כותרות אחרונות
Search

בתצוגת אופנה מרהיבה השיק מותג האופנה GALITA את הקולקציה לאביב קיץ 2016

Spring summer time by GALITA  

 מותג האופנה GALITA משיק את קולקציית אביב קיץ 2016 הכוללת את הטרנדים המובילים לעונה החמה במגוון עיצובים, בדים קיציים וצבעוניות רומנטית

עונת הקיץ של מותג האופנה "גליתה" נפתחה בתצוגת אופנה מרהיבה ביופייה בהשתתפות דוגמניות תמירות ויפות בהן: הפרזנטורית דנה פרידר, בוגרת האח הגדול טהוניה ועוד רבות אחרות. קדמו לתצוגת האופנה מפגשים מרגשים ומעניינים בין סלבים, אנשי תקשורת ומובילי דעה בתחום האופנה

FLOWERS CHIC: העונה הטרנד מגיע במגוון עיצובים רומנטיים, לצד דגמים במראה טרופי וקיצי. בקולקציה ניתן למצוא מבחר שמלות  פרחוניות עם בדים רכים וצבעוניות פסטלית, לצד חליפות ושמלות במראה טרופי עם צבעוניות חזקה ובעלת נוכחות. השמלות בקולקציה מגיעות במגוון גזרות מחמיאות שכל אחת תוכל להתאים למבנה גופה.

SUMMER WHITE- העונה הצבע הבהיר לא נעלם וכובש את הקיץ בשילוב נגיעות צבעוניות של אקססוריז משלימים. הקולקציה משלבת מגוון רחב של חליפות במראה רשת עם גופיות בטן, שמלות מתרחבות במראה רומנטי, פריטים המשלבים נגיעות אתניות במראה רקמה לצד שמלות עם הדפסים עדינים של נגיעות צבע משלימות.

galita 10

דנה פרידר פרזנטורית המותג "גליתה" צילום: שיר חסין

STRIPES AGIAN – העונה הפסים חוזרים עם המראה המלחי ושילובי התכלת המסורתיים עם טוויסט של פסים דקים דקים לאורך. בקולקציה ניתן למצוא חליפות עם מכנסי 7/8  טרנדיים מתרחבים ומכנסיים ארוכים בשילוב טופים משלימים והדפסי פסים דקים דקים!

ROMANTIC LACE – עונת הקיץ מתאפיינת בהמון אירועים משמחים להם כולם מעוניינים לדפוק הופעה מרשימה. מראה התחרה הרומנטית לא יוצא מהאופנה והעונה ניתן לראות שילובים מפתיעים ופריטי ערב מרשימים. בקולקציה נמצא מגוון שמלות בשילובי תחרה במראה רומנטי ואלגנטי שיגנבו את ההצגה בכל אירוע.

galita 12

GALITA spring summer 2016 צילום: שיר חסין

BOHO CHIC – הבוהו שיק ממשיך להיות טרנדי גם העונה ובא לידי ביטוי בשילובי בדים ועיצובים במראת שנות ה-60-70. בקולקציה ניתן למצוא מגוון שמלות קלילות בצבעוניות בהירה, שילובי רקמה ושמלות מקסי מתנפנפות ואווריריות.

EVENING STYLE – בקולקציה ניתן למצוא שמלות ערב מרשימות ואלגנטיות במגוון עיצובים ואורכים. השמלות משלבות משחקי שקיפות סקסיים עם תחרה שחורה, סטרפלסים ושילובי רשת מפתיעים ומנצנצים.

galita 13

GALITA spring summer 2016 צילום: שיר חסין

טווח מחירים :

חליפות החל מ: 350 ש"ח

 שמלות החל מ: 250 ש"ח

אקססוריז החל מ:50 ₪

נעליים: החל מ 150 ש"ח

galita 11

GALITA spring summer 2016 צילום: שיר חסין

ניתן להשיג ברשת חנויות גליתה ברחבי הארץ

לפרטים נוספים: נטע בלאו 052-8344130 דנה כחלון תקשורת ויחסי ציבור

את המותג GALITA הקימה גלית מלכין לפני כשלוש שנים מתוך מטרה לספק לקהל הנשים בארץ מענה אופנתי וטרנדי לכל מטרה. המותג משלב עיצובים מקוריים של גלית ופריטים שנבחרו בקפידה מכל רחבי העולם. הקולקציות בחנויות ובאתר מתחלפות בתדירות גבוהה של מספר פעמים בשבוע על מנת שהלקוחות ייהנו מהטרנדים החמים ומגוון רחב של עיצובים. החנות הראשונה נפתחה בעפולה וכיום ישנן 11 חנויות ו- 3 אאוטלטים מאילת ועד נהריה. במהלך השנה הקרובה צפויים להיפתח 5 סניפים נוספים. בנוסף, ניתן להשיג GALITA ב-150 בוטיקים ברחבי הארץ.