כותרות אחרונות
Search

"גודלייף" הרשת החדשה לגיל השלישי ממשיכה להתרחב ומשיקה סניף חדש ברמת גן.

 

 

"גודלייף" הרשת החדשה לגיל השלישי מתרחבת ומשיקה סניף חדש ברמת גן.

החנות החדשה, השנייה ברשת החנויות הייחודית לגיל השלישי, הוקמה בהשקעה של כשני מיליון שקלים ותתפרס על פני 700 מ"ר.

 

צילום: אבי בר

 

רשת "גודלייף", המציעה פתרונות ומוצרים לאוכלוסיית הגיל השלישי, מתרחבת ומקימה סניף חדש ברמת גן.  ההשקעה במהלך כ- שני מיליון ש"ח. הסניף החדש, המצטרף לסניף הקיים בראשל"צ, ממוקם ברחוב מבצע קדש 56 במתחם ACE (מול הום סנטר) ומתפרס על פני שטח  של 700 מ"ר.

 

עופר איתני בעלים ויו"ר חברת "גודלייף" צילום: אבי בר

 

חברת "גודלייף" הוקמה ב-2021 מתוך רצון להנגיש לבני הגיל שהשלישי את כל המוצרים והשירותים שיסייעו להם לשמור על איכות החיים במקום אחד ובהתאמה אישית. כעת פותחת הרשת את סניפה השני במרכז הארץ עם חלל מונגש ונוח. כמו הסניף בראשון לציון, גם הסניף החדש יציג את כל המוצרים, כל הפתרונות וכל מה שיכול לסייע לבני הגיל השלישי ליהנות מחיים עצמאיים ונוחים.

 

ניצן שקל מנכ"ל רשת "גודלייף" צילום: אבי בר

 

בין היתר ניתן יהיה למצוא בסניף החדש עזרי בטיחות לחדרים השונים בבית, בהם, חדר האמבטיה וחדר השינה בדגש על מניעת נפילות. כמו כן ניתן לרכוש בחנות:  קולנועיות מתקדמות, כורסאות מיוחדות המאפשרות קימה קלה, ציוד רפואי ועזרים ליום-יום. כל זאת במטרה לאפשר לכל אדם לנהל שגרת חיים נוחה ואיכותית ככל שניתן  גם בגיל השלישי ולהפוך את הבית לנגיש יותר וקל יותר לתפעול.

 

משה ברנס מנהל סניף "גודלייף" ברמת גן – צילום: אבי בר

 

גם מהסניף החדש ניתן יהיה להזמין משלוחים לכל חלקי הארץ, לקבל ייעוץ מקצועי בכל המחלקות וכן לקבל שירות במוקד שירות טלפוני ואינטרנטי לייעול הקשר עם הלקוחות ו/או עם בני משפחותיהם.

 

עופר איתני בעלים ויו"ר החברה יחד עם הוריו.  צילום: אבי בר

 

ניצן שקל, מנכ"ל גודלייף: "מאז הקמת "גודלייף" אנחנו רואים מגמת עלייה בקרב אוכלוסיית האזרחים הוותיקים המעוניינים לרכוש מוצרים איכותיים שיקלו על חיי היומיום שלהם וישמרו על ביטחונם. אני שמח על היכולת הגדלה שלנו לספק עבורם את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. המטרה שלנו היא להמשיך ולספק לבני הגיל השלישי את כל הפתרונות, השירותים והמוצרים שיכולים לעזור להם לשפר ולשמר את העצמאות האישית שלהם ואת איכות חייהם ביומיום. בחנות החדשה ניתן יהיה למצו מגוון עצום של מוצרים ורעיונות, החל מכיסאות קימה, עזרי בטיחות לחדרים השונים בבית (רחצה, שירותים, שינה), דרך מוצרי שיקום וציוד רפואי ועד עזרים לספורט ומוצרי ספיגה.

 

נועם אברג'יל בעלים בר "אסטרו" שהנעים את שהות האורחים באירוע הפתיחה צילום: אבי בר

 

אודות "גודלייף": "גודלייף" היא החברה הראשונה בישראל ובאירופה, המובילה לשינוי בחשיבה בקרב בני הגיל השלישי ומעודדת אותם ואת בני משפחותיהם לא לוותר על איכות החיים ולהיעזר בפיתוחים טכנולוגיים ובשירותים הניתנים על מנת ליהנות מהחיים ולשמר את עצמאותם תוך שמירה בלתי מתפשרת על ביטחונם.

 

אתר החברה: https://goodlife.co.il/

מוקד טלפוני: 03-6343464