כותרות אחרונות
Search
תמונה ללא תיאור

"ג'ו דלק" משיקה מועדון לקוחות פורץ דרך המאחד את מותגי הקבוצה: דלק, ברגר קינג, קפה ג'ו ובשיתוף פעולה עם כלל ביטוח.

"דלק ישראל" – השקת מועדון הלקוחות החדש – צילום: באדיבות דלק ישראל 

 

 

"ג'ו דלק" משיקה מועדון לקוחות פורץ דרך המאחד את מותגי הקבוצה: דלק, ברגר קינג, קפה ג'ו ובשיתוף פעולה עם כלל ביטוח.
מועדון "החברים של ג'ו דלק" מציע מודל צבירה חדשני, חנות הטבות דיגיטלית ומבצעים מותאמים אישית

דלק ישראל השקיעה כ- 6 מיליון ₪ בהקמת מועדון הלקוחות החדש וקמפיין הפרסום.

 

חברת דלק ישראל משיקה את "מועדון החברים של ג'ו דלק" – מועדון נאמנות חדשני שמאגד תחתיו את כלל מותגי הקבוצה: תחנות הדלק, טעינה חשמלית ומתחמי הנוחות ג'ו דלק, רשת המזון ברגר קינג, אתר קפה ג'ו ושיתוף פעולה ייחודי עם כלל ביטוח.

 

תמונה ללא תיאור

קרן קופרמינץ – סמנכ"ל שיווק סחר ופיתוח עסקי "דלק ישראל" – צילום: סיון פרג'

 

קרן קופרמינץ, סמנכ"לית שיווק, סחר ופיתוח עסקי בדלק ישראל: "ההשקה של מועדון החברים של ג'ו דלק היא הרבה יותר ממועדון לקוחות – מדובר בפלטפורמה חכמה שמרכזת עבור הלקוח חוויה פרסונלית, משתלמת ורב-מותגית. זיהינו צורך אמיתי במועדון שמתגמל את הלקוח על כל פעולה שהוא עושה מולנו – מתדלוק ועד הזמנת ארוחת המבורגר – והפכנו את זה לפשוט, נוח ורווחי. זהו מהלך אסטרטגי שישנה את כללי המשחק בתחום הנאמנות הצרכנית בישראל."

 

 

המועדון מהווה צעד אסטרטגי משמעותי של דלק ישראל ליצירת אקוסיסטם צרכני רב-מותגי, המבוסס על חווית לקוח הוליסטית ומערכת תגמול פרסונלית, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לכל לקוח ליהנות מהטבות בכל נקודת מגע עם הקבוצה.

 

תמונה ללא תיאור

"דלק ישראל" – השקת מועדון הלקוחות החדש – צילום: באדיבות דלק ישראל 

 

מודל צבירה חדשני – הארנק הדיגיטלי שמחזיר כסף.

 

החידוש המרכזי במועדון הוא "הארנק הדיגיטלי" – כלי צבירה שבו כל רכישה באחד ממותגי הקבוצה מתורגמת למטבעות דיגיטליים.

הצבירה אחידה בכלל המותגים, כך שהלקוחות נהנים מהחזר בשווי 10% מסכום הרכישה, ומטבעות שניתן לממש ככסף לכל דבר, ברגע שמצטברים ל־50 ₪.

* במתחמי ג'ו דלק: צבירה של 10% על רכישות בחנויות הנוחות, 10 אגורות לכל ליטר דלק, ו־10% על טעינה חשמלית (עד 30 ₪ כל 4 חודשים).

* ברגר קינג: צבירה של 10% בכל עסקה (כולל רכישות באפליקציה ובקיוסקים הדיגיטליים).

* קפה ג'ו אונליין: צבירה של 10% על כל רכישה באתר.

* הארנק מתאפס אם לא הושגו 50 ₪ בפרק זמן של 4 חודשים – אך כל שקל בארנק שנפתח שמור לשנתיים.

* ניתן לעקוב אחר סטטוס הצבירה והיתרה בכל אחד מהנכסים הדיגיטליים של הקבוצה.

 

תמונה ללא תיאור

"דלק ישראל" – השקת מועדון הלקוחות החדש – צילום: באדיבות דלק ישראל 

 

חנות ההטבות – מוצרים והנחות כבר מהמטבע הראשון

לצד הארנק, חברי המועדון זוכים לגישה לחנות הטבות אונליין הכוללת מגוון מוצרים והנחות, שנבחרו בהתאם להרגלי הצריכה של המשתמש:

* החנות זמינה באפליקציות ובאתרי כל מותגי הקבוצה.

* ניתן לרכוש מוצרים כבר מהמטבע הראשון, גם אם הארנק טרם נפתח.

* תמהיל ההטבות יתחלף באופן דינמי, עם 17–24  הטבות שונות כל חודשיים, ויכלול מוצרים פופולריים במיוחד.

* בנוסף, יוצעו הטבות פרסונליות באיזור האישי – כמו מתנת יום הולדת של 20 ₪, מתנת הצטרפות, מבצעים על תדלוק וטעינה, ועוד…

 

 

תמונה ללא תיאור

"דלק ישראל" – השקת מועדון הלקוחות החדש – צילום: באדיבות דלק ישראל 

 

חוויית משתמש רב־מותגית

המועדון החדש מבוסס על פלטפורמה אחידה, המוטמעת בכלל האפליקציות והאתרים של הקבוצה. הלקוח יוכל להירשם ולהשתמש בארנק או בהטבות מכל אפליקציה – וגישה אחידה תובטח ל:

* אפליקציית ג'ו דלק

* אפליקציית ברגר קינג

* אתר קפה ג'ו

* אתר ברגר קינג

 

תמונה ללא תיאור

מוריה ברשן גראב מנהלת שיווק "דלק ישראל" – צילום: יח"צ

 

מוריה ברשן, מנהלת השיווק בדלק ישראל: “השקת מועדון הנאמנות של קבוצת דלק ישראל מסמלת צעד אסטרטגי חשוב שמביא עמו חדשנות, ערך מובהק לצרכן וחוויית לקוח מהמתקדמות בענף. מדובר בתחילתו של מהלך רחב היקף, שמהווה פלטפורמה לצמיחה עתידית עבור החברה, בין היתר דרך שיתופי פעולה עם מותגים מובילים נוספים בשוק. אנחנו בדלק נרגשים להוביל את המהלך ולספק ללקוחות ערך אמיתי בכל נקודת מגע – תדלוק, טעינה, קנייה או עצירה בדרך.”

לכל מותג יישאר נכס דיגיטלי עצמאי, אך הארנק, חנות ההטבות והאזור האישי יסונכרנו ביניהם באופן מלא.

 

קהל היעד: כולם מוזמנים – גם לקוחות דלקן,

 

חברות במועדון אינה כרוכה בתשלום, ופתוחה לכלל הלקוחות. גם לקוחות דלקן יוכלו לצבור מטבעות על תדלוק או טעינה, ולהשתמש בהם ברשתות המזון או בחנות ההטבות.

 




נגישות