כותרות אחרונות
Search

ג'יג'י מעבדת קוסמטיקה ישראלית כובשת את שוק הקוסמטיקה בישראל ובעולם – בתמונה:איבונה קרוגליאק הפרזנטורית וחיים זר סמנכ"ל ג'יג' – צילום: רפי דלויה

האם מישראל תצא תורת הקוסמטיקה ?

ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה הישראלית משתלטת על שוק הקוסמטיקה המקצועית העולמית ומשיקה סדרת אנטי אייג'ינג חדשה בהשקה ראשונה בישראל ומיד לאחריה במדינות אירופה השונות וגם בהונג-קונג, סינגפור וויאטנאם

איבונה קרוגליאק מלכת יופי לשעבר נבחרה לשמש כפרזנטורית של ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה, 20 שנה לאחר ששימשה לראשונה באותו התפקיד פתחה את אירוע השקת סדרת האנטי אייג'ינג החדשה של  ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה, שהתקיימה במשרדי החברה החדשים בפתח תקווה, המשמשים גם כמטה החברה בעולם. אל ההשקה התלוותה בתה של איבונה יהלי בת ה- 8, שהופיעה לצידה באחד מסרטוני הקמפיין החדש של החברה.

gigi 1 צילום רפי דלויה

מיכל חלילי מדריכה ראשית ב GIGI, הפרזנטורית איבונה קרוגליאק ויהלי בתה של איבונה, חיים זר, סמנכ"ל החברה – צילום רפי דלויה

חיים זר, סמנכ"ל החברה ומיכל חלילי המדריכה הראשית עדכנו כי סדרת 'נוטרי פפטיד' החדשה,  המבוססת על פיתוח טכנולוגי מתקדם עם מרכיב קפסולת ה-  PhotoGlow  המיקרוסקופית, מושקת בהשקה עולמית ראשונה בישראל וכבר החל מהשבוע הבא תושק אותה סדרה בסניפי החברה בהונגריה וברחבי מדינות אירופה השונות ומיד לאחר מכן בהונג-קונג, סינגפור וויאטנאם.

איבונה קרוגליאק: "אני מאמינה שלנשים קל יותר להתחבר לאישה בוגרת ובשלה המוכרת להן קרם נגד קמטים. אני גאה לשמש כפרזנטורית של מותג יופי מקצועי ישראלי שמצליח בעולם ומתרגשת מהעובדה שהקמפיין אליו הצטלמתי ישמש כמקור השראה לנשים רבות ברחבי תבל".