כותרות אחרונות
Search

בריטני מעלה את ההצגה הפרטית שלה…..ומשיקה בושם חדש Private Show BRITNEY SPEARS

BRITNEY SPEARS™ Privet Show 

בריטני מעלה את ההצגה הפרטית שלה…..ומשיקה בושם חדש

להסיט את הווילון ולעמעם את האורות…. בריטני ספירס בהופעה פרטית, הניחוח החדש בהשראת ההופעה של בריטני הזוכה להצלחה עולמית, בושם החוגג את ההופעות של בריטני, המקום בו היא מרגישה הכי בטוחה וחזקה – הבמה.

Private Show BRITNEY SPEARS, מזמין את האוהדות שלה לחוות התשוקה הכי גדולה – את התרוממות הרוח של עמידה על הבמה, הציפייה שלה למסך העולה, ואת המסירות הנדרשת כדי להגיע לפסגה. התגלמות מהות הכישרון של בריטני, הצלחתה חסרת תקדים, המקום הכי טבעי ובטוח שלה, חושניותה הממגנטת. בריטני חזרה למצבה הטבעי – לעיניך בלבד.

britny 1

צילום: יח"צ חו"ל

Private Show BRITNEY SPEARS   חוגג את אחת האהבות הגדולות שלי – ריקוד! הבושם בהשראת האנרגיה החשמלית שאני מרגישה כאשר אני מופיעה, במהלך החזרות או על הבמה במהלך ההופעה שלי. רציתי שהמעריצים שלי יריחו את הניחוח המרומם, הסקסי המאפשר לי  להגשים את חלומותיהם….אומרת בריטני ספירס!  

ביצירת הבושם, בריטני שאבה השראה משנים רבות של ניסיון כאומנית. היא יודעת ממקור ראשון כי דרושות שעות של חזרות בפועל כדי להגשים את התשוקות שלך. Private Show BRITNEY SPEARS  הוא מחווה להישגיה על במה, והיא משמשת בזה כהשראה לכל המעריצים שלה.

britny 2

צילום: יח"צ חו"ל

הניחוח:

מוסק מזרחי ממכר הופך לניחוח של שלמות טהורה. הפתיחה הייחודית היא בהשראת אהבתה לריבת חלב,  פרחים לבנים וקפה קר, הניחוח הוא זוהר ומודרני שמדגיש את התחכום או פיתוי של בריטני. השילוב הנועז של התווים העסיסיים, עם רמזים פרחוניים נשיים ומשבים אוריינטליים חריפים, מעורר תחושת אושר עד אין קץ.

תו עליון: קפה קר וקרם קצפת, ממכרים, נמהלים תערובת עסיסית של קלמנטינה ונקטרינה ויוצרים ניצוץ ממריץ בפתיחה.

תו הלב: במרכז, כל העושר הקטיפתי של ריבת חלב מפלרטט עם זר פרחים של פרחי התפוז ויסמין סמבק.

תו בסיס: הניחוח מסתיים באור הזרקורים עם תערובת מפתה של אמבר זוהר ומוסק חושני.

הבקבוק: בהשראת אורות הבמה הזוהרים והנוצצים בהופעות של בריטני, עיצוב הבקבוק נוצץ עם היבטי קריסטל מהמם. העיצוב מבטא את הזהב היפה דמוי הפנינה באופן  זוהר ואלגנטי, עם מגע עליז של ורוד, הצבע האהוב של בריטני.

 

לינק לקליפ הנושא של הבושם BRITNEY SPEARS™ Privet Show :

מחיר : 199 ₪ , לתכולת:  100  מ"ל

ניתן להשיג החל ברשת "סופר פארם" החל מ: 29.7.2016

ניתן להשיג החל ברשתות "משביר לצרכן" ו"ניו פארם"החל מ:8.9.2016