כותרות אחרונות
Search

גטר קונסיומר הציגה בתערוכת הצעצועים לחנוכה 2016 את מיטב הלהיטים והחידושים לילדים

גטר קונסיומר – תערוכת צעצועים חנוכה 2016

"גטר קונסיומר" משיקה בישראל את מיטב הלהיטים והחידושים לילדים, עם הצעצועים והדמויות האהובות ביותר! והפעם המתנות לחג החנוכה הקרוב!

geter-16

 

 geter-15 

חברת "גטר קונסיומר" מביאה לכם לחג חנוכה 2016  מבחר  צעצועים, משחקים ודמויות מובחרות ומוקפדות שיעבירו לילדכם את ימי החג בנעימים. בין המוצרים החדשים: מואנה נסיכת דיסני החדשהEngino אנג'ינו משחק הרכבה איכותי, מודליטו Modelito ערכות יצירה מיוחדות עם בצק, Playgro פלייגרו הדמיון מתפתח עם פלייגרו, נסיכות דיסני שרות ומנצנצות, בובות הנסיכות אלזה ואנה הנצחיות ועוד…… בסיור שערכתי בתערוכת הצעצועים לחנוכה 2016 שהתקיימה במתחם "סטואה" בגעש, הציגו דוד שרוני מנכ"ל "גטר קונסיומר", איילת חשאי מנהלת המכירות של "גטר" ודבי אפטקר יחסי ציבור ותיאום מכירות בחברת "גטר", את החידושים בעולם הצעצועים והמשחקים.

geter-33

דוד שרוני מנכ"ל גטר קונסיומר עם משחק ההרכבה החדש Engino אנג'ינו – צילום: אבי בר

 

geter-35

איילת חשאי מנהלת המכירות – צילום: אבי בר

geter-34

דבי אפטקר יחסי ציבור ותיאום מכירות – צילום: אבי בר

מבחר צעצועים, משחקים ועוד… לחנוכה 2016 

מואנה- נסיכת דיסני חדשה!

geter-18

"מואנה" הוא סרט האנימציה ה-56 במספר של אולפני דיסני אשר עתיד לצאת בתחילת דצמבר הקרוב. הסרט (המתרחש לפני 2000 שנה בערך) מלווה את מסעה המופלא של הנסיכה הפולינזית מואנה, נערה נמרצת ומלאת רוח חיים, לאורך האוקיינוס השקט להצלת בני עמה. למסע של מואנה מצטרפים גם חברים: מאווי- חצי אל מהמיתולוגיה הפולינזית, חזרזיר חמוד בשם פואה ותרנגול מצחיק בשם היי. בהמשך למגמה המוצלחת של דיסני בשנים האחרונות, מדובר שוב בנסיכה נועזת במיוחד שאינה זקוקה לנסיך שיציל אותה אלא עומדת בפני עצמה.

גם גטר קונסיומר ממשיכים את המגמה המוצלחת שלהם בהבאת בובות מהממות ואיכותיות במיוחד של נסיכות דיסני ומביאים גם את הבובות של הנסיכה מואנה וחבריה. יחד עם ליין הבובות המקסים הזה אפשר להמשיך את ההרפתקה המופלאה גם בבית. לצד הבובות ניתן למצוא גם אביזרים מדליקים נוספים- ערכת כלי נגינה פולינזיים וחכת הדיג הקסומה של מאווי.

נסיכות דיסני שרות ומנצנצות

geter-19

הנסיכות של דיסני מעודדות ילדות ונערות לחלום בגדול ולהגשים את שאיפותיהן. ההרפתקאות הקסומות שלהן נוגעות בכולנו כבר דורות שלמים באמצעות סיפורים, סרטים, בובות, משחקים ועוד. לכל נסיכה תכונות אופי ייחודיות משלה הבאות לידי ביטוי בדרך ובתהליך אותו היא עוברת כדי להגשים את חלומה.

כדי שכל ילדה ונערה תוכל להזדהות ולחלום בגדול עם הנסיכה שלה, בגטר הביאו ליין חדש של בובות נסיכות יפיפיות ומנצנצות. הבובות מאובזרות כל אחת בשמלה מרהיבה ומנצנצת וכתר מלכותי ושרות את שיר הנושא של הסרט שלהן.

בליין זה ניתן למצוא את הנסיכות יסמין, אריאל, רפונזל ואורורה.

בובות הנסיכות אלזה ואנה הנצחיות

geter-20

אלזה ואנה פרצו לפני כשלוש שנים לחיינו והן כאן כדי להישאר. והפעם, בובות אלזה ואנה בלי הרבה גינונים ונוחות יותר לכיס ההורים. הבובות בגודל 31 ס"מ, בעלות מראה נקי, שומרות של היופי והזוהר המלכותי ואי אפשר שלא להתאהב בהן. שיערן הארוך והמרהיב אסוף בצמות והן לבושות כל אחת בשמלתה המוכרת והאהובה. כמו כל בובות הנסיכות של גטר, גם כאן מדובר בבובות מקוריות ואיכותיות ביותר.

מחיר מומלץ לצרכן: 110-120 ₪

 

 Gift'Ems גיפט'אמס הלהיט החדש בעולם

geter-21

מתנת החברות, עולם של חברים!

ילדים מכל העולם מסירים את עטיפת המתנה מבובות האיסוף החדשות. גיפט'אמס הן מיני בובות הפתעה מערים שונות ברחבי העולם. כל גיפט'אם מגיעה בתוך קופסא ייחודית משלה אשר נפתחת ובה מגלים את שם הבובה, את עיר וארץ מוצאה. האריזה הופכת לתצוגה של שתי סצנות אייקוניות מעירה של הבובה, של מפת המיקום ותמונה של דגל המדינה שלה. הקופסא עשויה מפלסטיק קשיח עם סרט מתנה מלמעלה ומגיעה בשלל צבעים ודוגמאות כיפיות ועליזות. הבובות עצמן חמודות ביותר- הן מגיעות עם תסרוקות שונות, גווני עור שונים, צבעי עיניים ומגוון הבעות פנים. כל בובה לבושה בתלבושת אופנתית הרלוונטית לארץ מוצאה. את הבובות אפשר גם לקחת לבית ספר ולהלביש איתן את העפרונות.

Plush Heart פלאש הרט

geter-22

ערכה לתפירת בובה עם לב. תוכלו לתפור בעצמכם בובה לכם וליקרים לכם.

בלב של כולנו יש מקום מיוחד עבור צעצועים. הם מעלים עבורנו זיכרונות מהילדות ויכולים להזכיר לנו אירוע או אדם מיוחד. כעת תוכלו להוסיף מגע אישי בכך שתיצרו אותם בעצמכם. לכל ערכה מצורף לב מוכן ותפור אשר מוכנס לבובה על מנת לתת לה חיים ונשמה. הכנסת הלב לבובה יוצרת קשר רגשי וקסום בין הילדים לבובה שיישמר במהלך כל מסע החיים. לערכה מצורפות הוראות מפורטות בעברית וחלקים גזורים ומוכנים לתפירה ליצירת הבובה. הכול מצורף לאריזה מלבד מחט ואצבעון. כל בובה היא עולם שלם של יצירה, דמיון וחוויות.

Engino אנג'ינו

geter-23

משחקים לממציאים

אנג'ינו הוא משחק הרכבה איכותי ביותר הכולל דגמים רבים במורכבויות שונות. קיימים מגוון מארזים כאשר מכל מארז ניתן להרכיב מספר דגמים שונים, החל מ-4 דגמים ועד ל-120 דגמים שונים. חלק מהמארזים כוללים גם מנוע חשמלי, פאנל סולארי, שלט רחוק ועוד. בין הדגמים להרכבה- מכוניות, מטוסים, מסוקים, רובוטים ועוד וגם מבנים אדריכליים כמו מגדל אייפל וגשר סידני.

המשחקים מיועדים לילדים וילדות מגיל 5 ומעלה ומעודדים יצירתיות ודמיון ומפתחים מוטוריקה עדינה ומיומנויות טכניות. לכל מארז מצורפות הוראות ברורות ומפורטות להרכבת הדגמים.

מערכת המשחק של אנג'ינו הומצאה ע"י קוסטאס סיסאמוס, מורה ומהנדס, כדי לעזור לתלמידים לבנות מודלים טכנולוגיים בצורה פשוטה ויצירתית, כך שהם יוכלו לחוות מדע וטכנולוגיה וללמוד עליהם באמצעות משחק.

מודליטו Modelito

geter-25

ערכות יצירה מיוחדות עם בצק

היתרונות בעבודה עם בצק כבר ידועים לכל. ילדים מוצאים רוגע ושלווה בעבודה עם בצק. בנוסף לכך זה משפר את תיאום הקשר עין-יד ויצירת צורות קטנות מפתחת את המוטוריקה העדינה שאף עשויה לשפר בעתיד את אחיזת כלי הכתיבה. היתרונות הבולטים הם כמובן משחק אינסופי ועניין תמידי. הילדים נהנים ללוש, למעוך, לכדרר ולדמיין. בימים קרים וגשומים אפשר להישאר בכיף בבית החמים ולבלות ביצירת צורות, דמויות ומבנים עם בצק ולהפליג עם הדמיון. הערכות מתאימות הן לילדים וילדות וכמובן שגם לילדים שבתוכנו. הבצק של מודליטו הוא איכותי ולא רעיל ובניחוח נעים של וניל.

למודליטו ערכות יפיפיות, צבעוניות ויצירתיות, הכוללות כמה מיכלי בצק בצבעים שונים, תבניות וכלי עבודה. בין הערכות- ערכה ליצירת מכונית מרוץ, ערכה ליצירת "קאפקייקס ומאפים", ערכה ליצירת דינוזאורים, ערכה ליצירת "פירות" ועוד.

רמקול מדונה INNOVA

geter-26

לשיר ולרקוד בכל מקום! מערכת מוסיקה, עם כניסת USB וכניסת כרטיס MicroSD, המערכת כוללת גם רדיו עם סורק תחנות דיגיטלי. המערכת מגיעה עם מיקרופון בסגנון מדונה אשר הופכת אותה למערכת קריוקי אישית וחמודה. על המכשיר קליפס לתלייה על החגורה. מגיע בארבעה צבעים- כחול, ורוד, אדום ושחור.

רמקול Bluetooth עמיד למים INNOVA

geter-27

רמקול בלוטות' בעיצוב מדליק עם טווח של עד 30 מטר. הרמקול עמיד למים ומתאים במיוחד לטיולים ולפעילויות בחוץ. גוף המכשיר עשוי אלומיניום ומשולב בו פנס לד. יש בו כניסת AUX ותומך בכרטיס זיכרון 32GB. סאונד מצוין ואיכותי. משקל קל.

Playgro פלייגרו

geter-28

הדמיון מתפתח עם פלייגרו:)

המותג הבינלאומי המתמחה בפיתוח וייצור צעצועים חדשניים לתינוקות. לקולקציה נוסף ליין בשם Jerry's Class המיועד לפעוטות בין הגילאים 1-3. צעצועים אלו נועדו לעידוד הדמיון ומפתחים את המוטוריקה העדינה, קשר עין-יד ומגרים את כל חושיו של הפעוט. הליין כולל משחקי התאם צורה, השחלות, כלי נגינה, הליכונים ועוד.

ברבי

 

מגוון מוצרים של ברבי.

ברבי הנצחית מתחדשת כל פעם מחדש וכל אחת יכולה להרגיש כמו ברבי. גטר מביאים מגוון רחב של מוצרי ברבי, סטים שונים לעיצוב השיער הכוללים מסרקים שונים, סיכות ומייבשי שיער, סטים עם חרוזים צבעוניים ליצירת שרשראות וצמידים, שולחנות איפור עם כסא, ערכות רופא, עגלת קניות מלאה בכל טוב, שולחן גיהוץ ועוד.

 

 

ניתן להתרשם ממוצרי גטר קונסיומר גם ב:

פייסבוק
https://www.facebook.com/getterconsumer/

אינסטגרם
https://instagram.com/getter_consumer