כותרות אחרונות
Search

ברוכים הבאים – ישראל מארחת את האירוויזיון ה- 64

29 ימים לאירוויזיון !

אירוויזיון המעז לחלום ""Dare To Dream 

ברוכים הבאים – ישראל מארחת את האירוויזיון ה- 64  

הגל השני של מכירת הכרטיסים יחל מחר, יום שלישי, 16 באפריל בשעה 18:00 שעון ישראל באתר לאן 

 

צילום: יח"צ כאן

 

 

במסיבת העיתונאים הרשמית שהתקיימה הבוקר – יום ב', 15 באפריל במתחם "אקספו" תל אביב, הוצגו אירועי האירוויזיון שייפתחו באופן רשמי באירוע ה"שטיח הכתום" בכיכר התרבות בסמוך לתיאטרון הבימה בתל אביב ב- 12 במאי. בנוסף, הוכרז על גל השני של מכירת הכרטיסים שייפתח  כאמור מחר 16 באפריל בשעה 18:00 (שעון ישראל).  

 

זיוית דוידוביץ', מפיקה ראשית של האירוויזיון – צילום: אבי בר

 

זיוית דוידוביץ', מפיקה ראשית של האירוויזיון: "האירוויזיון כיום הוא לא מה שהכרנו לפני 20 שנה ובטח לא לפני 40 שנה. אם ב- 1999 השתתפו בו 23 מדינות, השנה משתתפות בו 41 מדינות. אנו רואים באירוויזיון כרטיס ביקור לישראל ואנחנו רוצים להציג את ישראל בצורה הטובה ביותר. עוד הוסיפה דוידוביץ' כי הצוות הישראלי שעובד באירוויזיון הוא מהבכירים ביותר הן בהפקה והן בקרייאטיב והאנשים הגיעו לעבוד מתוך שליחות ושאיפה לייצג את ישראל ולבצע את האירוויזיון שהופק בצורה הטובה ביותר אי פעם בתולדות 64 שנות קיומו". 

 

במסיבת העיתונאים הוצגה חלק מהתוכנית האמנותית אשר תעמוד במרכז 3 המופעים המושקעים של אירועי האירוויזיון.  

 

יובל כהן, במאי ועורך ראשי של האירוויזיון – צילום: אבי בר

 

 

יובל כהן, במאי ועורך ראשי של האירוויזיון: "אחרי עשרים שנה אנחנו נרגשים לארח את תחרות המוזיקה הגדולה בעולם בה יטלו חלק 41 שירים ממדינות שונות בעולם. בבניית הליין אפ של המופעים הושקעה הרבה מחשבה איך לדבר אל 200 מיליון צופים ובאותה נשימה להביא להם את ישראל למסך". 

 

  • אירוע חצי הגמר הראשון יתקיים ב- 14 במאי, חצי הגמר השני יתקיים ב- 16 במאי ואירוע הגמר יתקיים ב- 18 במאי בביתנים 1+2 במתחם "אקספו" (מרכז הירידים), בהנחיית ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר ולוסי איוב. 

 

צילום: יח"צ כאן

 

  • לראשונה במפעל זה, שידור הגמר של האירוויזיון בישראל יחל בשעה 21:40 עם משדר מיוחד שתפתח אותו הזמרת ירדנה ארזי, 40 שנה אחרי שהנחתה את האירוויזיון הראשון שהתקיים ירושלים ב 31 במרץ 1979.מטייכר וזרחוביץ' יפרשנו בקולם את שלושת משדרי האירוויזיון מזווית קומית. 

 

התוכנית האמנותית:  

  • עבור צילומי הגלויות נציגי המדינות השונות נעתרו לבקשה של מפיקי האירוויזיון להעז ולרקוד בכל הארץ.  

  • הפרויקט של עידן ריייכל יבצע את השיר "בואי"  Come To Me עם 24 משתתפים.  

  • הצצה לאמני וידיאו שלנו כדוגמת ״קותי מן״ שעיצב מחדש את פסקול האירוויזיון 

  • הוונדרוואמן שלנו, גל גדות, תראה את תל אביב וישראל כמו שלא נראתה מעולם 

  • להקת ״שלווה״ שלימדה את כולנו שיעור בכוחו של חלום ובאומץ להגשים אותו.  

  • הפיינליסטים הגדולים של האירוויזיון – מונס, קונטציה, אלני וורקה יבצעו בנאמבר חד פעמי יחד עם גלי עטרי לשיר הללויה, השיר שהביא לירושלים את ניצחון הדאבל ב- 1979.  

  • המנצחת הגדולה מאירוויזיון 1998 דנה אינטרנשיונל תחזור לבמת האירוויזיון גם בחצי הגמר וגם בגמר.  

  • הישראלי הראשון שהביא לישראל את האירוויזיון יזהר כהן ייתן את הניקוד של צוות השיפוט הישראלי (שיסגור את כל הצבעות השופטים).  

  • ותהיה כמובן גם נטע שלנו שלפני שנה, בליסבון, הגשימה את החלום האישי שלה ושל כולנו. נטע תעלה עם שיר בבכורה עולמית ובביצוע בלתי נשכח לשיר ״TOY״. 

 

מכירת כרטיסים : החל מ 200 שקלים 

בתוך כך, איגוד השידור האירופי, ה-EBU   וכאן, תאגיד השידור הישראלי הודיעו היום כי מכירת הכרטיסים הנותרים לאירועי האירוויזיון, יפתחו מחר (יום שלישי) בשעה 18:00 שעון ישראל.  כל הכרטיסים יהיו זמינים לרכישה דרך אתר האינטרנט של 'לאן' (לינק מקוצר לאתר הרכישה: https://bit.ly/2SZNBAt). 

 

מחירי הכרטיסים בגל השני של  ינועו בין 200 ש"ח למופעי חזרות, חצי גמר,  ועד 2000 שקלים בגרין רום VIP (לגמר בלבד). 

 

איגוד השידור האירופי משתף פעולה עם הפדרציה הצרכנית, Ticket Check, כך שלוגו הפדרציה באתר הוא הסימן לכך שמדובר באתר הרשמי לקניית הכרטיסים. באיגוד השידור האירופי וב"כאן" ממליצים לרכוש כרטיסים רק מהאתר הרשמי. מידע נוסף ועדכונים ניתן לראות באתר לאן, באתר כאן  ובאתר  רשמי של האירוויזיון Eurovision.tv. 

 

מידע נוסף ועדכונים רשמיים ניתן למצוא באתר האינטרנט: Eurovision.tv (https://eurovision.tv/tickets

 

רקע על אופן השידור הטלוויזיוני 

איך עובר השידור מתל אביב ל 50 המדינות בהן משודרת התחרות במקביל לכמות צופים של 200 מיליון איש ? 

 

תאגיד השידור כאן מעביר ל EBU –  לשני מוקדים באירופה ומשם השידור מופץ לכלל המדינות.  

 

הליך הגיבוי הינו מבצע מורכב כאשר כל אחד משלושת המופעים מצולם ומוקלט בחזרה הגנרלית והופך להיות קלטת גיבוי המשודרת במקביל לשידור החי, בכל נקודה בזמן במהלך השידור החי, ביכולתנו לעבור לקלטת הגיבוי על ידי לחיצת כפתור.  

 

הליך הקמת מתחם מופעי האירוויזיון לוקח 54 יום ונדרשים לו 450 קונטיינרים ומשאיות המנוהלים ומתופעלים על ידי כ-300 טכנאים מחו"ל, מכלל הספקים אשר עובדים על פני 3,000 משמרות של עובדי במה. בנוסף, כדי לפרוק את 220 ק"מ הכבלים והסיבים המשמשים את ההפקה- נדרשים 96 שעות – הליך הפירוק. בהפקת האירוויזיון יעבוד צוות של כ-1,600 איש, מתוכם כ- 500 מתנדבים. 

 

ביתן 2: מכיל 7,280 מקומות לקהל ו-46 תאי פרשנים מכל רחבי העולם 

בביתן 1 אשר יאכלס את המשלחות ישנם 1,500 מקומות לקהל וגרין רום. 

 

אירוויזיון 2019 ישודר ב"כאן", תאגיד השידור הישראלי, בתאריכים: 14,16, ו-18 במאי.

 

תחרות האירוויזיון תתקיים השנה בפעם ה-64 ולראשונה בתל אביב בהשתתפות 41 מדינות, תחת הסלוגן: ׳Dare To Dream’.