כותרות אחרונות
Search

"גטר קונסיומר" משיקה סדרת מוצרי התפתחות לתינוקות, נסיכות דיסני, ערכות מדע, צבי הנינג'ה ועוד…….

חברת "גטר קונסיומר" מציגה לקהל הרחב:

נסיכות דיסני: סופיה, רפונזל, סינדרלה, אנה ואלזה עם שמלה מהאגדות ואביזרים משלימים

סדרת מוצרי התפתחות לתינוקות במותג הבינלאומי PLAYGRO

מותג הבצק האיכותי    PLASTELINO

ערכות מדע: פרופסור OEIN

צבי נינגהHALF SHELL

בובות ממלחמת הכוכבים 

geter 17       geter 12

דוד שרוני מנכ"ל "גטר קונסיומר" משיק בישראל את
מיטב הלהיטים והחידושים בתחום הצעצועים לילדים

החברה קיבלה את הזכיון לייבא לארץ את המותג הבינלאומי Playgro המתמחה בפיתוח וייצור צעצועים חדשניים לתינוקות. צעצועי Playgro מספקים הזדמנויות אינסופיות לתינוקות לחקור, ללמוד ולגלות. הם הופכים לחלק מהמסע ההתפתחותי של התינוק ומסייעים לו לפתח מגוון מיומניות קוגניטיביות באמצעות משחק פעיל, שמעורר אותם לחשוב, להסתכל, להקשיב ולזוז.

geter 16

Playgro הוא ביתם של מפתחי  מוצרים, מעצבים תעשייתיים, מעצבים גרפיים ומאיירים. צעצועי Playgro נולדו בגאווה במלבורן, אוסטרליה ומופצים ליותר מ -100 מדינות ברחבי העולם. לחברה יש את היכולת ליצור מוצרים שמתחילים עם רעיון או סקיצה, ולעקוב אחריהם לאורך כל הדרך עד למוצר ארוז על המדף. צוות הפיתוח משלב את החידושים האחרונים בתובנה צרכנית ומחקר שוק בשילוב טכנולוגיות חדשניות.

אוניברסיטת Playgro גן חיות, מוסיקה,
אורות וחדר כושר מבית "גטר קונסיומר"

geter 3

החברה פיתחה אפליקציה לסמרטפון, המותאמת לתינוקות. האפליקציה משתמשת בצבע, גרפיקה, תנועה, צליל ומוסיקה כדי לעורר את התינוק ומציעה ארבעה מצבים שונים של משחק. ההורים מוזמנים להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות של אפל או ב- Google Play. ולמקם את הסמרטפון בתא יעודי שקוף במרכז האוניברסיטה

geter 1

דוד שרוני מנכ"ל חברת "גטר קונסיומר" מציג את האפליקציה החדשה – צילום: אבי בר

geter 21

גטר קונסיומר חיבור הסמרטפון לאונבריסטת פלייגרו

אוניברסיטת פליגרו מעודדת את התינוקות לחשוב, להסתכל, להקשיב. שלוש דמויות חביבות וצבעוניות תלויות, קישוטים זוהרים, ומנגינות מרגיעות. בסמרטפון קטעי וידאו ויישומים ישירות מהטלפון. ניתן להסב את הקשתות למרכז פעילות בעגלה.

האוניברסיטה מעודדת את תינוק להשתמש בידיו, אחיזה באצבעות לתנועות קטנות, ומדוייקות. עוזרת לתינוק להשתמש ולשלוט בשרירים הגדולים יותר מעודדת תנועה. להגיע, לזחול, או להתגלגל. מעוררת תפיסה חזותית, מוסיקה מרגיעה ומבדרת. מרקמים שונים כדי לעורר ולפתח את חוש המישוש של התינוק. המוצר מתאים לתינוקות שזה עתה נולדו ואילך.

מחיר לצרכן : 500 ₪ לצרכן

geter 5

Playgro קשת מפרקים מנגנת לעגלה או להתקנה ברכב מבית "גטר קונסיומר"

 

geter 4

Playgro קשת מפרקים מנגנת לעגלה או להתקנה ברכב מבית "גטר קונסיומר"

 

סרטון אוניברסיטת פלייגרו: https://www.youtube.com/watch?v=XxDqOWeKmNs

סדרת צעצועים תלויים על קשת לפיתוח רב חושי, בידור התינוק, מראה אור ותמונות. בעלי חיים צבעוניים המסתובבים 360 מעלות. מעודדות התפתחות מוטורית , רעשן המשמיע צליל, ומוסיקה לעורר את חושיו של התינוק. מסגרת פלסטיק גמישה מסתובבת קדימה ואחורה

מחיר: 170 ₪

נסיכות דיסני: סופיה, רפונזל, סינדרלה, אנה ואלזה מבית "גטר קונסיומר"

geter 20

הנסיכות האהובות מבית דיסני בערכה הכוללת שמלה ואביזרים מותאמים . שמלה פנטסטית ונוצצת המתוכננת בפרטי פרטים, תגרום לכולנו לחייך. הערכה כוללת בובה, כתר, זוג נעלים ושמלה לנסיכה האהובה. מחיר: 350 ש"ח

ערכות ניסוי של פרופסור  EIN-O מבית "גטר קונסיומר"

geter 8

גטר קונסיומר ערכת ניסוי אלקטרו מגנט של פרופסור EIN-O

geter 9

גטר קונסיומר ערכת ניסוי גידול גבישים קריסטל לבן של פרופסור EIN-O

פרופסור EIN-O – משחקי המדע המוצלחים למדען המתחיל מגוון ערכות פיסיקה, כימיה, הנדסה, אסטרונומיה, גיאולוגיה ומדעי הסביבה. בכל אחת מהערכות כ-8 ניסויים.

 ילדים יכולים לשחרר את הכח של הבלונים, ללמוד על כל אנרגיה מתחדשת, לבנות מכונית גומייה, מערכות מחזור פלסטיק לפענח, פיצוץ בחלל החיצון או התפרצות הר געש . מי ידע שיש כל כך הרבה כיף בשם מדע?  סדרת  EIN-O היא אוסף של ערכות ניסויים החושפות את הילדים אל העולם המופלא של מדע. באמצעות ניסויים מעניינים ומרגשים באמצעות חפצים פשוטים, ערכות המדע מקדמות למידה פעילה ודינמית לילדים. הם מעורבים באופן פעיל בכל הפעילויות מהרכבת רכיבים אלקטרוניים  לערבוב חומרים. חלק מהערכות תורגמו לעברית: גידול גבישים קריסטל לבן, אלקטרומגנט.

מחיר לצרכן של כל ערכה:50 ₪

 

PLASTELINO מותג בצק! מבית "גטר קונסיומר"

geter 11

הכולל ערכות לפעילות עם בצק איכותי בריח וניל, אינו רעיל ומתנקה בקלות. הערכות בתחום האוכל, הפרחים וחיות. המשחק בבצק מפתח את הדמיון והיצירתיות מגיל צעיר מאוד. מאפשר לילדים להתאמן במיומניות חברתית כמו לתת ולקחת, לחלוק, לתכנן ולבלון רעיונות חדשים. הילדים מתאמנים בתפקידי מבוגרים ומשתמשים באביזרים הנילווים ובבצק בצורה סימבולית , תוך כדי פיתוח דמיון ויצירה, חיזוק השרירים ומוטוריקה עדינה.

  • פלסטלינו –ערכת פעילות גדולה לפעילות עם הבצק שבלונות וחותמות. 4 צבעים שונים של פלסטלינה. מחיר 126-140 ₪

  • פלסטלינו – מפעל הגלידה, ערכה הכוללת 4 צבעי פלסטלינה עם כוסות גלידה ומכשיר חיתוך ליצירת גלידה. מחיר 81-90 ₪

  • פלסטלינו מהמטבח, ערכה עם 4 צבעי פלסטלינה, שבלונות ודוגמאות שקל לעצב עימן צורות של מאכלים. מחיר 54-60 ₪

  • פלסטלינו חיות: 40 ש"ח

צבי הנינג'הHALF – SHELL מבית "גטר קונסיומר"

geter 15    geter 14    geter 18

צבי הנינגה- מותג על שהופיע לראשונה במאי 1984 באיורי שחור לבן. המותג משתנה ומשתכלל כל העת הורים וילדים אוהבים מאוד את מגוון הדמויות. גיבורי על מתוחכמים ואוהבי פיצה שנלחמים בכוחות הרשע ממקום מחבואם בביוב. הדמויות מבוססות על סדרת הטלוויזיה שמשודרת בניקולודיאון והסרט שזכה להצלחה אדירה. החידוש אותו משיקה בארץ "גטר קונסיומר" צבי נינגה, HALF SHELL הדמויות המוכרות בגרסתם הילדותית רכות וצבעוניות. פונות לקהל הילדים הצעיר יותר.

בית הרכבה של המיני צבים עם 2 דמויות מיכאלאנג'לו וספלינטר עם מכונית טיל בלעדית. הסט מכיל 50 משפטים וקולות אפקטים שונים. מחיר:400 ₪. דמויות צבי נינג'ה בגודל 2.5 אינץ עם רכב / זוג דמויות מחיר לצרכן 55 ₪.

להשיג: ברשתות הפנינג, ביג טויס, הפיראט, טויס אר אס וכפר השעשועים

חברת גטר קונסיומר מייבאת לארץ גם בובות של כוכבי מלחמת הכוכבים 

geter 19