כותרות אחרונות
Search

בעקבות כניסת קונצרן "קומטסו" לישראל מקימה חב' "ניו פלדמן" מרכז לוגיסטי חדש בהשקעה של כ-30 מיליון ₪

בעקבות כניסת קונצרן "קומטסו" לישראל מקימה חב' "ניו פלדמן"  מרכז לוגיסטי חדש בהשקעה של כ-30 מיליון ₪

חב' "ניו פלדמן" זכתה לאחרונה להיות הנציגה הבלעדית בישראל של קונצרן "קומטסו" מיפן שמחזור פעילותו בשנה האחרונה היה 17.8 מיליארד דולר

חב' "עמ גינון ופיתוח בע"מ" מחברות ענף הצמ"ה (ציוד מכני הנדסי) הגדולות בישראל, רכשה את המחפר הראשון של חב' "קומטסו" מיפן עם כניסת החברה לשוק הישראלי.

 

חב' "עמ גינון ופיתוח בע"מ" מחברות ענף הצמ"ה הגדולות בישראל, רכשה את המחפר הראשון של חב' "קומטסו" מיפן עם כניסת החברה לשוק הישראלי. המחפר הנ"ל הינו מהדור החדש של המחפרים ההופך אותו למחפר הטוב ביותר בעולם, המשלב עוצמה, אמינות וחיסכון.

 

צילום: יח"צ

 

חב' "ניו פלדמן" זכתה לאחרונה להיות הנציגה הבלעדית בישראל של קונצרן "קומטסו" מיפן שמחזור פעילותו בשנה האחרונה כ-17.8 מיליארד דולר.

 

קונצרן "קומטסו" הינו הקונצרן השני בגודלו בעולם בענף הציוד המכני הנדסי ומכונות לתעשייה. לקונצרן כ-182 חברות בת.

 

רן גנץ יו"ר חב' "ניו פלדמן" מציין: "שחתימת ההסכם עם הקונצרן היפני "קומטסו" תביא להרחבת הפעילות של חברת ניו פלדמן בעשרות אחוזים בישראל. בעקבות קבלת הנציגות של חב' "קומטסו" חב' ניו פלדמן מקימה מרכז לוגיסטי בהשקעה של כ-30 מיליון ₪ ובתהליך גיוס של כ-20 עובדים חדשים למחלקות השירות והמכירות "קומטסו" בישראל".

 

אבי לוינזון, מנכ"ל חב' "ניו פלדמן" מציין: "היקף שוק כלי הצמ"ה בשנה האחרונה בישראל מוערך בכ-1.7 מיליארד".

 

צילום: יח"צ

 

קבוצת "תפארת אחזקות" שבבעלות אנשי העסקים שמואל גנץ ורן גנץ רכשה במאי 2016 את חב' "ניו פלדמן" שהינה יבואנית וזכיינית בישראל של מותגים מובילים בעולם בתחום החקלאי- טרקטורים מהקונצרנים "NEW HOLLAND" ו-"CASE", וכן ציוד חקלאי מגוון. כמו גם ציוד צמ"ה של מותג GEHL, לצד מותגי צמ"ה נוספים.שמני מנוע איכותיים לרכב מתוצרת חב' "CASTROL" וייבוא, שיווק והפצה  של כלי חילוף לטרקטורים, משאיות וכלי רכב.לאחרונה בישראל מוערך בכ- 1.7 מיליארד ₪.

 

חב' "ניו פלדמן" חתמה הסכם לייצוג בישראל של קונצרן הענק ZOOMLION מסין. לייבא מנופי ענק (עגורני צריח) לענף הבניה בישראל.