כותרות אחרונות
Search

ברגר קינג משיקה את XT – סדרה חדשה של כריכי פרמיום במהדורה מוגבלת המציעה כריך חריף, רודיאו ופילדלפיה בטעמים מפתיעים….

צילום: יח"צ בורגר קינג

אקסטרה בגודל, אקסטרה בטעם !

ברגר קינג משיקה את XT – סדרה חדשה של כריכי פרמיום במהדורה מוגבלת המציעה כריך חריף, רודיאו ופילדלפיה/

 

צילום: אבי בר

 

באירוע לכתבי אוכל ומובילי דעה שנערך בסניף "בורגר קינג" בקניון דיזנגוף סנטר, השיקו נציגי הנהלת "בורגר קינג" 3 טעמים חדשים של המבורגר. הטעמים החדשים טעימים מאד, מסקרנים ושווה לנסות…..

 

ברגר קינג משיקה סדרת מנות פרמיום במהדורה מוגבלת עם 3 טעמים: XT רודיאו, ספייסי ופילדלפיה, המציעים טעמים מפתיעים וחדשניים בתיבול חדש ומסקרן. מעבר לחידוש בתיבול ובטעמים, הסדרה מציעה חדשנות נוספת גם בגודל המנה, שכן הקציצות בסדרה החדשה גדולות ב-55% יותר מקציצות הוופר הקלאסיות. ניתן יהיה להזמין את מנות הסדרה החדשה בכל סניפי הרשת, החל מה-1.11.2018 ועד 1.2.2019. מוצרי סדרת XT הינם בעלי כשרות רגילה בסניפי הרשת הכשרים.

 

צילום: אבי בר

 

סדרת הכריכים החדשה מציעה:

  • XT ספייסי: כריך עם קציצה מ-100% בשר בקר הנצלית על הגריל, עם טוויסט חריף של רוטב סריראצ'ה לצד חתיכות של חלפיניו. את החריפות ילוו חסה ועגבנייה טריות, פרוסות בצל ומיונז. מחיר: 34.90 ₪ (מחיר ארוחה עם צ'יפס ושתייה בגודל רגיל עומד על 49.90 ₪).

  • XT רודיאו: כריך עם קציצה מ-100% בשר בקר הנצלית על הגריל, עם טוויסט שיקפיץ את בלוטות הטעם בזכות הרוטב הטקסני האותנטי המסורתי, ולא פחות מ-6 טבעות בצל קריספיות. כדי לאזן את הטעמים הכריך מגיע עם חסה ועגבנייה טריות, מיונז ומלפפון חמוץ. מחיר: 35.90 ₪ (מחיר ארוחה עם צ'יפס ושתייה בגודל רגיל עומד על 50.90 ₪).

  • XT פילדלפיה: כריך עם קציצה מ-100% בשר בקר הנצלית על הגריל, עם רוטב הפילדלפיה שמגיע לראשונה למסעדות ברגר קינג בישראל. הרוטב העשיר, המתכתב בטעמו עם רטבי ברביקיו ואלף האיים, יעטוף את הקציצה משני צדיה, יחד עם חסה, עגבנייה ובצל טריים ומלפפון חמוץ. מחיר: 34.90 ₪ (מחיר ארוחה עם צ'יפס ושתייה בגודל רגיל עומד על 49.90 ₪).

  •  

צילום: אבי בר

 

למידע נוסף על BURGER KING® ישראל, מוזמנים לעקוב אחרינו בעמוד הfacebook- ברגר קינג ישראל Burger King Israel, באינסטגרם וב-youtube.

 

על BURGER KING®:

מותג BURGER KING® נוסד בארצות הברית ב-1954. כיום BURGER KING® היא הרשת השנייה בגודלה בעולם למזון מהיר בתחום מסעדות ההמבורגרים. רשתBURGER KING® העולמית, ביתו המקורי של ה- WHOPPER®, מפעילה למעלה מ-14,000 סניפים בכ-100 מדינות. כמעט כל מסעדות BURGER KING® נמצאות בבעלות זכיינים ומופעלות על ידיהם, רבים מהם עסקים משפחתיים שעובדים עם הרשת כבר כמה עשורים. מותג BURGER KING® נמצא בבעלותRestaurant Brands International Inc. (TSX,NYSE:QSR; TSX: QSP), אחת מחברות מסעדות המזון המהיר הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של למעלה מ-23 מיליארד דולרים ומעל 19,000 מסעדות.

 

למידע נוסף על מותג BURGER KING®

מוזמנים לבקר באתר המותג www.bk.com

או לעקוב אחריהם ב-Facebook וב- Twitter