גדי סוקניק – צילום אריק מזרחי
גדי סוקניק חתם על הובלת קמפיין טלוויזיוני לחברת "קרדיט קלין".
החברה מעניקה ייעוץ לשיפור דירוג האשראי המוערך בשווי של מאות אלפי שקלים.
איש התקשורת גדי סוקניק חתם על הובלת קמפיין טלוויזיוני ראשון מסוגו עם חברת "קרדיט קלין", המעניקה ייעוץ לשיפור הדירוג בלשכות האשראי, BDI וD&B כמו גם בבנק ישראל. זוהי הפעם הראשונה בה חברה מתחום דירוג האשראי יוצאת בקמפיין פרסומי בטלוויזיה בסדר גודל של מאות אלפי שקלים. הקמפיין יקודם גם בדיגיטל וברדיו.
חברת "קרדיט קלין", מעניקה שירותי ייעוץ פיננסי, מחיקה ושיפור דירוג אשראי, באמצעות צוות פיננסי הכולל יועצים בנקאיים מנוסים שדואגים ללוות את הלקוחות על מנת לתקן את הדו"ח האישי שלהם. מנכ"ל החברה הוא רמי קוסטוקובסקי שהקים אותה לפני 9 שנים וכיום נחשבת לחברה הגדולה והמובילה ביותר בתחום.