כותרות אחרונות
Search

גולף קידס משיקה: קולקציית "כראמל" בשיתוף פעולה ייחודי עם היוצרת מאירה ברנע גולדברג.

"גולף קידס" קולקציית "כראמל" – צילום: בר שריר 

 

גולף קידס משיקה: קולקציית "כראמל" בשיתוף פעולה ייחודי  עם היוצרת מאירה ברנע גולדברג. 

רשת גולף קידס, מותג האופנה הישראלי משיק לראשונה את קולקציית "כראמל" – שיתוף פעולה ראשון עם סדרת ספרי הילדים והנוער הנמכרת ביותר בישראל. הקולקציה, שנוצרה בשיתוף עם היוצרת המצליחה מאירה ברנע גולדברג, מביאה את החתול האהוב והחכם "כראמל" אל עולם האופנה בקולקציית בגדי קז'ואל לילדים.

 בתאריך 22 במאי, החל מהשעה 17:30,יתקיים בחנות גולף קידס בקניון שבעת הכוכבים, מפגש חתימה עם היוצרת מאירה גלבוע גולדברג  –  הכניסה חופשית.

 

הקולקציה אשר עוצבה בהשראת כוכב הסדרה, החתול האהוב 'כראמל' וחוכמותיו הידועות, מוצעת לילדים ולילדות החל מגיל 5 ועד 13, וכוללת חולצות טישרט, חליפות קז'ואל, פיג'מות וכובע יוניסקס לקיץ, כאשר כל פריט משדר את רוחה הייחודית של הדמות. שיתוף הפעולה יורחב גם לקולקציית החורף הקרוב.

 

"גולף קידס" קולקציית "כראמל" – צילום: בר שריר 

 

חן לוי, מנהלת תקשורת שיווקית קבוצת גולף: "אנו נרגשים להשיק את שיתוף הפעולה עם 'כראמל', הסדרה האהובה על ילדי ישראל. כחלק ממחויבותנו לתמיכה ביצירה מקומית, אנו מאמינים שהקולקציה תהיה להצלחה גדולה."

 

מאירה ברנע גולדברג, הסופרת, מוסיפה: "השיתוף עם גולף קידס מאפשר לכראמל לקפוץ מהדפים אל המציאות ולהביא חיוך לפניהם של הילדים. מרגש לראות את התגובות השמחות של הילדים וההורים שמתלהבים איתם."

 

"גולף קידס" קולקציית "כראמל" – צילום: בר שריר 

 

לרגל השקת הקולקציה, רשת גולף קידס תקיים מפגש חתימה מיוחד עם הסופרת מאירה ברנע גולדברג, בחנות המותג בקניון שבעת הכוכבים.

 

במסגרת האירוע, יוצעו למכירה פריטי קולקציית "כראמל" של גולף קידס, ספרים מסדרת "כראמל", ואף ייחשף הספר השלישי בסדרת הקומיקס של כראמל.

 

"גולף קידס" קולקציית "כראמל" – צילום: בר שריר 

 

האירוע יתקיים ב-22 במאי, החל מהשעה 17:30, בחנות גולף קידס בקניון שבעת הכוכבים. הכניסה חופשית.

 

מידות: 5-13.

 

טווח מחירי קולקציית "כראמל": 59.90 ₪ – 79.90 ₪.

ניתן להשיג באתר וברשת חנויות גולף קידס https://www.golfkids.co.il/