת חרבות ברזל.

 

אומר בני רוט: "ב-7 באוקטובר, עם הכניסה לרצועת עזה, נלחמו זה לצד זה חילונים, דתיים, ימנים ושמאלנים, והשאירו מאחור את כל ההבדלים. אין מקום לשסע ולפילוג כשאתה שם ובכלל.  האחווה בין החיילים היא הכוח המאחד אותנו, הרבה מעבר לכל מחלוקת פוליטית או דתית."

 

אך עם היציאה מהלחימה, הקושי לחזות בפילוג הפנימי בחברה הישראלית הפך קשה לא פחות מהקרבות עצמם. "כשאנחנו נלחמים על חיינו בתופת, אנחנו גם רואים כיצד החברה שלנו מתפצלת," הוא מוסיף. "עלינו לזכור את האחריות המשותפת לניצחון – לא רק בשדה הקרב אלא גם במרקם החברתי שלנו."

 

בעסק המדבקות שלו, "u.name.it", החליט בני רוט להקדיש חלק מהפעילות לפרויקט הנצחה לזכר הנופלים. במסגרת הפרויקט, כל מי שרוצה להנציח חייל או חיילת שנפלו בקרב, מוזמן לשלוח את שמם, תמונה ומשפט המזוהה עמם. צוות המיזם ייצר מדבקות זיכרון אישיות בגדול המתאים לעיטוף נר נשמה.

 

בני רוט פרויקט הנצחה – מדבקות – צילום: באדיבות  המשפחה

 

אומר בני רוט: "זו דרך קטנה אך משמעותית להחזיק את הזיכרון בחיים, הנר הופך לסמל לאיחוד – הוא מזכיר לנו את ההקרבה של אותם חיילים שהקריבו את חייהם, ומספק לנו הזדמנות להתאחד סביב הזיכרון הלאומי."

 

הפרויקט נועד להדגיש את החשיבות של ערבות הדדית ואחדות, כפי שהתקיימו בשדה הקרב בעזה, והוא מזמין את כל אזרחי ישראל לקחת חלק בהנצחה ובאיחוד.

 

מסכם בני רוט:"הלוחמים בעזה לא שואלים מאיזה צד של המפה הפוליטית אתה בא. אנחנו נלחמים יחד, אנחנו חיים יחד, ואם נרצה לנצח, נצטרך גם להתאחד יחד. המאבק הוא לא רק על חיינו, אלא על החברה שאנחנו רוצים שתהיה כאן."

 

בני רוט פרויקט הנצחה – מדבקות – צילום: באדיבות  המשפחה

 

* אפשר להיכנס לאתר, להעלות תמונה, שם ומשפט, ולקבל סט הנצחה הכולל 200 מדבקות המתאימות בגודלן לעיטוף נר נשמה ו-2 נרות נשמה.

 

* הסט יינתן במחיר עלות בלבד – 75 ש”ח, כולל משלוח – הכל ללא כוונת רווח, רק כדי להפיץ את זכרם ולכבד את המורשת של הגיבורים שלנו.

 

למשלוח תמונה וכיתוב לפרויקט ההנצחה: https://u-name-it.net/2024/09/16/memorial-stickers-project/