כותרות אחרונות
Search

בשורה לנהגי צעירים בישראל – אפליקציית "Chik" מבית "ליברה" המאפשרת לרכוש ביטוח רכב יומי באופן עצמאי ובקליק אחד.

לראשונה בישראל: אפליקציית "Chik" – יעל שלביה פרזנטורית אפליקציה "Chik"  – צילום: מתוך מצגת – באדיבות "ליברה"

 

"Chik"

בשורה לכל הנהגים הצעירים בישראל.

לראשונה בישראל: אפליקציית "Chik" מבית ליברה המאפשרת לכם לרכוש ביטוח רכב יומי באופן עצמאי ובקליק אחד, ללא תלות בחברה המבטחת את הרכב.

ביטוח הרכב ל "נהג צעיר" עד גיל 24 זמין באפליקציה במחיר אטרקטיבי של 30 ש"ח ליום, ללא הגבלת ק"מ וללא הגבלת מספר הפעלות בשנה.

 * הנהג הצעיר יכול לרכוש את הביטוח באופן מידי, ללא תלות בזמינות ההורה.

* ניתן להוסיף באותה הפעלה לאותו רכב עד 3 נהגים שינהגו באותו פרק זמן, ללא תשלום נוסף.

* באפליקציית "Chik" אין צורך בהתקנת רכיב חיצוני ברכב ואין מעקב על קילומטראז', מסלולי הנהיגה, איכות הנהיגה וכו'.

 

משמאל: אתי אלישקוב מייסדת ומנכ"לית "ליברה" חברה לביטוח מרצה על האפליקציה החדשה "Chik" יחד עם יפעת סמנכ"לית שיווק "ליברה" – צילום: אבי בר

 

חברת הביטוח ליברה הודיעה הבוקר על השקת מוצר חדשני נוסף – אפליקציית "Chik"  ייעודית לנהגים צעירים עד גיל 24. האפליקציה מאפשרת לנהגים צעירים לרכוש ביטוח רכב יומי ל-24 שעות במחיר של 30 ₪ או לפרק זמן ארוך יותר של עד 7 ימים ברצף, ללא תלות בחברת הביטוח בה הרכב מבוטח, ללא הגבלת ק"מ וללא התקנת רכיבי מעקב נוספים ברכב. כמו כן, אין חבילה סגורה שמחויבת למינימום ימים, כפי שמקובל בחברות אחרות, ואין הגבלה על כמות הפעמים שניתן להפעיל את כיסוי הביטוחי (המקובל ברוב חברות הביטוח – הגבלת כמות של עד 12 הפעלות בשנה).

 

לראשונה בישראל: אפליקציית "Chik" – צילום: מתוך מצגת – באדיבות "ליברה"

 

תהליך הרישום הראשוני באפליקציית Chik מתבצע באופן חד פעמי על ידי בעל פוליסת הביטוח לרכב כאשר ממלאים את פרטי הרכב ואת פרטי בעל הפוליסה. לאחר מכן מצהירים על ביטוח חובה ורכוש בתוקף, ממלאים את פרטי הנהג הצעיר, בוחרים אם להזין אמצעי תשלום או להשאיר את התשלום לנהג הצעיר (כן, הוא יכול גם לשלם בעצמו…) הנהג הצעיר מקבל הודעת SMS להורדת האפליקציה, ויכול להפעיל את הביטוח "בצ'יק".

 

לראשונה בישראל: אפליקציית "Chik" – צילום: מתוך מצגת – באדיבות "ליברה"

 

אפליקציית "Chik"  מאפשרת לנהגים צעירים לרכוש ביטוח רכב ל-24 שעות בלחיצת כפתור, באופן עצמאי בכל זמן ובכל מקום, לא משנה באיזו חברת ביטוח הרכב מבוטח. בעל הרכב מקבל התראה מיידית בהודעת טקסט לנייד ובמייל על רכישת הביטוח של הנהג הצעיר ועל מועד סיום הביטוח. בישראל ישנם כ-670,000 תושבים עד גיל 24 שהינם בעלי רישיון נהיגה ורבים מהם אינם מחזיקים רכב משלהם או  נוסעים באופן קבוע ויומיומי. נהגים אלה צריכים פתרון שיאפשר להם  לרכוש ביטוח רכב ל"נהג צעיר" לתקופות קצרות וזמניות בהתאם לתדירות השימוש ברכב. על פי נתוני ליברה, 97% מהנהגים הצעירים מחליטים על רכישת הביטוח בסמוך לשימוש ברכב ו- 90% מ"הנהגים הצעירים" מפעילים את הביטוח ל-24 שעות בלבד. לכן, אפליקציית Chik נותנת מענה מדויק לקהל זה,  שכן היא מאפשרת לנהג הצעיר לרכוש כיסוי ביטוחי ל- 24 שעות ובאופן עצמאי מתי שהוא רוצה.

 

אתי אלישקוב – מנכ"לית "ליברה" – צילום: אבי מועלם

 

אתי אלישקוב מייסדת ומנכ"לית ליברה חברה לביטוח, מסרה: "ליברה ממשיכה לפתח מוצרים חדשניים ולהביא בשורות צרכניות וייחודיות לציבור, והפעם מדובר במוצר יחיד מסוגו בתחום הביטוח לנהגים צעירים: ביטוח רכב יומי ללא תלות בחברת הביטוח בה מבוטח הרכב. מהיום, כל נהג צעיר עד גיל 24 יכול בצורה פשוטה ונוחה לרכוש ביטוח רכב זמני באופן עצמאי באפליקציית Chik כאשר הרכישה יכולה להתבצע על ידי הנהג הצעיר עצמו באופן מקוון ומיידי, בלחיצת כפתור. בעל הרכב מקבל עדכון מידי על ביצוע הפעולה ומכאן ניתן לצאת לנסיעה בטוחה במחיר אטרקטיבי. כחברה דיגיטלית, ליברה פיתחה ממשק טכנולוגי וחדשני, המאפשר דיגיטציה מלאה בכל היבטיו, החל משלב רכישת הביטוח ועד עדכון על הרכישה ועל משך תקופת הביטוח לבעל הרכב."

 

כידוע, ביטוח נהגים צעירים באופן קבוע כרוך בתוספת גבוהה של כ-5,000 שקלים בממוצע לפוליסת הביטוח לרכב. אפליקציית Chik  מאפשרת להוזיל את עלויות ביטוח הרכב כאשר מדובר בנהג צעיר שאינו הנהג העיקרי ברכב ושעושה שימוש ברכב מדי פעם. על פי נתוני ליברה, רכישת ביטוח נהג צעיר באמצעות אפליקציית Chik  בשימוש ברכב של עד שלוש פעמים בשבוע משתלמת יותר מביטוח רכב לנהג צעיר במונחי פוליסת ביטוח רכב שנתית (בכל חברת ביטוח). בנוסף, מחיר של  30 ש"ח בלבד ל- 24 שעות המוצע באפליקציית Chik   הינו זול יותר מהמסלולים המוצעים בשוק המחושבים לפי שקל לק"מ.

 

משמאל: אתי אלישקוב מייסדת ומנכ"לית "ליברה" חברה לביטוח מרצה על האפליקציה החדשה "Chik" יחד עם יפעת סמנכ"לית שיווק "ליברה" – צילום: אבי בר

 

מעבר להוזלת עלות הביטוח לנהג צעיר, לאפליקצייתChik  יש מספר יתרונות נוספים: האפליקציה מאפשרת להגדיר עד שלושה נהגים נוספים באותה הפעלה ולאותו הרכב באותו פרק זמן וללא גביית תשלום נוסף. המלחמה הנוכחית ממחישה את הצורך במוצר: למשל, חיילים שחוזרים לחופשה בסוף השבוע ומעוניינים לבטח את רכבם, יכולים לרכוש ביטוח רק לתקופת שהותם בבית. בנוסף,  בעת בילוי עם חברים, כאשר אנו עייפים או מעוניינים לשתות משקה אלכוהולי, נוכל לרכוש ביטוח רכב לכל 'נהג תורן' כשאין חשיבות כלל באיזו חברת ביטוח הרכב מבוטח. יתרה מכך, המוצר נחוץ גם במקרה ונרצה להשאיר את הרכב לשימוש של חבר או קרוב משפחה שהינו נהג צעיר ואין לו רכב בבעלותו. אפליקציית Chik  נותנת מענה יעיל וזמין בלחיצת כפתור, נועדה בדיוק למקרים כאלה.

 

תהליך הרישום הראשוני באפליקציית Chik מתבצע באופן חד פעמי על ידי בעל פוליסת הביטוח לרכב כאשר ממלאים את פרטי הרכב ואת פרטי בעל הפוליסה. לאחר מכן מצהירים על ביטוח חובה ורכוש בתוקף, ממלאים את פרטי הנהג הצעיר, בוחרים אם להזין אמצעי תשלום או להשאיר את התשלום לנהג הצעיר (כן, הוא יכול גם לשלם בעצמו…) הנהג הצעיר מקבל הודעת SMS להורדת האפליקציה, ויכול להפעיל את הביטוח "בצ'יק".

 

השוואת הפתרונות לנהגים צעירים זמניים בשוק הביטוח:

פרמטר

אפליקציות מבוססות קילומטראז'

חבילות זמניות לפי ימים

אפליקציית Chik

מי יכול לרכוש את הביטוח?

רק מבוטחי חברת הביטוח

רק מבוטחי חברת הביטוח

האפליקציה מיועדת לשימוש לקוחות כל חברות הביטוח

מי משלם?

בעל הפוליסה משלם עבור הכיסוי לנהג צעיר

בעל הפוליסה משלם עבור הכיסוי לנהג צעיר

לבחירת המשתמשים: בעל הרכב יכול לשלם וגם הנהג הצעיר יכול לשלם בעצמו עבור הביטוח

איך משתמשים?

יש צורך להתקין רכיב UBS חיצוני ברכב ולהוריד אפליקציה. ניתן להתחיל להשתמש באפליקציה רק לאחר התקנת הרכיב

רכישת חבילות באמצעות מוקדי השירות של חברות הביטוח או האזור האישי למבוטח

מבצעים רישום חד פעמי באתר, מורידים את האפליקציה ונוהגים 😊 אין צורך בהתקנת רכיבים, כניסה לאיזור האישי, קבלת סיסמאות. פשוט, קל ונוח.

איך מתומחר?

תשלום לפי ק"מ (שקל לק"מ + התחייבות למינימום תשלום חודשי), דרוש רכיב חיצוני ברכב למעקב

קיימות מספר חבילות במחירים משתנים בין חברה לחברה ובהתאם לכמות הימים. מדובר בחבילה סגורה לפי ימים, כאשר בד"כ אין אפשרות לרכישת כיסוי עבור יום אחד בלבד

מתומחר לפי תשלום של 30 ₪ עבור 24 שעות. אין התחייבות למינימום ימים;
אפשר לרכוש ביטוח ל-24 שעות או ל-7 ימים ברצף, ללא תשלום מינימלי וללא צורך בהתקנת רכיב UBS חיצוני ברכב

מי יכול לנהוג?

הנהג הצעיר עבורו הוגדרה האפליקציה

הנהג הצעיר עבורו נרכש הכיסוי

אפשר להוסיף עד 3 נהגים צעירים, ללא תשלום נוסף

כמה פעמים ניתן להפעיל?

אין הגבלה על כמות ההפעלות, אך לרוב, יש הגבלה על כמות קילומטראז'

הגבלת מספר ההפעלות בשנה (מקובל הגבלת כמות של עד 12 הפעלות בשנה)

אין הגבלה על מספר הפעמים שניתן לרכוש את הביטוח.

 

אודות ליברה חברה לביטוח:

חברת הביטוח הדיגיטלית "ליברה" הוקמה בסוף שנת 2017, קיבלה רישיון מבטח במאי 2018 והשיקה את פעילותה באוקטובר 2018. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב החל מיוני 2021. החברה משווקת ביטוח רכב חובה, ביטוח רכב רכוש, ביטוח דירה, ביטוח בתי עסק, ביטוח חיות מחמד, ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוח חיים (ריסק טהור וריסק משכנתא). החברה הוקמה ומנוהלת על ידי אתי אלישקוב, בעלת השליטה בחברה (46.59%).